Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.04.2011, 0:16 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
Mam takie pytanie by nie dać się nabrać lub nabić w butelkę jadę zobaczyć niby turbo s w krakowie ale jak go odróżnić fachowo od pakietu turbo X50 które też ma 450km???
http://moto.gratka.pl/tresc/porsche-911 ... b0fc2bc3,1


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.04.2011, 9:12 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Bardzo podoba mi się tekst - "wyprodukowany dla rodziny Porsche" :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.04.2011, 9:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Turbo S był na ceramice - aczkolwiek dużo właścicieli zmienia ceramikę jak się skończy na zwykłe stalowe tarcze z wiadomych powodów :wink:
Wydaje mi się mi się, że Turbo S miał inne tylne skrzydło (ale to może zależało też od rocznika).
Turbo S miał też na serii takie podwójne nachodzące na siebie końcówki układu wydechowego - a ten na fotce ma jedną podłużną.




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.04.2011, 10:09 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Najłatwiej to chyba po VIN.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.04.2011, 10:10 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
sprawdziłem samochód serwisowany w ASO niby na niczym nie oszczędzane wszystko wymieniane na czas i same ori częsci z tego co sprawdziłem... z tymi końcowkami nachodzącymi na siebie to ciekawa uwaga nie słyszałem o niej możliwe że to jest jeden z wyznaczników...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.04.2011, 11:32 

Dołączył: 25.05.2007
Posty: 182
Oryginalne Turbo S miało zawsze PCCB ( ceramikę ). Wszakże ktoś z czasem mógł zmieniać. Turbo S wyszło na sam koniec produkcji 996 TT ( 2005 rok ). Na progach i zegarach też jest oznaczenie Turbo S. ( bodajże jeszcze na dźwigni hamulca ręcznego ). Końcówki wydechów były takie same jak w zwykłym Turbo. Podwójna końcówka była opcją do sportowego wydechu. Ospojlerowanie było identyczne jak w standardowej wersji. ( opcją był Aero-kit dostępny też w Turbo ). Wyróżnikiem były felgi. Fabrycznie wszystkie Turbo S miały 18" Turbo-look w kolorze "gt-silver" ( były ciemniejsze, wyglądały jak chromy;) ) lub 18" techno-sport ( takie jak w poprzedniej 996 TT Mariusza - mb_911 ).

Na pierwszy rzut oka rocznik i brak PCCB wyklucza oryginał. ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.04.2011, 11:53 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Brak PCCB to akurat nie do końca pewny wyróżnik. Znam GT2, w którym właściciel zmienił hamulce na "zwykłe" jako lepiej nadające się do codziennej jazdy. Ale faktycznie - rocznik się nie zgadza. Chyba mogło być też 2004, ale 2002 na pewno nie.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.04.2011, 14:36 

Dołączył: 3.01.2009
Posty: 108
fulnek napisał(a):
Bardzo podoba mi się tekst - "wyprodukowany dla rodziny Porsche" :lol: :lol: :lol:


Dobre jest też to że ma gaśnice

Mi się wydaje że to nie jest S, niestey tylko VIN Ci odpowie jednoznacznie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.04.2011, 16:12 

Dołączył: 29.04.2009
Posty: 36
wit007 napisał(a):
Brak PCCB to akurat nie do końca pewny wyróżnik. Znam GT2, w którym właściciel zmienił hamulce na "zwykłe" jako lepiej nadające się do codziennej jazdy. Ale faktycznie - rocznik się nie zgadza. Chyba mogło być też 2004, ale 2002 na pewno nie.


:lol: Porsche TurboS bulo od maja 2004. :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.04.2011, 19:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Jeśli rok prod. jest tu 2002 to z pewnością to nie jest turbo s, bo turbo s coupe był produkowany od maja 2004 do czerwca 2005, wyprodukowano 600 sztuk,
Z ceramiką to jest tak, że faktycznie była seryjnie w tym modelu, ale nie jest to wyznacznik w używanym aucie, ja w swoim używam na codzień i na krótkie próby klubowe stalowe tarcze, bo szybciej się nagrzewają i są bardziej na nich efektywne, na tor oczywiście lepiej PCCB.




