Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 15:39 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
Pięknie... :D :thumbup:
... ale szeroko celujesz...
Poza tym, że, jak to celnie ujął Marion, "chcesz Porsche" to masz może bardziej sprecyzowane przeznaczenie tego samochodu?
Ponieważ:
993tt - Prestiż u sąsiadów, Prestiż w PCP, elegancja, zabawa od święta, klasyk z pazurem...
996tt - Prestiż u sąsiadów, Supersportowa bryka z mega mocą na próby i tor, również do użytku na codzień...
997S - Prestiż u sąsiadów, elegancja cały czas (jeszcze) nowego modelu, samochód na co dzień i również na tor/próby...

Więc każdy sam w sobie jest fajny i ma coś czego nie mają pozostałe ...

Dupowóz już masz, IMHO wybór jest prosty: 993tt :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 16:43 

Dołączył: 11.07.2010
Posty: 220
Ja tam polecam 996tt. Najrozsadniejsza opcja pod katem tego co oferuje za aktualna cene. No i turbo to turbo, sam sie glowilem nad wyborem 996tt czy 997S i jednak uznalem ze wolnossace to nie to :)

Tylko koniecznie manual i od 2002 roku - bedziesz mial schowek i cupholder :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 16:59 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
ja mam manual 2001 i wysuwana szufladke na 2 napoje nad navi a o jaki schowek chodzi ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 17:02 

Dołączył: 11.07.2010
Posty: 220
Schowek na rekawiczki (glovebox) przed kolanami pasazera.

2000-2001:

Obrazek

2002-2005

Obrazek

A masz miejsce na napoje bo masz pewnie radio 1DIN?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 17:14 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
mam seryjna navi orginalna wiec 2 din i jedna szufladke nad nim a jak sie otoworzy wysuwa sie na 2 butelki , mam koniec 2001 model 2002 moze dlatego chyba nawet 1 rej 2002 ale w papierach 2001, schowek jak w kazdym aucie tez jest nie wiedziałem ze były bez schowaka człowiek sie całe zycie uczy .Mam tak jak foto 2 schowek a w miejscu tego radia mam szufladke na płyty nad sterowanim klima a U gory seryjna navi , załoze moze watek o swoim aucie i powklejam jakies foty


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 17:18 

Dołączył: 11.07.2010
Posty: 220
A no wlasnie, czyli masz model 2002, stad schowek.

Na allegro w tej chwili sa np 3 sztuki 2001 bez schowkow i jeden 2003 ze schowkiem.

Ja mam polowe 2002 i mam schowek. Ale ja nad navi mam szufladke na 1 napoj.

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 17:47 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
co z tego jak w każdym panewki stukają :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 20:33 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
ale ta szufladka sie rozciaga po otwarciu i wtedy jest na 2 ... pociagnij w prawo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 22:06 

Dołączył: 11.07.2010
Posty: 220
Ale numer, nie wiedzialem. :shock:

Tez sie czegos nauczylem dzisiaj. :D

Zawsze myslalem ze jest miejsce na jeden kubek.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 22:10 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
tworze własnie nowy temat w dziale tuning poswiecony tylko 996tt w oparciu o mój egzemplarz i nieskromnie mówiac doswiadczenie ,tam zapraszam wszytskich poczatek powinienem dzis w nocy opublikowac


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 23:29 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Dawid, świetna idea i z niecierpliwością czekam na Twój watek ...

Czy mógłbyś zawrzeć też kilka podstawowych wskazówek, jak ocenić wstepnie stan techniczny, głównie silnik, bez pracochłonnych pomiarów kompresji, czy da się "z zewnatrz" powiedzieć cokolwiek nt stanu turbin itp. Z tego co czytałem na różnych forach (PL, D, USA/GB) silniki mają opinię niemalże niezniszczalnych przy prawidłowej obsłudze. Czy są jakieś łatwo rozpoznawalne symptomy, że silnik jest przemęczony i mimo swej pancernej konstrukcji bliski końca ?

Będę wdzięczny za wskazówki

PS Jeśli ktoś z forumowiczów zechce również podzielić się swoją wiedzą w tym zakresie, będzie super


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 23:43 

Dołączył: 23.11.2009
Posty: 173
Są rzeczy, dot. wszystkich silników, które można ukryć; w drugą stronę jednak tak łatwo to nie działa.
Oprócz słyszalnych panewek, gwiżdżących łożysk (to akurat tańsze przypadłości), reszta wymaga już trochę wysiłku.
Silnik może być umyty i pocenia, przecieków, nieszczelności mniejszych/większych nie zobaczysz.
Ciśnienie na cylindrach powinno się zmierzyć, można pokusić się precyzyjniejsze zmierzenie ciśnienia oleju; mógł sobie ktoś zadać trud, aby "podtuningować" fabryczny manometr.
Książka serwisowa może być największym atutem.
Prawdziwa!

To tak na szybko w kwestii napędu.
O geometrii, grubości lakieru, szparach, nrach szyb (roczniki), chyba nie trzeba pisać.

No i ktoś, kto ma wiedzę o rocznikach i prosiakach tam, gdzie zabrudzenia pod paznokciem na małym palcu.
I podchodzi do tematu bez emocji... :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2012, 23:51 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
kolega fux chyba pisze o 3.4 , alex masz racje ten silnik zreszta znamy jego historie gt1 itd jest naprawde pancerny znosi okolice 1000hp bez otwierania znam takei przypadki z usa , ja nie słyszałem o poceniu sie czy panewkach ale o tym gdzie indziej za chwile , turbiny faktycznie mozna zajechac jak kazde , ale wystrczy sprawdzic luz na szybko sciagajac rure z zimnej strony a przy okazji luknac w ta ze rure czy nie ma na sobie oleju ( łatwe dojscie z kanału) , najwazniejsze sprawdz skrzynie ruszajac czy nie szarpie nie ma luzu czy odrazu rusza nie stuka tez na wstecznym itd.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 11:09 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
Marcinie, rzeczywiscie szeroki wybor ale to piekny okres kupowania wiec radosc zapewniona :) patrzac na twoja historie z Porsche to zapewne kupisz 997 ... :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 12:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Marcin, wybrales swietny kierunek. Moim zdaniem wybierzesz 997, bo nie-okragle reflektory juz miales :wink: , a i po torze lubisz pojezdzic, wiec byloby Ci szkoda ryzykowac klasyczne 993tt. Kazdy z tych modeli jest wspanialy na swoj sposob, wiec na pewno bedziesz mial z niego frajde. Powodzenia!




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2012, 14:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Ja tez radze 997 s lub tt 8)




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2012, 23:15 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
rozmarzyłem się w weekend... :twisted:

Księgowy jednak w poniedziałek szybko ochłodził moje zapędy...:(
Żeby wszystko miało sens, najprawdopodobniej będę celował w 997, rocznikowo min. 2006... to tak do leasingu żeby dobrze pasowało...;)

Zakup pewnie będę finalizował koło połowy roku, nie mniej jednak ogłoszenia różne przeglądam już teraz... :twisted:

Dzięki wszystkim za miłe słowa!




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2012, 23:34 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Haha! Ale rzeczywiście chłodem powiało:' smutno mi chłopaki bo nie mam cholera wyboru, księgowy mi każe 997 Turbo kupić' :lol:
Głowa do góry Marcin, jakoś to będzie!
Ja kiedyś 'musiałem' kupić GTdwójkę i tylko dzięki terapeutycznej grupie wsparcia w PCP jakoś nauczyłem się z tym żyć.
Nie martw się, pomożemy Ci! Jest nas tu sporo z terapeutycznym doświadczeniem. Leki bez recepty i niestety refundacji.

A tak przy okazji to BGT rules! :headbang:




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2012, 23:39 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
hehehe.... :twisted:
od razu turbo, pewnie że bym chciał, ale póki co celowo napisałem tylko 997...;)

A teraputyczna grupa wsparcia to jest to... :D




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2012, 23:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
marcin.m napisał(a):
hehehe.... :twisted:
od razu turbo, pewnie że bym chciał, ale póki co celowo napisałem tylko 997...;)

A teraputyczna grupa wsparcia to jest to... :D


Rozumiem, że małżonka czyta forum :lol:

A co do wsparcia i poszukiwania sensownej argumentacji na tak zawsze chętnie :wink:




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum