Autor |
Wiadomość |
newshadow
|
Napisane: 28.09.2011, 12:17 |
|
Dołączył: 19.07.2011 Posty: 26
|
Koniecznie w manualu. Z moim budżetem, chyba tylko przedliftowy wchodzi w grę, ponieważ na Carrerę chciałbym wydać maks 230 tys, a na turbo maks 300 tys.
Niestety zdecydowana większość to tiptronic, a tego nie chcę
Możecie coś polecić?
|
|
Góra |
|
adaszko123
|
Napisane: 30.09.2011, 21:01 |
|
Dołączył: 10.09.2011 Posty: 307
|
czesc,
wybraleś juz cos?, mam ten sam dylemat,ale przegladam szukam i pewnie cos sie znajdzie.
|
|
Góra |
|
newshadow
|
Napisane: 1.10.2011, 11:31 |
|
Dołączył: 19.07.2011 Posty: 26
|
Niestety dalej nic. W salonie VW w Łodzi stoi ponoć w miarę fajna 4S, ale zadzwoniłem i poinformowali mnie, że za 3 tygodnie będzie dostępna, ponieważ auto jest wypożyczane - a to już mnie do niej zniechęciło.
Nikt z forum nie ma czegoś takiego do sprzedania, albo czegoś co można polecić?
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 1.10.2011, 11:50 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
jak zmienisz wybór na 4S tiptronic to wstawiłem wczoraj do sprzedania swoją do Porsche Centrum Katowice
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 1.10.2011, 13:25 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Marion napisał(a): jak zmienisz wybór na 4S tiptronic to wstawiłem wczoraj do sprzedania swoją do Porsche Centrum Katowice
i co nastepne Mariusz? 991 zamówione?
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 1.10.2011, 13:54 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Mariusz, nie daj nam czekać na odpowiedź
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 1.10.2011, 14:45 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
jest potworny problem z wyborem
każda decyzja będzie zła
do wyboru: Turbo PDK i 991 S (pod warunkiem że na wiosnę spadnie kurs euro poniżej 4 zł)
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 1.10.2011, 14:54 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
To wiadomo ze 997 FL2 PDK Turbo....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 1.10.2011, 16:59 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
tez bym postawil na turbine....
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 1.10.2011, 22:29 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
no właśnie nie wiem bo cena 2 letniej 997.2 turbo będzie podobna jak nowej 991 S
nowy model ma swoje zalety ale i choroby wieku dziecięcego. turbina ma 100 KM więcej a z drugiej strony po co mi 100 KM więcej i uturbiony silnik. wolnossący silnik ma swoje zalety.
jakbym kupił turbinę to i tak bym jej nie podnosił mocy
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 1.10.2011, 22:35 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
no to weż turbo S i bedzie 130 KM więcej ....., tez bym nie podnosił już mocy...
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 1.10.2011, 22:51 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Tez sie zarzekalem, ze nie bede podnosil mocy
Marion, spokojnie, roczne turbiny chodza po 480-500k....wiec dwuletnie juz pomalu sie pokaza za ok. 400k
A dobrze wypasione nowe 991 4s, ktore wyjdzie na wiosne 2012 na pewno bedzie kosztowac ok.550k
Wolnossak ma swoje zalety, ale turbina to turbina...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
adaszko123
|
Napisane: 1.10.2011, 23:10 |
|
Dołączył: 10.09.2011 Posty: 307
|
w poniedziałek jade ogladac turbine w manualu, nach deutchland bo mam akurat wyjaz i przy okazji. jak dobrze sie dogadam kupuje.
co myslicie o manulu Panowie?
pozdr.
adaszko
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 1.10.2011, 23:15 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
manual jest bardziej "sportowy", ale.... przy takich mocach moim zdaniem tiptron jest lepszy... bo nie trzeba sprzęgła wymieniać co chwilę...
Wszystko zależy od tego, do czego auto będzie Ci potrzebne, czy do ścigania, czy do jazdy weekendowej...
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 1.10.2011, 23:35 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Jesli nie bedziesz jezdzil tylko na tor i pojezdzawki, to bierz automata....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
adaszko123
|
Napisane: 1.10.2011, 23:41 |
|
Dołączył: 10.09.2011 Posty: 307
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 1.10.2011, 23:55 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
tylko automat, inaczej słowo "sprzęgło" będziesz wypowiadał częściej niż "zatankować"
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 2.10.2011, 1:05 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Marion napisał(a): tylko automat, inaczej słowo "sprzęgło" będziesz wypowiadał częściej niż "zatankować"
Nie jest tak zle. Ja jednak tankuje trochę częściej:-)
W przyszłym tygodniu wymieniam sprzeglo mam nadzieje na długi czas.
Zobaczymy jak to się sprawdzi. Ma być dobrze. Szczegóły 'dla wtajemniczonych' pewnie dopiero w przyszłym sezonie.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
newshadow
|
Napisane: 2.10.2011, 5:21 |
|
Dołączył: 19.07.2011 Posty: 26
|
Tak często sprzęgło pada? Macie na myśli turbo czy w wolnossących też?
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 2.10.2011, 6:45 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Jak potrafisz się obsługiwać to na 100tyś km spokojnie starczy. Nie mówię o jeździe po torze bo wiadomo że wtedy życie sprzęgła drastycznie spada. To nie Ferrari czy Lamborghini gdzie czy chcesz czy nie chcesz sprzęgło padnie po 15k km
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|