Autor |
Wiadomość |
Zibi
|
Napisane: 11.04.2011, 0:16 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 11.04.2011, 9:12 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 11.04.2011, 9:18 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1057 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
Turbo S był na ceramice - aczkolwiek dużo właścicieli zmienia ceramikę jak się skończy na zwykłe stalowe tarcze z wiadomych powodów
Wydaje mi się mi się, że Turbo S miał inne tylne skrzydło (ale to może zależało też od rocznika).
Turbo S miał też na serii takie podwójne nachodzące na siebie końcówki układu wydechowego - a ten na fotce ma jedną podłużną.
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 11.04.2011, 10:09 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
Najłatwiej to chyba po VIN.
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 11.04.2011, 10:10 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
sprawdziłem samochód serwisowany w ASO niby na niczym nie oszczędzane wszystko wymieniane na czas i same ori częsci z tego co sprawdziłem... z tymi końcowkami nachodzącymi na siebie to ciekawa uwaga nie słyszałem o niej możliwe że to jest jeden z wyznaczników...
|
|
Góra |
|
mick
|
Napisane: 11.04.2011, 11:32 |
|
Dołączył: 25.05.2007 Posty: 182
|
Oryginalne Turbo S miało zawsze PCCB ( ceramikę ). Wszakże ktoś z czasem mógł zmieniać. Turbo S wyszło na sam koniec produkcji 996 TT ( 2005 rok ). Na progach i zegarach też jest oznaczenie Turbo S. ( bodajże jeszcze na dźwigni hamulca ręcznego ). Końcówki wydechów były takie same jak w zwykłym Turbo. Podwójna końcówka była opcją do sportowego wydechu. Ospojlerowanie było identyczne jak w standardowej wersji. ( opcją był Aero-kit dostępny też w Turbo ). Wyróżnikiem były felgi. Fabrycznie wszystkie Turbo S miały 18" Turbo-look w kolorze "gt-silver" ( były ciemniejsze, wyglądały jak chromy;) ) lub 18" techno-sport ( takie jak w poprzedniej 996 TT Mariusza - mb_911 ).
Na pierwszy rzut oka rocznik i brak PCCB wyklucza oryginał.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 11.04.2011, 11:53 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Brak PCCB to akurat nie do końca pewny wyróżnik. Znam GT2, w którym właściciel zmienił hamulce na "zwykłe" jako lepiej nadające się do codziennej jazdy. Ale faktycznie - rocznik się nie zgadza. Chyba mogło być też 2004, ale 2002 na pewno nie.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
piotr_d
|
Napisane: 11.04.2011, 14:36 |
|
Dołączył: 3.01.2009 Posty: 108
|
fulnek napisał(a):
Dobre jest też to że ma gaśnice
Mi się wydaje że to nie jest S, niestey tylko VIN Ci odpowie jednoznacznie
|
|
Góra |
|
Thomas D.
|
Napisane: 11.04.2011, 16:12 |
|
Dołączył: 29.04.2009 Posty: 36
|
wit007 napisał(a): Brak PCCB to akurat nie do końca pewny wyróżnik. Znam GT2, w którym właściciel zmienił hamulce na "zwykłe" jako lepiej nadające się do codziennej jazdy. Ale faktycznie - rocznik się nie zgadza. Chyba mogło być też 2004, ale 2002 na pewno nie.
Porsche TurboS bulo od maja 2004.
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 11.04.2011, 19:54 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Jeśli rok prod. jest tu 2002 to z pewnością to nie jest turbo s, bo turbo s coupe był produkowany od maja 2004 do czerwca 2005, wyprodukowano 600 sztuk,
Z ceramiką to jest tak, że faktycznie była seryjnie w tym modelu, ale nie jest to wyznacznik w używanym aucie, ja w swoim używam na codzień i na krótkie próby klubowe stalowe tarcze, bo szybciej się nagrzewają i są bardziej na nich efektywne, na tor oczywiście lepiej PCCB.
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 11.04.2011, 21:19 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
dzięki chłopaki za bardzo trafne podpowiedzi szczególnie mick i stach (to jest konkretna wiedza ) auto sprawdziłem po vinie i wychodzi że turbo z pakietem X50 czy coś takiego fakt posiada fabrycznie 450KM ale turbo S to nie jest
|
|
Góra |
|
SzaryWilk
|
Napisane: 12.04.2011, 23:21 |
|
Dołączył: 19.12.2009 Posty: 367
|
fulnek napisał(a):
|
|
Góra |
|
mega
|
Napisane: 11.07.2011, 22:24 |
|
Dołączył: 29.05.2011 Posty: 23
|
wyjasnię sprawę do końca pakiet X50 w przypadku tego modelu oznacza, że jest to odpowiednik później produkowanego modelu o nazwie turbo s, Jeśli chodzi o silnik a dokładnie osprzęt nie rózni sie NICZYM od wyżej wymienionej wersji posiada inne sprężarki (k24) (takie jak posiada model GT2) a nie k16 jak ma zwykły model turbo jak również zmienione oprogramowanie silnika plus kilka innych drobiazgów w osprzęcie... Jeśli chodzi o wyposażenie być może turbo s posiadał PCCB w standardzie natomiast zamawiając powerkit o nazwie X50 było to nadal wyposażeniem dodatkowym z ciekawostek pakiet taki kosztował dodatkowe 25 tyś euro i nie jest to tylko jak wyżej już opisałem zmiana tylko oprogramowania silnika...
|
|
Góra |
|
anonim...
|
Napisane: 11.07.2011, 22:51 |
|
Dołączył: 3.02.2011 Posty: 250
|
roznice w motorze to pompa oleju, pozniej sprezarki, program i coolery.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 11.07.2011, 23:17 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
|
Góra |
|
mega
|
Napisane: 12.07.2011, 8:03 |
|
Dołączył: 29.05.2011 Posty: 23
|
anonim... napisał(a): roznice w motorze to pompa oleju, pozniej sprezarki, program i coolery.
tak o coolerach zapomniałem wspomnieć a o pompie oleju przyznam że nie wiedziałem
|
|
Góra |
|
anonim...
|
Napisane: 12.07.2011, 12:17 |
|
Dołączył: 3.02.2011 Posty: 250
|
porscheee napisał(a): i skrzynia
skrzynia jest taka sama
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 12.07.2011, 14:44 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
z pakietem x50 była mocniejsza , dokładnie był wałek atakujacy z kołem , najsłabszy punkt wczesnych skrzyn w 996tt w sumei beig 2 i 3 tez pozostawiał sporo do zyczenia , dopiero od 2004 to poprawili na tak doskonały ze idzie do dnia dzisiejszego ( 95030291171 ) , nr wałka w x50 to 99630291155 a w zwykłym turbo 99630291170 , jestem na etapie składania pancernej skrzyni wiec wybieram odpowiednie podzespoły
|
|
Góra |
|
Sql
|
Napisane: 24.09.2012, 18:03 |
|
Dołączył: 11.07.2010 Posty: 220
|
fulnek napisał(a):
Tekst niezly, zwlaszcza ze to akurat prawda
Samochod zostal kupiony w zeszlym roku przez mojego bliskiego kolege, pierwszym wlascicielem byl Kai Alexander Porsche. Syn samego Ferdinanda Alexandra Porsche (Butzi), wnuk Ferry'ego Porsche.
Udalo mi sie nawet znalezc ten samochod na video, ukazujacym impreze, gdy na lodowcu w Austrii swietowane byly w gronie rodzinnym 70 urodziny F.A. Porsche, zwroccie uwage na szare 996tt ktore widac m.in. za jedynym na swiecie 993 Speedster
http://www.youtube.com/watch?v=39bg7bWFa1o
Samochod aktualnie wyglada tak:
Moim zdaniem to ciekawe ze samochod z taka historia znalazl sie u nas w Polsce
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 24.09.2012, 18:18 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Oglądałem je w Polinarze, naprawdę świetny egzemplarz!
Swoją drogą ten komis miał dobrą rękę do porszaków. Tam stacjonowało moje pierwsze
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|