Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 4.01.2014, 11:55 

Dołączył: 19.07.2011
Posty: 26
Po raz kolejny przymierzam się do zakupu 911. Wcześniej sobie odpuściłem - po obejrzeniu kilku używanych w serwisie kupiłem auto innej marki, na które niebawem kończy mi się leasing :)

Teraz zamierzam zrealizować marzenie o 911 tylko mam dylemat czy kupić nową 4S czy ok 3 letnie Turbo S. 991 4S jeździłem, ale Turbo nigdy. Auto miałoby mi służyć do jazdy na codzień. Za 4S przemawia dostępność skrzyni manualnej, której jestem zdecydowanym zwolennikiem, Turbo S z kolei szybsze... 991 wygodniejsze i bardziej praktyczne od 997?

Prośba o Wasze sugestie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2014, 17:17 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Jaki manual przy opcji PDK? Daj sobie spokoj....
Ogolnie trudny wybór, ale chyba wolałbym poprzedniego Turbo S-a od wolnossacego nowego 991....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2014, 17:59 

Dołączył: 19.07.2011
Posty: 26
Mi osobiście manual daje dużo większą frajdę z jazdy. Może za słabo znam PDK, ale automatów nie lubię w tego typu autach. Jeszcze ta odwrotna zmiana biegów w Porsche mnie wkurza :)

Problem z manualem z kolei pewnie pojawi się przy odsprzedaży auta...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2014, 12:50 

Dołączył: 30.12.2012
Posty: 102
Myślałem dokładnie tak samo mając zawsze manuale. Teraz PDK nie zmieniłbym na nic innego. Proponuję jazdę próbną w salonie , daję głowę , że zmienisz zdanie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2014, 21:28 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
newshadow napisał(a):
Mi osobiście manual daje dużo większą frajdę z jazdy. Może za słabo znam PDK, ale automatów nie lubię w tego typu autach. Jeszcze ta odwrotna zmiana biegów w Porsche mnie wkurza :)


"Niestety" PDK jest tak dobrym rozwiązaniem, że wytrąca argumenty z rąk nawet najbardziej zatwardziałym fanom manuali... Przejedź się, zobacz...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2014, 21:32 

Dołączył: 10.09.2011
Posty: 307
Za nowa 4s bedziesz musial wydac ok150 pln wiecej niz za 997 turbo s.
Jeden i drugi model w pdk.
Turbo s - generalnie slabe brzmienie ktorego praktycznie nie ma.
4s - wolnossacy silnik, brzmienie jak przystalo na 911 super, a jeszcze lepsze jak dochodzi zmiana wydechu.
997 - zawieszecnie twardzsze, jest sztywniejsza od 991, bynajmnie ja mam takie wrazenie. I za to cenie model 997.
Moc w 991 4s tez ci jej nie zabraknie no i technologiicznie nowszy model, w 997 ucieka mocniej przod ( jest podsterowny) pisze tutaj o utracie przyczepnosci na przednia os,np. Na sliskim, w 991 jest to mniej odczuwalne.
Generalnie trudna decyzja, ja bym wybral 4s, jezeli bedziesz nim jezdzil codziennie, chyba ze myslisz jeszcze o jezdzie po torach wyscigowych i bedziesz chcial wiecej adrenaliny i mocy to turbo s. Najlepiej jedz do CP i pojezdzi to sam stwierdzisz co ci pasuje.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.01.2014, 2:10 

Dołączył: 19.07.2011
Posty: 26
Zgodnie z większością sugestii decydowałem się na 4S. Teraz pytanie czy kupować w salonie czy u brokera? Jeśli u dealera to, u którego można wynegocjować największy rabat? W PCW nie sa zbyt elastyczni, a u brokerów dają na start 15%.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum