Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.09.2011, 12:17 

Dołączył: 19.07.2011
Posty: 26
Koniecznie w manualu. Z moim budżetem, chyba tylko przedliftowy wchodzi w grę, ponieważ na Carrerę chciałbym wydać maks 230 tys, a na turbo maks 300 tys.

Niestety zdecydowana większość to tiptronic, a tego nie chcę :)

Możecie coś polecić?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.09.2011, 21:01 

Dołączył: 10.09.2011
Posty: 307
czesc,

wybraleś juz cos?, mam ten sam dylemat,ale przegladam szukam i pewnie cos sie znajdzie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 11:31 

Dołączył: 19.07.2011
Posty: 26
Niestety dalej nic. W salonie VW w Łodzi stoi ponoć w miarę fajna 4S, ale zadzwoniłem i poinformowali mnie, że za 3 tygodnie będzie dostępna, ponieważ auto jest wypożyczane - a to już mnie do niej zniechęciło.

Nikt z forum nie ma czegoś takiego do sprzedania, albo czegoś co można polecić? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 11:50 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
jak zmienisz wybór na 4S tiptronic to wstawiłem wczoraj do sprzedania swoją do Porsche Centrum Katowice


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 13:25 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Marion napisał(a):
jak zmienisz wybór na 4S tiptronic to wstawiłem wczoraj do sprzedania swoją do Porsche Centrum Katowice


i co nastepne Mariusz? 991 zamówione? :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 13:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Mariusz, nie daj nam czekać na odpowiedź 8)




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 14:45 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
jest potworny problem z wyborem :cry:
każda decyzja będzie zła :wink:

do wyboru: Turbo PDK i 991 S (pod warunkiem że na wiosnę spadnie kurs euro poniżej 4 zł)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 14:54 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
To wiadomo ze 997 FL2 PDK Turbo....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 16:59 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
tez bym postawil na turbine....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 22:29 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
no właśnie nie wiem bo cena 2 letniej 997.2 turbo będzie podobna jak nowej 991 S

nowy model ma swoje zalety ale i choroby wieku dziecięcego. turbina ma 100 KM więcej a z drugiej strony po co mi 100 KM więcej i uturbiony silnik. wolnossący silnik ma swoje zalety.
jakbym kupił turbinę to i tak bym jej nie podnosił mocy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 22:35 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
no to weż turbo S i bedzie 130 KM więcej :twisted: ....., tez bym nie podnosił już mocy... :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 22:51 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Tez sie zarzekalem, ze nie bede podnosil mocy ;)
Marion, spokojnie, roczne turbiny chodza po 480-500k....wiec dwuletnie juz pomalu sie pokaza za ok. 400k
A dobrze wypasione nowe 991 4s, ktore wyjdzie na wiosne 2012 na pewno bedzie kosztowac ok.550k
Wolnossak ma swoje zalety, ale turbina to turbina... ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 23:10 

Dołączył: 10.09.2011
Posty: 307
w poniedziałek jade ogladac turbine w manualu, nach deutchland bo mam akurat wyjaz i przy okazji. jak dobrze sie dogadam kupuje.

co myslicie o manulu Panowie?

pozdr.
adaszko


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 23:15 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
manual jest bardziej "sportowy", ale.... przy takich mocach moim zdaniem tiptron jest lepszy... bo nie trzeba sprzęgła wymieniać co chwilę... :twisted:

Wszystko zależy od tego, do czego auto będzie Ci potrzebne, czy do ścigania, czy do jazdy weekendowej...




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 23:35 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Jesli nie bedziesz jezdzil tylko na tor i pojezdzawki, to bierz automata....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 23:41 

Dołączył: 10.09.2011
Posty: 307
dzieki Panowie za rade!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2011, 23:55 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
tylko automat, inaczej słowo "sprzęgło" będziesz wypowiadał częściej niż "zatankować"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.10.2011, 1:05 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Marion napisał(a):
tylko automat, inaczej słowo "sprzęgło" będziesz wypowiadał częściej niż "zatankować"


Nie jest tak zle. Ja jednak tankuje trochę częściej:-)
W przyszłym tygodniu wymieniam sprzeglo mam nadzieje na długi czas.
Zobaczymy jak to się sprawdzi. Ma być dobrze. Szczegóły 'dla wtajemniczonych' pewnie dopiero w przyszłym sezonie.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.10.2011, 5:21 

Dołączył: 19.07.2011
Posty: 26
Tak często sprzęgło pada? Macie na myśli turbo czy w wolnossących też?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.10.2011, 6:45 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Jak potrafisz się obsługiwać to na 100tyś km spokojnie starczy. Nie mówię o jeździe po torze bo wiadomo że wtedy życie sprzęgła drastycznie spada. To nie Ferrari czy Lamborghini gdzie czy chcesz czy nie chcesz sprzęgło padnie po 15k km :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum