|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Lucarro
|
Napisane: 13.11.2022, 1:38 |
|
|
Rozglądam się za Boxsterem 986 i wstępnie najbardziej rozmyślam nad tą ofertą: https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-b ... EHiuK.htmlJako, że jestem nowy w świecie Porsche, to chciałbym zaczerpnąć porady doświadczonych użytkowników i znawców tematu Czy w egzemplarzu z ogłoszenia coś od razu wzbudza Wasze wątpliwości? Wart jest jakiejkolwiek uwagi i mojej podróży ok. 250km żeby zobaczyć to auto? Osobiście bardzo zastanawia mnie trójramienna kierownica - z tego, co do tej pory wyczytałem trójramienna kierownica została wprowadzona dopiero w 2000 roku do S-ki jako standard i jako opcja do "zwykłej" wersji, później również w standardzie po lifcie. Tutaj mamy 1999 rok, więc skąd ta kierownica? Wydech też widzę od S-ki - popularna modyfikacja? Spryskiwacze reflektorów domyślam się, że były dodatkową opcją wyposażenia już we wcześniejszych latach produkcji? Niestety nie rozkoduję sobie wersji wyposażenia, bo sprzedawca nie podał numeru VIN w ogłoszeniu Papierki ze zdjęcia w ogłoszeniu to haczyk, czy rzeczywiście coś mogą powiedzieć o tym egzemplarzu? Bardzo proszę wyprowadzić mnie z ewentualnych błędów. Każdy najmniejszy szczegół będzie dla mnie - żółtodzioba jeśli chodzi o Porsche - bardzo pomocny. Jak już pisałem w poście powitalnym zamierzam przesiąść się na Porsche z amerykańców, gdzie tam auta z podobnych lat miały po 2-3 wersje wyposażenia i to przypisane do wersji silnikowych, dlatego teraz tutaj się trochę gubię. Z góry dziękuję za każdą najmniejszą poradę. Zacznę oględziny aut, jak tylko dowiem się co nie co o tym modelu, żeby po prostu nie wkopać się przy zakupie.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 13.11.2022, 10:45 |
|
|