|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
otto
|
Napisane: 22.03.2016, 18:42 |
|
Dołączył: 21.07.2015 Posty: 81
|
Czy ktoś ma doświadczenia i może opisać porównanie do 911? koszty serwisu również .
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 22.03.2016, 19:39 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Zupełnie inna bajka, komfortowy czołg. Kawał wygodnego i prestiżowego gran turismo. Koszty serwisu x2, spalanie x2.
|
|
Góra |
|
Emkowol
|
Napisane: 18.12.2019, 12:40 |
|
Dołączył: 18.12.2019 Posty: 5
|
Chodzi mi po głowie Continental GT z 2004 roku. Taki zadbany model w ładnej skórze z ogłoszenia 159 000 zł. Niby pancerne auto, aluminiowa karoseria, pod warunkiem, że nie bity. Ciężko to zweryfikować, bo miernika nie mam skąd wziąć do aluminium.
Jeżdżę bardzo mało, więc te 20L/100km przeboleję. Części ponoć do tego nie ma nigdzie. Tylko ASO, a ceny wiadomo z d... bo Bentley. Silnik podobno pancerny. Nie psuje się. Sondy lambda podobno czasem trzeba wymienić. No naprawy raczej kosztują, ale chyba jakoś się nie psuje. Z dobrych materiałów jest raczej. Jak te auta kosztują nowe po 1,5mln
Wcześniej się przymierzałem do Caymana widziałem jakieś reklamy podstawowej wersji za 230 tys. Nowe auto, za to koszt zakupu znacznie większy. Klasa raczej gorsza. Silnik 2.0 więc ubezpieczenie normalne. Nie wiem ile OC tych 6-litowych Continental wychodzi. Tyle, że Caymane już z większą walizką chyba się nie zmieści. Nie widziałem w sumie bagażnika na żywo. No i tylko 2 osoby.
Wy pewnie Porsche byście wybrali?
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 18.12.2019, 14:06 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2073 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Nie zrozum mnie proszę źle, piszesz o samochodach klasy Premium i to przez bardzo duże P (jak pieniądze).
Ceny części są zdecydowanie wyższe niż do passata (nawet nowego), a koszt pracy mechanika to minimum 200pln/h (poza ASO oczywiście).
Musisz się zastanowić czy chcesz mieć mega luksusowe stare auto, czy super pojazd dla 2 osób z komfortem gwarancji, Assistance i zapachem nowości.
Ja jestem zwolennikiem obydwu rozwiązań i wybór zależy od tego czego oczekujesz od auta.
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
Emkowol
|
Napisane: 18.12.2019, 16:07 |
|
Dołączył: 18.12.2019 Posty: 5
|
No właśnie to jest cały dylemat - stary klasyk z dobrych solidnych materiałów, czy nówka technologiczna. No i kwestia pieniędzy. Co do gwarancji to w praktyce z tego co wiem różnie potem z nią bywa i tym co obejmuje. Przy czym nie wiem jak jest w Porsche. Nigdy nie miałem Porshe więc nie wiem jak z cenami napraw. Bentley wyjdzie mnie taniej z jakieś 80-100 tys. za to części i ewentualnie naprawy na pewno będą słono kosztować. W Porshe zakładam, że raczej też tanie nie będą. Za to ma bardziej ekonomiczny silnik, nowe auto, no ale też 2 miejsca i chyba bardzo małe bagażniki. 2 duże torby chyba nie wejdą. Bentley w kwestii stanu technicznego to też trochę ryzyk fizyk. Wcześniej jeszcze rozważałem Mustanga nówka jakieś 20-30 tys. drożej niż ten Bentley. Panamery mniej mi się podobają i już większe pieniądze, chyba że też jakiś starszy, ale to chyba już lepiej ten Bentley jeśli brać starsze auto. Jak jest ogólnie z dostępnością części do Porshe i kosztami naprawa? Rozmawiałem wczoraj z mechanikiem, który robi takie sprowadzane po dzwonach Bentleye i ogólnie nie ma części poza ASO, a to wiadomo, że w tysiącach każda duperela. _________________ Moja recenzja Leasingu ING Lease https://antyhaczyk.blogspot.com/2019/06/leasing-ing-lease-opinie-ubezpieczenie.html Opinia o ING Lease - leasingu samochodów banku ING
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 18.12.2019, 16:11 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Tez zadałeś pytanie? to kompletnie różne auta łączy je tylko moc i ilość kół reszta kompletnie różna, inna sylwetka inna jazda inne koszty wszystko inne, może tego Bentleya bardziej do Panamery byś przyrównał to by miało już jakiś sens.
