adam1992 napisał(a):
delnee napisał(a):
PS. Bardzo fajne felgi, bodajże od GT2 RS
Standardowe w 997 turbo s, gt2rs ma zupełnie inne.
Tak na filmiku z youtube'a sa standardowe felgi dla TT 997.2, natomiast w linku pod filmem:
http://www.flickr.com/photos/arjandeiro/5436916414/
sa zdjecia z flegami od GT2RS'a
Co do spoilera to mam wrazenie, ze nie warto tego zmieniac, bo tak zostal on zaprojektowany i pakiet aerodynamiczny ma sluzyc zbalansowaniu auta, a mieszanie (przod truvbo/tyl carrera) moze miec negatywny wplyw na prowadzenie, spadek a raczej zmiany w proporcjach sily docisku:)
Jako ciekawostkę napiszę, że tylni spojler jest bardziej efektywny, im wyżej 9bliżej lini dachu) się znajduje i tak w 997 Turbo generowana sila docisku wynosi ok +12kg, w 997 GT2 +29kg, w 997 GT3 mk1 +10kg, 997 GT3RS mk2 +49kg, 997 GT3RS4.0 az +58kg! Z przodu bywa różnie od -25kg w 996 GT3RS do +14kg w 997 GT3RS4.0 przez -2kg w 997 GT3 mk1!
Ciekawy artykul o wplywie aerodynamiki:
http://www.autozine.org/technical_school/aero/tech_aero.htm#Drag
Pozdrawiam
Darek