JayKay napisał(a):
piotras_81 napisał(a):
A ja zrobię taką wrzutkę, budżetową opcję z 991.2:
https://www.youtube.com/watch?v=P0e1eQgRExo&t=329sSorry za offa jakby cos.
No właśnie jednak nie off. Bardzo ciekawe spostrzeżenie i nie jesteś pierwszy który radzi „idź w 991.2”. A jakie Ty masz doświadczenia po GT3? Bo wnioskuje że ad 2018 w Twoim podpisie to 991.2?
Wamet - mistrz 😂🫡 ale trudno się nie zgodzić
Hej
U mnie trzeba było wybrać "zdroworozsądkową" 911. Jest to moje daily, służbówka i track car w jednym. Robię stosunkowo dużo km, 40k rocznie. Auto musiało być w miarę stonowane, żeby nie robić efektu halo, można było spokojnie parkować pod centrum handlowym, mieć napęd na 4 ze względu na całoroczność, PDK na korki, palić 8-9 w trasie, siedzenia z tyłu, Approved, wysokość zawieszenia i wyprofilowanie zderzaka. Poprostu na każdą okazję. Każdy km daje frajdę z jazdy i nie szkoda tak nabijać km, czy każdej ryski cy wgniotki jak na GT3 czy Turbo, być zakładnikiem utraty wartości auta.