_________________
|
|
Góra |
|
hubi_pl
|
Napisane: 18.12.2019, 19:01 |
|
Dołączył: 26.09.2015 Posty: 543
|
Emkowol napisał(a): ....:pod warunkiem, że nie bity. Ciężko to zweryfikować, bo miernika nie mam skąd wziąć do aluminium.... Z całym szacunkiem ale planujesz auto premium to kup sobie za parę stówek miernik Co do Continentala, to pamiętaj że niektóre części pasują z innych aut grupy VAG, np cewki.
|
|
Góra |
|
pabloo
|
Napisane: 18.12.2019, 20:29 |
|
Dołączył: 16.07.2011 Posty: 186
|
Może jesteś zainteresowany Audi RS5 poprzedniej generacji, jako coś pomiędzy Conti GT a 911?
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 18.12.2019, 21:26 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
Mysle ze te auta tez bardzo rozni ich utrata wartosci na przestrzeni nastepnych lat, choc nie moge sie zdecydowac na kozysc ktorego modelu
|
|
Góra |
|
Emkowol
|
Napisane: 19.12.2019, 12:15 |
|
Dołączył: 18.12.2019 Posty: 5
|
Co do 911 to chyba wolałbym nówkę Caymana niż starą 911??, ale no na nic się nie upieram. Tego Bentleya na innym forum mi odradzają raczej zw na brak części i problem z naprawami ewentualnymi.
Jesteście ekspertami od Porsche, to w porównaniu np. do Mercedesa, BMW jak to wygląda z naprawami, awaryjnością itp.?
|
|
Góra |
|
ZrozzeMassa
|
Napisane: 13.01.2020, 2:09 |
|
Dołączył: 12.10.2018 Posty: 49
|
Jak chcesz fajne auto z dobrym silnikiem, które nie będzie tracić na wartości to zwróć uwagę na 911 996 Turbo lub 911 997.1 Turbo
|
|
Góra |
|
Alucard
|
Napisane: 24.02.2020, 13:35 |
|
Dołączył: 19.07.2019 Posty: 7
|
Daro. napisał(a): Tez zadałeś pytanie? to kompletnie różne auta łączy je tylko moc i ilość kół reszta kompletnie różna, inna sylwetka inna jazda inne koszty wszystko inne, może tego Bentleya bardziej do Panamery byś przyrównał to by miało już jakiś sens. Nie ma przypadkiem tej samej płyty co A8, Phaeton ? Coś tam części znajdzie :p
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 24.02.2020, 14:45 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Alucard napisał(a): Daro. napisał(a): Tez zadałeś pytanie? to kompletnie różne auta łączy je tylko moc i ilość kół reszta kompletnie różna, inna sylwetka inna jazda inne koszty wszystko inne, może tego Bentleya bardziej do Panamery byś przyrównał to by miało już jakiś sens. Nie ma przypadkiem tej samej płyty co A8, Phaeton ? Coś tam części znajdzie :p Co 911 i A8? żartujesz?
_________________
|
|
Góra |
|
westbam1973
|
Napisane: 24.02.2020, 15:02 |
|
Dołączył: 6.08.2016 Posty: 202
|
Tak. Zgadza się. Bent jest zunifikowany do bólu z VW/Audi ale dopiero od 2010r. Takie było założenie przy wykupieniu marki przez Niemców. Ten o którym wspominasz (2004r) to konstrukcja Anglików.
|
|
Góra |
|
Alucard
|
Napisane: 25.02.2020, 14:24 |
|
Dołączył: 19.07.2019 Posty: 7
|
Daro. napisał(a): Alucard napisał(a): Daro. napisał(a): Tez zadałeś pytanie? to kompletnie różne auta łączy je tylko moc i ilość kół reszta kompletnie różna, inna sylwetka inna jazda inne koszty wszystko inne, może tego Bentleya bardziej do Panamery byś przyrównał to by miało już jakiś sens. Nie ma przypadkiem tej samej płyty co A8, Phaeton ? Coś tam części znajdzie :p Co 911 i A8? żartujesz? Szanowny kolego apeluje o spokój, myślałem, że piszesz o Bentleyu Kolega westbam odpisał Pozdrawiam Pawel
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|