Autor |
Wiadomość |
newshadow
|
Napisane: 28.09.2011, 12:17 |
|
Dołączył: 19.07.2011 Posty: 26
|
Koniecznie w manualu. Z moim budżetem, chyba tylko przedliftowy wchodzi w grę, ponieważ na Carrerę chciałbym wydać maks 230 tys, a na turbo maks 300 tys.
Niestety zdecydowana większość to tiptronic, a tego nie chcę
Możecie coś polecić?
|
|
Góra |
|
adaszko123
|
Napisane: 30.09.2011, 21:01 |
|
Dołączył: 10.09.2011 Posty: 307
|
czesc,
wybraleś juz cos?, mam ten sam dylemat,ale przegladam szukam i pewnie cos sie znajdzie.
|
|
Góra |
|
newshadow
|
Napisane: 1.10.2011, 11:31 |
|
Dołączył: 19.07.2011 Posty: 26
|
Niestety dalej nic. W salonie VW w Łodzi stoi ponoć w miarę fajna 4S, ale zadzwoniłem i poinformowali mnie, że za 3 tygodnie będzie dostępna, ponieważ auto jest wypożyczane - a to już mnie do niej zniechęciło.
Nikt z forum nie ma czegoś takiego do sprzedania, albo czegoś co można polecić? 
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 1.10.2011, 13:25 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
xxx napisał(a): jak zmienisz wybór na 4S tiptronic to wstawiłem wczoraj do sprzedania swoją do Porsche Centrum Katowice i co nastepne Mariusz? 991 zamówione? 
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 1.10.2011, 13:54 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Mariusz, nie daj nam czekać na odpowiedź 
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 1.10.2011, 14:54 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134
|
To wiadomo ze 997 FL2 PDK Turbo....
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 1.10.2011, 16:59 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
tez bym postawil na turbine....
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 1.10.2011, 22:35 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
no to weż turbo S i bedzie 130 KM więcej  ....., tez bym nie podnosił już mocy... 
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 1.10.2011, 22:51 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134
|
Tez sie zarzekalem, ze nie bede podnosil mocy  Spokojnie, roczne turbiny chodza po 480-500k....wiec dwuletnie juz pomalu sie pokaza za ok. 400k A dobrze wypasione nowe 991 4s, ktore wyjdzie na wiosne 2012 na pewno bedzie kosztowac ok.550k Wolnossak ma swoje zalety, ale turbina to turbina... 
|
|
Góra |
|
adaszko123
|
Napisane: 1.10.2011, 23:10 |
|
Dołączył: 10.09.2011 Posty: 307
|
w poniedziałek jade ogladac turbine w manualu, nach deutchland bo mam akurat wyjaz i przy okazji. jak dobrze sie dogadam kupuje.
co myslicie o manulu Panowie?
pozdr.
adaszko
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 1.10.2011, 23:15 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
 |
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2716 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
manual jest bardziej "sportowy", ale.... przy takich mocach moim zdaniem tiptron jest lepszy... bo nie trzeba sprzęgła wymieniać co chwilę...
Wszystko zależy od tego, do czego auto będzie Ci potrzebne, czy do ścigania, czy do jazdy weekendowej...
_________________
były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, jest: 992 Carrera + Carbon Aero Kit
Sprzedam: GT3 992
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 1.10.2011, 23:35 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134
|
Jesli nie bedziesz jezdzil tylko na tor i pojezdzawki, to bierz automata....
|
|
Góra |
|
adaszko123
|
Napisane: 1.10.2011, 23:41 |
|
Dołączył: 10.09.2011 Posty: 307
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 2.10.2011, 1:05 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2504 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
xxx napisał(a): tylko automat, inaczej słowo "sprzęgło" będziesz wypowiadał częściej niż "zatankować" Nie jest tak zle. Ja jednak tankuje trochę częściej:-) W przyszłym tygodniu wymieniam sprzeglo mam nadzieje na długi czas. Zobaczymy jak to się sprawdzi. Ma być dobrze. Szczegóły 'dla wtajemniczonych' pewnie dopiero w przyszłym sezonie.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
newshadow
|
Napisane: 2.10.2011, 5:21 |
|
Dołączył: 19.07.2011 Posty: 26
|
Tak często sprzęgło pada? Macie na myśli turbo czy w wolnossących też?
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 2.10.2011, 6:45 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Jak potrafisz się obsługiwać to na 100tyś km spokojnie starczy. Nie mówię o jeździe po torze bo wiadomo że wtedy życie sprzęgła drastycznie spada. To nie Ferrari czy Lamborghini gdzie czy chcesz czy nie chcesz sprzęgło padnie po 15k km 
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 2.10.2011, 12:19 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Ja mam wollnego ssaka i 100 tys km minęło. Sprzęgło chodzi elegancko, żadnych oznak żużycia, także spoko spoko.
jakos cały czas wydaje mi się że do carrery lepiej pasi manual, choć w dupowozach wolę automata oczywiście!!
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 2.10.2011, 12:27 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
a ja tam PDK nie zamienię na manual... tryb sport plus wystarcza na wszystkie moje amatorskie zabawy..
|
|
Góra |
|
Fantomas
|
Napisane: 2.10.2011, 12:34 |
|
Dołączył: 19.05.2009 Posty: 64
|
Kol&Kol,
Czy ktoś może odpowiedzieć na słynne pytanie czym różni się 997 wersja europejska od amerykańskiej?
Oczywiście nie chodzi mi o banalną odpowiedź - zderzakiem.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 2.10.2011, 12:43 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Masz sporo na ten temat u nas na forum w wielu watkach, temat wielokrotnie był poruszany
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|