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.04.2011, 21:19 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
dzięki chłopaki za bardzo trafne podpowiedzi szczególnie mick i stach (to jest konkretna wiedza :) ) auto sprawdziłem po vinie i wychodzi że turbo z pakietem X50 czy coś takiego fakt posiada fabrycznie 450KM ale turbo S to nie jest :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.04.2011, 23:21 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 367
fulnek napisał(a):
Bardzo podoba mi się tekst - "wyprodukowany dla rodziny Porsche" :lol: :lol: :lol:


:wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.07.2011, 22:24 

Dołączył: 29.05.2011
Posty: 23
wyjasnię sprawę do końca pakiet X50 w przypadku tego modelu oznacza, że jest to odpowiednik później produkowanego modelu o nazwie turbo s, Jeśli chodzi o silnik a dokładnie osprzęt nie rózni sie NICZYM od wyżej wymienionej wersji posiada inne sprężarki (k24) (takie jak posiada model GT2) a nie k16 jak ma zwykły model turbo jak również zmienione oprogramowanie silnika plus kilka innych drobiazgów w osprzęcie... Jeśli chodzi o wyposażenie być może turbo s posiadał PCCB w standardzie natomiast zamawiając powerkit o nazwie X50 było to nadal wyposażeniem dodatkowym z ciekawostek pakiet taki kosztował dodatkowe 25 tyś euro i nie jest to tylko jak wyżej już opisałem zmiana tylko oprogramowania silnika... :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.07.2011, 22:51 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
roznice w motorze to pompa oleju, pozniej sprezarki, program i coolery.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.07.2011, 23:17 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
i skrzynia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.07.2011, 8:03 

Dołączył: 29.05.2011
Posty: 23
anonim... napisał(a):
roznice w motorze to pompa oleju, pozniej sprezarki, program i coolery.

tak o coolerach zapomniałem wspomnieć a o pompie oleju przyznam że nie wiedziałem :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.07.2011, 12:17 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
porscheee napisał(a):
i skrzynia


skrzynia jest taka sama


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.07.2011, 14:44 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
z pakietem x50 była mocniejsza , dokładnie był wałek atakujacy z kołem , najsłabszy punkt wczesnych skrzyn w 996tt w sumei beig 2 i 3 tez pozostawiał sporo do zyczenia , dopiero od 2004 to poprawili na tak doskonały ze idzie do dnia dzisiejszego ( 95030291171 ) , nr wałka w x50 to 99630291155 a w zwykłym turbo 99630291170 , jestem na etapie składania pancernej skrzyni wiec wybieram odpowiednie podzespoły


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2012, 18:03 

Dołączył: 11.07.2010
Posty: 220
fulnek napisał(a):
Bardzo podoba mi się tekst - "wyprodukowany dla rodziny Porsche" :lol: :lol: :lol:


Tekst niezly, zwlaszcza ze to akurat prawda :)

Samochod zostal kupiony w zeszlym roku przez mojego bliskiego kolege, pierwszym wlascicielem byl Kai Alexander Porsche. Syn samego Ferdinanda Alexandra Porsche (Butzi), wnuk Ferry'ego Porsche.

Udalo mi sie nawet znalezc ten samochod na video, ukazujacym impreze, gdy na lodowcu w Austrii swietowane byly w gronie rodzinnym 70 urodziny F.A. Porsche, zwroccie uwage na szare 996tt ktore widac m.in. za jedynym na swiecie 993 Speedster :)

http://www.youtube.com/watch?v=39bg7bWFa1o

Samochod aktualnie wyglada tak:

Obrazek

Moim zdaniem to ciekawe ze samochod z taka historia znalazl sie u nas w Polsce :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2012, 18:18 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Oglądałem je w Polinarze, naprawdę świetny egzemplarz!
Swoją drogą ten komis miał dobrą rękę do porszaków. Tam stacjonowało moje pierwsze ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum