Cześć nie mogę znaleźć tematu zbiorczego "prywatne auta", chcę sprzedaż za 80k do negocjacji lub wymienić na Toyotę Siennę 2015+.
Audi S4 B8 Phantom Black Pearl 2009, wyposażone w manualną skrzynię biegów oraz fabryczny sportowy tylny dyferencjał sterowany elektrohydraulicznie(nie chodzi o Torsen na środku), eliminuje typową dla Audi podsterowność i pozwala na nadsterowność, czyli uślizg tylnej osi.
Galeria:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... drive_linkYoutube:
https://www.youtube.com/watch?v=YSsAh4I ... e=youtu.beOtomoto:
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/a ... sPreview=1Egzemplarz posiada konfigurowalne tryby jazdy: silnika, układu wspomagania, dyferencjału, zawieszenia oraz system audio Bang & Olufsen.
Auto ma 416.7KM, program wykonany w VTG długo zanim stałem się jego właścicielem w 2019 roku.
Ponad 95% napraw zostało wykonanych w serwisie Graftech GTS w Odranowoli. Jest to najlepszy serwis, z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia, niezależnie od marki.
Regularnie pieczołowicie serwisowałem auto, zawsze bez patrzenia na koszty. Każde auto serwisuję w ten sam sposób. Wymian oleju było więcej, niż widnieje w dokumentacji, dostarczałem swój, sprawdzony olej: Millers 5W40 EE Performance. Prowadzę m.in. firmę zajmującą się badaniami olejów, dlatego przykładam do tego szczególną wagę.
Czerwiec 2025 (209 030 km):
• Wymiana zestawu naprawczego wiązki przewodów
• Wymiana czujników zawieszenia przód + wymiana kostki czujnika PP
• Wymiana kostki czujnika poziomu zawieszenia (przód)
• Wymiana czujników regulacji zasięgu świateł
• Ponowna wymiana dmuchawy, nie byłem zadowolony z pracy wstawionej dmuchawy, zamontowałem Nissensa, bo Mahle nie jest teraz dostępny i jest idealnie
Maj 2025 (208 513 km):
• Wymiana obu sworzni wahaczy przednich + geometria zawieszenia
• Pranie tapicerki, kompleksowe mycie i sprzątanie auta
• Likwidacja luzów na przekładni kierowniczej
Marzec 2025 (207 182 km):
• Wymiana gum stabilizatora przód
• Przesmarowanie sworznia wahacza LP
• Wymiana dmuchawy nawiewu i rezystora dmuchawy
• Wymiana oleju silnikowego (z filtrem) + płukanka silnika
• Wymiana tulei dyferencjału tył, odbojów amortyzatorów
• Wymiana uszczelniaczy wału, skrzyni biegów, chłodnicy klimatyzacji
• Wymiana oleju w skrzyni i dyferencjale
Styczeń 2025 (204 614 km):
• Wymiana oleju silnikowego (z filtrem) + płukanka silnika
Maj 2024 (198 850 km):
• Wymiana osłony przegubu wewnętrznego LP
Kwiecień 2024 (197 797 km):
• Kompleksowy serwis silnika (demontaż, wymiana uszczelek, wymiana katalizatorów na 200 komorowe, planowanie kolektorów, czyszczenie zaworów dolotowych, wymiana łapy silnika)
• Wymiana wahaczy tylnych, czujnika ABS, gumek zacisków hamulcowych, płynu hamulcowego, czynnika klimatyzacji
• Wymiana oleju silnikowego, filtra oleju i filtrów powietrza
Październik 2023 (194 148 km):
• Wymiana skrzyni biegów z transportem
• Wymiana sprzęgła, koła dwumasowego, oleju skrzyni, oleju dyferencjału tylnego
• Serwis klimatyzacji
• Wymiana pompy wspomagania
Lipiec 2023 (191 813 km):
• Usunięcie trzasków zawieszenia (dokręcanie wahaczy, belki zawieszenia)
• Dodatek do benzyny
• Uszczelnienie wydechu, dorobienie nowego tłumika środkowego
Czerwiec 2023 (190 920 km):
• Wymiana płynu wspomagania (stary płyn szary)
• Naprawa wiązki elektrycznej (czujnik poziomowania)
Kwiecień 2023 (189 140 km):
• Wymiana obejm układu wydechowego
Marzec 2023 (188 395 km):
• Wymiana nadkola lewy przód, regeneracja wkładu drzwi kierowcy
• Serwis olejowy silnika
Styczeń 2023 (186 686 km):
• Wymiana pedału sprzęgła (osi sprężyny), plecionek wydechu i obejm łączących
Listopad 2022 (184 795 km):
• Kompleksowa wymiana tarcz i klocków hamulcowych (przód + tył), wymiana piast i łożysk kół
Sierpień 2022 (182 864 km):
• Wymiana zaworu sterowania faz rozrządu
• Wymiana uszczelek silnika, filtrów i olejów eksploatacyjnych
Lipiec 2022:
2 etapowa korekta lakieru i położenie powłoki ceramicznej
Lipiec 2022 (182 753 km):
• Wymiana łożysk i piast przód, wymiana tarcz i klocków hamulcowych, wymiana 3-ciej lampy STOP
Maj 2022 (180 864 km):
• Naprawa wycieku układu wspomagania
Marzec 2022 (179 613 km):
• Serwis olejowy skrzyni biegów, wymiana oleju silnikowego, naprawa czujnika poziomowania
Styczeń 2022 (178 716 km):
• Naprawa przekładni kierowniczej z wymianą płynów, drążków kierowniczych, poduszek silnika
Wrzesień 2021:
Drobna stłuczka z Seicento, Seicento skręcało na dziewczynki do lasu w zakaz wjazdu.
Seicento odjechało o własnych siłach do domu. Zostały uszkodzone tylko rzeczy estetyczne, dzięki temu auto dostało nowe światła, zderzak, maskę, błotnik, wszystko robione na oryginalnych częściach z ASO, na czujniku nic nie wychodzi bo jest tam jedna warstwa, kosztorys jest bardzo dokładny. Chętnie go udostępnię przy oględzinach.
Naprawa była wykonywana przez świetnego lakiernika. Detailer nie był w stanie się dopatrzyć naprawy.
Sierpień 2021 (175 076 km):
• Wymiana tarcz i klocków hamulcowych EBC RED STUFF przód
• Wymiana oleju silnikowego z filtrem i płukanką
Lipiec 2021 (173 484 km):
• Kompleksowa wymiana sprzęgła i koła dwumasowego, łapy sprzęgła
• Obszycie kierownicy
Marzec 2021 (168 825 km):
• Kompleksowy serwis paska wielorowkowego, pompy próżniowej, termostatu, czujnika temperatury, hamulców przód
• serwis olejowy
Grudzień 2020 (166 395 km):
• Wymiana wentylatora dmuchawy, zamka drzwi, osłony przegubu LP
• Nowa lewarek zmiany biegów z ASO
Lipiec 2020 (160 000 km):
• Wymiana wariatora faz rozrządu, serwis olejowy z płukaniem silnika
Grudzień 2019
• Wymiana rozrządu, napinacze, prowadnice, łańcuchy i regeneracja wariatorów w partaczącej firmie na M co lubi pozywać klientów, później wariatory zostały wymienione na nowe z ASO
• Wymiana oleju
• Wymiana tarcz i klocków
• Montaż fabrycznie nowego kompresora, stary miał wyciek płynu chłodniczego z jednej z chłodnic
Październik 2019
• Wymiana amortyzatorów aktywnych przód i niektórych wahaczy z przodu