Autor |
Wiadomość |
Kubuś72
|
Napisane: 15.03.2016, 13:54 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
Zaleta tej skrzyni, to bardzo niska awaryjność, trzeba pamiętać jedynie o wymianie oleju, mam 997 S z tiptronikiem, nie narzekam, praktyczna w mieście, jednak w przyśpieszeniu traci w porównaniu z manualem, dobrze jak jest Sport Chrono, zmienia jej charakter i reakcję, ja daję + dla normalnej eksploatacji, bez toru.
Wysłane z LG G4
|
|
Góra |
|
Radek80
|
Napisane: 15.03.2016, 15:05 |
|
Dołączył: 22.02.2016 Posty: 41
|
Hmm czyli posiada ta skrzynia opcję Launch Control ??
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 15.03.2016, 15:20 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
Nie posiada
Wysłane z LG G4
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 15.03.2016, 15:24 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
Radek80, proponuję sprawdź na jeździe testowej, to trochę tak jakbyś czytał instrukcję obsługi samochodu w rozdziale ekonomika jazdy, spróbuj czy to jest to.
Wysłane z LG G4
|
|
Góra |
|
Radek80
|
Napisane: 19.03.2016, 21:38 |
|
Dołączył: 22.02.2016 Posty: 41
|
Słuszna uwaga. Dziękuję We wtorek wracam do kraju także będę działał konkretnie w temacie. Powiedzcie mi proszę jeszcze czy można zwiększyć moc tego motoru dajmy na to na 400KM ??
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 19.03.2016, 21:50 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
A po co ?, sprawdź jak jeździ, nie powinieneś być rozczarowany.
Wysłane z LG G4
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 19.03.2016, 23:08 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
W wolnossaku trzeba sporo zachodu, by uzyskać jakikolwiek przyrost. O 45 KM możesz zapomnieć.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
964coupe
|
Napisane: 19.03.2016, 23:34 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 99
|
miałem 997 turbo tipa i to była lekka porażka.Auto słabo się zbierało ,zastanawiało...(kto jezdził to wie o co chodzi)...to co dopiero normalna carrera? pdk turbo to dopiero zamiaata.To jest miazga
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 20.03.2016, 0:00 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Kubuś72 napisał(a): A po co ?, sprawdź jak jeździ, nie powinieneś być rozczarowany.
Wysłane z LG G4 +1
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 20.03.2016, 8:31 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
W moim przekonaniu jest to jeden z tych samochodów, które powinien kupić ktoś, kto zachowa go w oryginale. Używał normalnie, to znaczy do tego do czego został zaprojektowany i się cieszył z tego, że ma dobre auto ! Nie przerabiał, nie modził...zachowując jego wartość. Szkoda, że mnie trzymają inne plany, bo bez wahania bym kupił....no i tiptronic ! Dla mnie to akurat zaleta !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Radek80
|
Napisane: 20.03.2016, 10:30 |
|
Dołączył: 22.02.2016 Posty: 41
|
pdmobil napisał(a): W moim przekonaniu jest to jeden z tych samochodów, które powinien kupić ktoś, kto zachowa go w oryginale. Używał normalnie, to znaczy do tego do czego został zaprojektowany i się cieszył z tego, że ma dobre auto ! Nie przerabiał, nie modził...zachowując jego wartość. Szkoda, że mnie trzymają inne plany, bo bez wahania bym kupił....no i tiptronic ! Dla mnie to akurat zaleta ! Dlaczego tiptronic dla Pana jest zaletą?
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 20.03.2016, 13:52 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 760
|
Włączę się do dyskusji o tiptronicu jako użytkownik. Mnie do tej skrzyni przekonał kolega z forum-użytkownik Carrery 3,6 bez sport chrono. Swoją carrerą S (ze sport chrono) w trybie sport jeżdżę sporadycznie-częściej dlatego, że syn włączy przycisk niż z rzeczywistej potrzeby. W normalnym ruchu miejskim skrzynia jest bardzo komfortowa i nie stwarza problemów. Co mnie osobiście przekonało-to wspomniany kolega opisywał awarię (ponoć niezwykle rzadką) i koszt naprawy wyniósł 2,5-3 tyś PLN. Osobiście wolałem ograniczyć koszty potencjalnych napraw a biegów zmieniać już mi się po prostu nie chce. Zanim kupiłem swoje auto oglądałem kilka manuali i zawsze sprzęgło wymagało trochę siły-stwierdziłem że planując używanie auta na codzień, głównie w mieście i przez cały rok automat będzie wygodniejszy. Mam auto już ponad 2 lata i poza wymianą oleju w skrzyni zaraz po zakupie nic więcej nie musiałem z nią robić. Ok moje przebiegi są może symboliczne-30 tyś w ciągu tych 2 lat ale daje to już jakiś obraz.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 20.03.2016, 20:01 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Radek80 napisał(a): pdmobil napisał(a): W moim przekonaniu jest to jeden z tych samochodów, które powinien kupić ktoś, kto zachowa go w oryginale. Używał normalnie, to znaczy do tego do czego został zaprojektowany i się cieszył z tego, że ma dobre auto ! Nie przerabiał, nie modził...zachowując jego wartość. Szkoda, że mnie trzymają inne plany, bo bez wahania bym kupił....no i tiptronic ! Dla mnie to akurat zaleta ! Dlaczego tiptronic dla Pana jest zaletą? Dla wygody i zdrowia lewego kolana. Przypadek ze mnie szczególny o tyle, że emocji z machania lewarkiem mam za sobą trochę i już specjalnie mnie to nie bierze, a na dodatek sprzęgła w "klasykach" do lekkich nie należą. Zatem czas na wygodę, a tych 0.5 sek. różnicy w przyspieszeniach w niczym by mi nie przeszkadzało
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Radek80
|
Napisane: 20.03.2016, 20:12 |
|
Dołączył: 22.02.2016 Posty: 41
|
Dziękuję. Każda opinia użytkownika tej skrzyni jest bezcenna! Sport Chrono działa podobnie jak tryb "S" w skrzyniach S-tronic z grupy VAG ??
|
|
Góra |
|
adam911
|
Napisane: 20.03.2016, 20:29 |
|
Dołączył: 24.10.2015 Posty: 26
|
To jest 5 biegowy automat. A nie dsg. Ja tez szukam Porsche i po jazdach próbnych stwierdzam. Manual super. Trip w trybie standard słabo. W trybie s bardzo ok. Ale to nie jest na pewno poziom dsg.
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 20.03.2016, 21:16 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Ale zasada działania podobna. Mój znajomy który na codzień użytkował 997 4S manual mógłby co nieco powiedzieć o sprzęgle w tym aucie na codzień według mnie sie nie nadaje, chodzi zbyt "topornie" szczegolnie na zimnym, nie wspominając o chłodnych dniach. Poprostu jak w sportowym aucie - dobrze do sportowej jazdy, nie wygodnie w codziennej eksploatacji. Kto co lubi i potrzebuje, radocha pewnie większa - ale wtedy jak jedziesz skupiając sie na jeździe a nie jadąc na spotkanie i błądząc myślami zupełnie gdzie indziej.
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 22.03.2016, 19:56 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 1.04.2016, 16:12 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
Mimo wszystko, wolałbym żeby została w kraju... więc podbijam wątek, może jednak ktoś się zdecyduje...?
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 1.04.2016, 23:50 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Raczej zostanie
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 2.04.2016, 2:01 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|