Witam, w nowym dla mnie Boxsterze(2.7l 2000r) zapaliła się kontrolka "check engine". Podłączyłem prosty system do OBD i uzyskałem dwa kody błędu. Jak w tytule: P1119: Manifold absolute temperature circuit high input P1115: Engine coolant temperature (ECT) sensor circuit intermittent high voltage/IAT - B circuit high input. Oba z adnotacją: Oxygen sensor heating
Prosta podpowiedź to wymienić 4 sondy lambda, ale z doświadczeń przy innych samochodach wiem, że taki błąd sensora niekoniecznie wynika z samej sondy. Czy macie sprawdzone rozwiązania w Porsche? Czy można sprawdzić sprawność samej sondy, czy jest lista elementów które należy sprawdzić zanim wymieni się sam czujnik? Pozdrawiam!
Trochę strzelam w ciemno ale u mnie waliło check enginem (kodów nie zczytaływałem) i cos dziwnie grzechotało w wydechu w pewnych zakresach obrotów. Okazało się że sonda lambda była nie dokręcona. Po dokręceniu temat całkowicie ustał.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników