Produkcja 2010, rok modelowy 2011. Obecnie 39t km przebiegu. Sluzy mi jako daily driver.
Jak w tytule naped na tyl, reczna skrzynia.
Ma PSE i PASM. Sprezyny Bilstein. Mam do niego dodatkowy filtr powietrza K&N.
Stan techniczny perfekt. Serwisowany w Porsche Pana. Nowe tarcze i klocki, komplet opon zimowych (mniej niz 2000km na nich). Opony letnie tez w swietnym stanie, maja kilka tysiecy przebiegu. Oba komplety z homologacja.
Czerwony, czerwone pasy, felgi Turbo, w srodku prawie wszystko w czerni wlacznie z kierownica i tarczami zegarow, fotele nie zmeczone. Dwa komplety dywanikow: materialowe i gumowe.
Dorzucilem pare drobiazgow, m.in. siatki na grille Zunsport, magnetyczny montaz telefonu z Suncoast, nakretki wentyli z kolorowym logo, ustrojstwo do odtwarzania muzyki przez bluetooth (z iPhonem wspolpracuje identycznie jak gdyby byl podpiety kabelkiem)
Wiecej zdjec mozna zobaczyc tu:
https://drive.google.com/open?id=1KfrmF ... 5y_MF-sZWqNa zdjeciach nie ma tylnych siedzisk i oparc. Oczywiscie sa w komplecie z autem, stan idealny. Wyjalem je, zeby moje dzieciaki w fotelikach mialy pare cm wiecej na nogi.
Cena 245tPLN do negocjacji
Kom 668558080
[EDIT]
Na prosbe kolegow uzupelniam opis:
Umowa KS. FV wchodzi w gre na zadanie. Nie jestem handlarzem, ale mam dzialalnosc.
Auto kupione w niemieckim salonie, ma niemiecka historie serwisowa. W Polsce pod opieka Porsche Pana. Ksiazka serwisowa jest. Dwa kluczyki.
W moich rekach od wrzesnia, zrobilem nim 7tkm.
Ma wymieniony zderzak i prawy przedni blotnik. Malowana maska i slupek prawy. Robota lakiernicza pierwsza klasa, ale zachecam do ogledzin i wlasnej oceny. Bardzo dokladnie sprawdzilem przed zakupem i ponownie po zakupie juz w Raszynie czy uszkodzenia nie siegnely niczego waznego. Podluznice nietkniete, wszystkie spawy punktowe nietkniete. Brak jakichkolwiek sladow po kolizji procz malowanej maski i slupka. Naprawy dokonal poprzedni wlasciciel, wiec od razu mowie, ze nie mam zdjec sprzed naprawy.