Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 20.10.2022, 18:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 23.03.2021
Posty: 291
Nr klubowicza: 724
Znany i lubiany Adam Kornacki szczerze opowiada o swojej 911.
Czuć pasję do wozu i marki, ale też nie leje wazeliny. Fajnie opowiada o prowadzeniu się tego auta i o kosztach.

Szczególnie obrywa się triptronicowi i samemu silnikowi, którego już zrobił remont. W 19 minucie filmu mówi, że "remont w 997 S trzeba zrobić przy 100-110tys km, i to o ile ktoś bardzo dba."

Wyszła z tego dobra recenzja auta jakby ktoś chciał kupić pierwsze Porsche:



Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.10.2022, 23:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
Fajny szczery materiał :thumbup:




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.10.2022, 10:42 

Dołączył: 6.04.2008
Posty: 316
Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
Adam pokazał tak rzadki w branży kunszt dziennikarski. Uczciwa relacja. Fajne auto, nawet na tiptronic dziś bardziej łaskawie patrzę.




_________________

Klubowicz nr 114


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.10.2022, 10:45 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Też mi się podobał ten materiał, wyróżnia się na tle innych rodzimych produkcji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.10.2022, 12:06 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1375
Świetny materiał !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.10.2022, 12:58 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 386
No i co jest w tych 997 mimo , że ludzie wiedzą o problemach silnikowych a i tak je kupują ( patrz autor tych wypocin ). Kornacki przy takich możliwościach i obyciu motoryzacyjnym tak jak sam powiedział - mógłby mieć inny , lepszy , szybszy ale w tym czuje ducha motoryzacji . Tu by można było się również o taką konkluzję pokusić co do wartości . 997 przed remontem powinna być ok 40 tyś tańsza niż ta po remoncie . Mało jest natomiast ludzi którzy wykonali remont i jeżdżą np 5-7 lat i zrobili 40-60 tys , którzy mogli by przedstawić na ile to jest trwałe i rozwiązuje problemy ( oczywiście mówimy o remoncie u doświadczonego mechanika który zna temat a nie szopa i po taniości ).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.10.2022, 15:10 

Dołączył: 6.04.2008
Posty: 316
Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
wg. mnie, jak miałbym dziś kupować 997S na dłużej, to wolałbym kupić przed remontem aby być pewnym, że stosowny remont jest robiony bez cięć budżetowych.




_________________

Klubowicz nr 114


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.10.2022, 17:52 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
a ja myślę ze gdyby wiedział przed zakupem ze ten silnik się rozleci to by go nie kupił , dwie najistotniejsze rzeczy w tym modelu silnik i skrzynia , obie ....... :banghead: żeby poczuć tego ducha nie trzeba kupowaćna sile 997s , temat tożsamy z tematem w dziale giełda - kupię 996/997 . Nic nowego
Fajnie ze jest szczery co tylko potwierdza to o czym już wszyscy tu wiemy - pisaliśmy ale dla nowicjuszy cenny i przydatny materiał . :idea:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.10.2022, 18:52 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
On go nie kupił bo chciał tylko trafiła mu się okazja od właściciela teamu dla którego się ścigał.. W którymś programie na tvn turbo o tym dokładnie opowiadał parę lat temu..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2022, 10:45 

Dołączył: 13.02.2015
Posty: 450
Z drugiej strony Adam stał się właścicielem tego auta kiedy było prawie nowe.... zatem nie miał nawet pojęcia o tym o czym wiemy teraz - po latach :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2022, 15:45 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Fajny materiał i jak dla mnie mega fajna konfiguracja auta. Te wszystkie obszycia skórzane wewnątrz, lakier paint to sample, tylny spojler no i dodatkowo power kit :-) Swoją drogą ciekawe na ile ten power kit przyczynił się do remontu silnika?




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2022, 16:38 

Dołączył: 25.05.2007
Posty: 182
Lakier to nie paint to sample tylko Midnightblue metallic. Możliwe, że wtedy był z listy "specjalnej", tak jak dzisiaj Crayon czy Pythongreen.

Power-kit dodawał również jeszcze jedną chłodnicę, która podobno usprawniała pracę silnika, ale czy miało to wpływ na opóźnienie bore-scoringu? Trudno powiedzieć.

Myślę, że Pan Adam w całkiem sensowny i przystępny sposób opisał problem tych silników. Po prostu nie przemyślane najlepiej rozwiązanie techniczne, polegające na kolejnym rozwierceniu jednostki, która zaczynała jako 2.5 w Boxsterze. Do tego brak suchej michy i wysoka wrażliwość na niedostatki smarowania.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2022, 21:51 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
A Wy, jak przystało na prawdziwych Polaków widzicie tylko problemy i koszty. A może by tak posłuchać tej drugiej strony wypowiedzi, tego że to fajne auto, jeszcze z tych prawdziwych, które super się prowadzi, daje mega fan i radość z jazdy. Tego, że w środku czuć jakość Porsche. Tego, że mimo remontu reszta kosztów nie jest przerażająca, tego że auto zyskuje na wartości i tego że nigdy nie chciałby go sprzedać. Gdzies kiedyś czytałem wypowiedż Bena Colinsa, który mówił, że najlepszym jego autem, którym uwielbia jeżdzić, jest też 997 tylko on mówił o Turbo. Więc może ta generacja mimo wad silnika ma w sobie to coś i może jest warta zainteresowania.




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2022, 23:32 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.02.2018
Posty: 400
Nr klubowicza: 583
Andruszka napisał(a):
A Wy, jak przystało na prawdziwych Polaków widzicie tylko problemy i koszty. A może by tak posłuchać tej drugiej strony wypowiedzi, tego że to fajne auto, jeszcze z tych prawdziwych, które super się prowadzi, daje mega fan i radość z jazdy. Tego, że w środku czuć jakość Porsche. Tego, że mimo remontu reszta kosztów nie jest przerażająca, tego że auto zyskuje na wartości i tego że nigdy nie chciałby go sprzedać. Gdzies kiedyś czytałem wypowiedż Bena Colinsa, który mówił, że najlepszym jego autem, którym uwielbia jeżdzić, jest też 997 tylko on mówił o Turbo. Więc może ta generacja mimo wad silnika ma w sobie to coś i może jest warta zainteresowania.

👍


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2022, 11:35 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 862
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
Kornackiego się świetnie słucha, zdecydowanie się wyróżnia na +, wśród swoich kolegów z branży ;)




_________________

MB W126 260SE '87
MB C126 560SEC '90
MB R129 SL500 '99
MB W204 C63 AMG '09
Porsche 911 996.2 C2 '01
Honda CRX ED9 K20 track tool '90
BMW S1000R '17


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2022, 12:55 

Dołączył: 26.10.2020
Posty: 123
LeON napisał(a):
Andruszka napisał(a):
A Wy, jak przystało na prawdziwych Polaków widzicie tylko problemy i koszty. A może by tak posłuchać tej drugiej strony wypowiedzi, tego że to fajne auto, jeszcze z tych prawdziwych, które super się prowadzi, daje mega fan i radość z jazdy. Tego, że w środku czuć jakość Porsche. Tego, że mimo remontu reszta kosztów nie jest przerażająca, tego że auto zyskuje na wartości i tego że nigdy nie chciałby go sprzedać. Gdzies kiedyś czytałem wypowiedż Bena Colinsa, który mówił, że najlepszym jego autem, którym uwielbia jeżdzić, jest też 997 tylko on mówił o Turbo. Więc może ta generacja mimo wad silnika ma w sobie to coś i może jest warta zainteresowania.



Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2022, 21:15 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
Andruszka napisał(a):
Gdzies kiedyś czytałem wypowiedż Bena Colinsa, który mówił, że najlepszym jego autem, którym uwielbia jeżdzić, jest też 997 tylko on mówił o Turbo. Więc może ta generacja mimo wad silnika ma w sobie to coś i może jest warta zainteresowania.


Nie dziwi mnie to , ale 996/997 turbo nie ma tych wad :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2022, 0:25 

Dołączył: 22.05.2022
Posty: 72
Mikołaj napisał(a):
Kornackiego się świetnie słucha, zdecydowanie się wyróżnia na +, wśród swoich kolegów z branży ;)


Masz na myśli jego kolegów z Automaniaka? Mikiciuka z muzeum w Otrębusach i Bąka z Caroserii w Grodzisku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2022, 11:32 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1190
Ja lubię wszystkich ,każdy opowiada inaczej a Bąk bardziej luzak.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.05.2024, 16:31 

Dołączył: 21.03.2022
Posty: 15
Dobry materiał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum