1. Nie ma problemu jeśli był dobrze serwisowany.
2. 570 koni beż dotykania układu paliwowego.
3. Wystarczy odpiąć wal i warto wyjąć przedni dyferencja z półosiami.
4. Nie wiem.
Skrzynia 997 turbo z natury powinna być mocniejszą ma dużo sztywniejsze obudowę, ma inne synchronizatory ale gdy mój motor generował 1100NM i tak po jakim czasie kupilem nowa skrzynie biegów bo zaczęła hałasować.
Generalnie 996 turbo bardzo fajne i już klasyczne Auto.
Motor 996 turbo jest ulubionym motorem Reinholda Schmirlera.
StaszekL napisał(a):
1. zakładając poprawne serwisy czy przebieg powyżej 100 tys to już problem czy nie ?
2. Ile taki silnik przyjmuje bez kucia ? IC , turbiny , wydech , 550 zniesie ? czytałem gdzieś ze jest dość pancerny ale wole praktyczna wiedze .
3 . wywalenie przedniego napędu , czy wymagana jest wymiana wałka w skrzyni czy wystarczy odpiąć wał ? ( manual )
4. czy ktoś z was nie ma ładnego manuala na sprzedaż ...