Mariusz zapytałbyś tam gdzie trzeba to byłoby szybciej.
Tutaj nie wiem czy mi faktura za ten post nie przyjdzie pocztą ale co tam
Air pump jest standardowym osprzętem silników 3.0 wszystkich wersji łącznie z 930.
Ludzie często wywalają ten układ na który składają się oprócz zmodyfikowanych wymienników ciepła:
thermal reactory, spider, pompa powietrza i EGR.
Robią to głównie z powodu nieco obniżonej mocy ( w przypadku 2.7 jest to kilkanaście koni mechanicznych) oraz uciążliwej eksploatacji zaworów EGR.
Przy takiej operacji amputacji układu trzeba zmienić wydech i zaślepić gniazda dysz powietrznych w głowicach a także wejście i wyjście po obu stronach Airboxa.
Dlatego też na rynku znajdziesz auta z tego rocznika zarówno z jak i bez pompy powietrza.
Na desce między zegarami powinieneś mieć też kontrolkę OXS, która co 20tyś przypomina o kontroli EGRa
Układ składa się również z filtra węglowego w bagażniku oraz zbiornika oparów w błotniku za przednim lewym reflektorem.
Powodzenia