Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.10.2023, 10:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 448
Nr klubowicza: 797
Silnik ten sam co w 991.2 GT3 H lub J. Nie jeździłem Touringiem, natomiast różnymi 991.1, 991.2 także RS. Dużo zależy od ustawienia gwintu, geometrii i opon. Mi np bardzo pasuje moje ustawienie czyli std geo i gwint mam najwyżej z wszystkich GT3 jakie na żywo widziałem (dalej jest nisko). I uważam że to idealny kompromis do tego do czego używałem tego auta. Ja poza tym mam wersję bez klatki i z std fotelami dlatego też może uważam to auto za wygodne. Ale jak pokazuje rynek GT3 generalnie trudniej sprzedać - a takie auto jak moje jeszcze trudniej później sprzedać. 🙃


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2023, 0:02 

Dołączył: 16.04.2017
Posty: 191
@jaykay

Dzięki - rozważam tak naprawdę Turbo, GT3 i Touring. W GT3 i Touring fajne jest, że nie ma turbo, z kolei turbo na tyle fotele zatem to też duży plus. A jakby patrzeć pod kątem późniejszej sprzedaży to chyba najlepsza opcja to GTS...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2023, 13:06 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 498
Ważna rzecz to fotele - ja mam w GT4 kubły i nie wyobrażam sobie jazdy tym na co dzień :) Wysiadanie i wsiadanie to udręka :)
Zdecydowanie brałbym Turbo albo GTS do codziennej jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2023, 13:37 
Avatar użytkownika

Dołączył: 1.09.2020
Posty: 206
Lokalizacja: Cowbridge
Nr klubowicza: 686
JayKay napisał(a):
piotras_81 napisał(a):
A ja zrobię taką wrzutkę, budżetową opcję z 991.2:
https://www.youtube.com/watch?v=P0e1eQgRExo&t=329s

Sorry za offa jakby cos.


No właśnie jednak nie off. Bardzo ciekawe spostrzeżenie i nie jesteś pierwszy który radzi „idź w 991.2”. A jakie Ty masz doświadczenia po GT3? Bo wnioskuje że ad 2018 w Twoim podpisie to 991.2?

Wamet - mistrz 😂🫡 ale trudno się nie zgodzić


Hej
U mnie trzeba było wybrać "zdroworozsądkową" 911. Jest to moje daily, służbówka i track car w jednym. Robię stosunkowo dużo km, 40k rocznie. Auto musiało być w miarę stonowane, żeby nie robić efektu halo, można było spokojnie parkować pod centrum handlowym, mieć napęd na 4 ze względu na całoroczność, PDK na korki, palić 8-9 w trasie, siedzenia z tyłu, Approved, wysokość zawieszenia i wyprofilowanie zderzaka. Poprostu na każdą okazję. Każdy km daje frajdę z jazdy i nie szkoda tak nabijać km, czy każdej ryski cy wgniotki jak na GT3 czy Turbo, być zakładnikiem utraty wartości auta.




_________________

Jest:
`18 Porsche 911
bylo:
`21 992 Turbo
`15 991.1 GT3 CS
`13 R8 V8
`02 996.2 C2 Manual
`74 914 2.0 CanAm


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum