Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.08.2023, 10:16 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 390
Mam taką sytuację w 997 ,akumulator ma 4 lata i jeżeli samochód stoi około miesiąca nie jeżdżony bez podtrzymania lubi wyrzucić jakieś błędy na desce. Nie dzieje się tak kiedy jest na podtrzymaniu i regularnie jeżdżony. Nie zauważyłem też tego kiedy akumulator był nowy. Błędy są przypadkowe i pokazują się pojedynczo na przykład ABS, check engine, jakiś błąd elektryczny. Po zgaszeniu silnika zapaleniu ponownie błędy nie powracają wszystko działa. Czy ktoś zauważył taką zależność może słaba masa ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.08.2023, 11:36 

Dołączył: 12.03.2016
Posty: 65
Normalne zjawisko. Spadek napiecia generuje bledy w sterownikach. Dotyczy wszystkich samochodow.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.08.2023, 13:13 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 390
Doctor007 napisał(a):
Normalne zjawisko. Spadek napiecia generuje bledy w sterownikach. Dotyczy wszystkich samochodow.

Ale samochód normalnie odpala , nie kreci inaczej niż wtedy jak jest na podtrzymaniu . W innych markach nie zauważyłem takich zależności.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.08.2023, 13:34 

Dołączył: 2.02.2010
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 769
997 tak ma




_________________

Obrazek
Porsche 911 SC M Targa `79 Turbo look
Porsche 911 996.2 3.6 Coupe Aero kit
Porsche 986 Boxster 2.7 `00
Corrado VR6 3.0 Turbo `92
i pare innych :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2023, 9:01 

Dołączył: 25.08.2021
Posty: 80
Ja mam trochę inny problem... Po kilku dniach stania akumulator wyładowywał się całkowicie do zera, kilka warsztatów nie znalazło żadnej usterki, po odpaleniu nie wyskakują żadne błędy. Teraz samochód stoi na podtrzymaniu, i po dłuższym okresie nie mogę go otworzyć z pilota, na nic nie reaguje, dopiero jak przekręcę kluczyk w drzwiach auto "ożywa" i wtedy działa już normalnie otwieranie i zamykanie z pilota, jakby auto przechodziło w tryb uśpienia. Akumulator naładowany, bo stoi na podtrzymaniu... Ktoś wie w czym może być problem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2023, 9:37 

Dołączył: 15.09.2014
Posty: 38
U mnie aku trzyma dlugo ale auto takze po dluzszym staniu w chodzi w stan uspienia. Zawsze tak bylo i nie martwilem sie tym. Dla mnie to normalne w Porsche. Choc inne auta moje tak sie nie zachowuja.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2023, 9:37 

Dołączył: 26.10.2020
Posty: 123
MZR napisał(a):
Ja mam trochę inny problem... Po kilku dniach stania akumulator wyładowywał się całkowicie do zera, kilka warsztatów nie znalazło żadnej usterki, po odpaleniu nie wyskakują żadne błędy. Teraz samochód stoi na podtrzymaniu, i po dłuższym okresie nie mogę go otworzyć z pilota, na nic nie reaguje, dopiero jak przekręcę kluczyk w drzwiach auto "ożywa" i wtedy działa już normalnie otwieranie i zamykanie z pilota, jakby auto przechodziło w tryb uśpienia. Akumulator naładowany, bo stoi na podtrzymaniu... Ktoś wie w czym może być problem?
A propo otwierania… wystarczy pociągnąć za klamkę i auto wybudza się i pilot powinien działać normalnie. Taka funkcjonalność
Chyba ok 7 dni od ostatniego otwarcia auto przechodzi w taki stan uśpienia.
Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2023, 10:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
Po tygodniu przechodzą w stan uśpienia w celu oszczędzania energii.
Po tym czasie należy przekręcić klucz w zamku w lewo, zamknąć go z powrotem w prawo, a następnie otworzyć auto z pilota (wraca z trybu hibernacji).
To normalne w Porsche.




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2023, 22:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
rafie napisał(a):
Po tygodniu przechodzą w stan uśpienia w celu oszczędzania energii.
Po tym czasie należy przekręcić klucz w zamku w lewo, zamknąć go z powrotem w prawo, a następnie otworzyć auto z pilota (wraca z trybu hibernacji).
To normalne w Porsche.


U mnie wystarczy przekręcenie tylko w prawo, nie trzeba otwierać/zamykać.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2023, 22:27 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 390
Faktycznie wystarczy klamkę pociągnąć i elektronika rusza .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.08.2023, 23:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
Pewnie zależy od rocznika i modelu...




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.08.2023, 9:30 

Dołączył: 25.08.2021
Posty: 80
Dzięki za odpowiedzi, z tym jestem już spokojny :) To zostaje mi w takim razie ostatnia rzecz do sprawdzenia, akcesoryjne radio 2 DIN...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.08.2023, 22:32 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
piterson napisał(a):
rafie napisał(a):
Po tygodniu przechodzą w stan uśpienia w celu oszczędzania energii.
Po tym czasie należy przekręcić klucz w zamku w lewo, zamknąć go z powrotem w prawo, a następnie otworzyć auto z pilota (wraca z trybu hibernacji).
To normalne w Porsche.


U mnie wystarczy przekręcenie tylko w prawo, nie trzeba otwierać/zamykać.


piterson,

Miałeś rację !
Z ciekawości sprawdziłem u siebie, przekręciłem tylko w prawo - tak jakbym go chciał jeszcze raz zamknąć i faktycznie, alarm ożył !
Człowiek się uczy całe życie :D




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.08.2023, 9:58 

Dołączył: 26.10.2020
Posty: 123
rafie napisał(a):
piterson napisał(a):
rafie napisał(a):
Po tygodniu przechodzą w stan uśpienia w celu oszczędzania energii.
Po tym czasie należy przekręcić klucz w zamku w lewo, zamknąć go z powrotem w prawo, a następnie otworzyć auto z pilota (wraca z trybu hibernacji).
To normalne w Porsche.


U mnie wystarczy przekręcenie tylko w prawo, nie trzeba otwierać/zamykać.


piterson,

Miałeś rację !
Z ciekawości sprawdziłem u siebie, przekręciłem tylko w prawo - tak jakbym go chciał jeszcze raz zamknąć i faktycznie, alarm ożył !
Człowiek się uczy całe życie :D
A próbowaliście tylko klamkę pociągnąć? W moim 997.1 tak to działa i chyba nawet w instrukcji tak było opisane.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.08.2023, 19:17 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1355
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 467
ja dzis sprawdzalem u siebie w 996.2, samo pociagniecie za klamke nic nie dało...powtórne przekrecanie zamka w prawo, też nic..dopiero otwarcie kluczykiem drzwi, obudziło wyswietlacz na zegarach)




_________________

IG: barrys.garage.classic.porsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.08.2023, 20:14 

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 375
Lokalizacja: Konstancin
Nr klubowicza: 111
" i chyba nawet w instrukcji tak było opisane."
Panowie, litości, może zaczynajcie od instrukcji... RTFM jak mawiają koledzy ze wsparcia IT...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron