Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.09.2024, 19:03 

Dołączył: 2.06.2019
Posty: 24
Witam.
Przymierzam się do wymiany tylnych wahaczy w moim Boxsterku. Czy to prawda, że przy wymianie tylnych wahaczy poprzecznych konieczny jest demontaż półosi?
Z tego, co mi powiedziano, podobno jest to niezbędne do tego, aby odkręcić nakrętkę sworznia.

Będę wdzięczny za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.09.2024, 20:17 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Pierwsze roczniki miały zdaje się ten problem, ale jeżeli wahacz będzie nowy i stary idzie na złom to można sobie przecież z tym w prosty sposób poradzić ;)

Gorszym problemem może być śruba ecentryczna po drugiej stronie wahacza.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron