Wczesniej byla juz o tym mowa, ale na wszelki wypadek przypomne, bo warto. Model 964 ma trzy akcje serwisowe (recalls) w latach 90tych i te akcje sie nie przedawniaja, wiec warto to sprawdzic i w razie potrzeby akcje przeprowadzic.
Kilka dni temu odebralem moja 964 z PCW, gdzie te akcje byly wykonywane (bezplatnie dla mnie). Teraz jestem pod wrazeniem na nowo odkrytej precyzji ukladu kierowniczego ("universal joint", akcja nr AT07 z 1996 roku) oraz poprawy dzialania nawiewu ("rear heater blower resistor", AR02, 1993). Trzecia akcja serwisowa ma opis "on rear apron" (AN07, 1992) i w zasadzie nie wiem, na czym polega.
Jesli ktos ma amerykanska wersje, to wystarczy zadzwonic pod +1-800-PORSCHE i spytac, ktore z powyzszych akcji zostaly w aucie wykonane w USA. Potem trzeba skontaktowac sie z lokalnym Centrum Porsche, zweryfikowac informacje o akcje wykonane w Polsce i poprosic o zamowienie czesci i umowienie terminu.
Moj pieknie wymyty samochod byl gotowy do odebrania po dwoch dniach.