Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.09.2011, 12:17 

Dołączył: 19.07.2011
Posty: 26
Koniecznie w manualu. Z moim budżetem, chyba tylko przedliftowy wchodzi w grę, ponieważ na Carrerę chciałbym wydać maks 230 tys, a na turbo maks 300 tys.

Niestety zdecydowana większość to tiptronic, a tego nie chcę :)

Możecie coś polecić?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.09.2011, 21:01 

Dołączył: 10.09.2011
Posty: 307
czesc,

wybraleś juz cos?, mam ten sam dylemat,ale przegladam szukam i pewnie cos sie znajdzie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 11:31 

Dołączył: 19.07.2011
Posty: 26
Niestety dalej nic. W salonie VW w Łodzi stoi ponoć w miarę fajna 4S, ale zadzwoniłem i poinformowali mnie, że za 3 tygodnie będzie dostępna, ponieważ auto jest wypożyczane - a to już mnie do niej zniechęciło.

Nikt z forum nie ma czegoś takiego do sprzedania, albo czegoś co można polecić? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 13:25 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
xxx napisał(a):
jak zmienisz wybór na 4S tiptronic to wstawiłem wczoraj do sprzedania swoją do Porsche Centrum Katowice


i co nastepne Mariusz? 991 zamówione? :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 13:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Mariusz, nie daj nam czekać na odpowiedź 8)




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 14:54 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
To wiadomo ze 997 FL2 PDK Turbo....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 16:59 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
tez bym postawil na turbine....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 22:35 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
no to weż turbo S i bedzie 130 KM więcej :twisted: ....., tez bym nie podnosił już mocy... :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 22:51 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Tez sie zarzekalem, ze nie bede podnosil mocy ;)
Spokojnie, roczne turbiny chodza po 480-500k....wiec dwuletnie juz pomalu sie pokaza za ok. 400k
A dobrze wypasione nowe 991 4s, ktore wyjdzie na wiosne 2012 na pewno bedzie kosztowac ok.550k
Wolnossak ma swoje zalety, ale turbina to turbina... ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 23:10 

Dołączył: 10.09.2011
Posty: 307
w poniedziałek jade ogladac turbine w manualu, nach deutchland bo mam akurat wyjaz i przy okazji. jak dobrze sie dogadam kupuje.

co myslicie o manulu Panowie?

pozdr.
adaszko


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 23:15 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2716
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
manual jest bardziej "sportowy", ale.... przy takich mocach moim zdaniem tiptron jest lepszy... bo nie trzeba sprzęgła wymieniać co chwilę... :twisted:

Wszystko zależy od tego, do czego auto będzie Ci potrzebne, czy do ścigania, czy do jazdy weekendowej...




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
jest: 992 Carrera + Carbon Aero Kit

Sprzedam: GT3 992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 23:35 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Jesli nie bedziesz jezdzil tylko na tor i pojezdzawki, to bierz automata....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 23:41 

Dołączył: 10.09.2011
Posty: 307
dzieki Panowie za rade!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.10.2011, 1:05 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2504
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
xxx napisał(a):
tylko automat, inaczej słowo "sprzęgło" będziesz wypowiadał częściej niż "zatankować"


Nie jest tak zle. Ja jednak tankuje trochę częściej:-)
W przyszłym tygodniu wymieniam sprzeglo mam nadzieje na długi czas.
Zobaczymy jak to się sprawdzi. Ma być dobrze. Szczegóły 'dla wtajemniczonych' pewnie dopiero w przyszłym sezonie.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.10.2011, 5:21 

Dołączył: 19.07.2011
Posty: 26
Tak często sprzęgło pada? Macie na myśli turbo czy w wolnossących też?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.10.2011, 6:45 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Jak potrafisz się obsługiwać to na 100tyś km spokojnie starczy. Nie mówię o jeździe po torze bo wiadomo że wtedy życie sprzęgła drastycznie spada. To nie Ferrari czy Lamborghini gdzie czy chcesz czy nie chcesz sprzęgło padnie po 15k km :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.10.2011, 12:19 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Ja mam wollnego ssaka i 100 tys km minęło. Sprzęgło chodzi elegancko, żadnych oznak żużycia, także spoko spoko.
jakos cały czas wydaje mi się że do carrery lepiej pasi manual, choć w dupowozach wolę automata oczywiście!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.10.2011, 12:27 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
a ja tam PDK nie zamienię na manual... tryb sport plus wystarcza na wszystkie moje amatorskie zabawy..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.10.2011, 12:34 

Dołączył: 19.05.2009
Posty: 64
Kol&Kol,
Czy ktoś może odpowiedzieć na słynne pytanie czym różni się 997 wersja europejska od amerykańskiej?
Oczywiście nie chodzi mi o banalną odpowiedź - zderzakiem.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.10.2011, 12:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Masz sporo na ten temat u nas na forum w wielu watkach, temat wielokrotnie był poruszany




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP