Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Boxster
PostNapisane: 25.01.2015, 17:18 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Znalazlem takie auto, ktore bede chcial obejrzec po powrocie z ferii.

http://otomoto.pl/porsche-boxster-s-por ... 55161.html

Mam kilka pytan do bardziej znajacych sie na rzeczy :)

1. Czy auta z tej generacji mialy seryjnie szpere?

2. Czy czegos z wyposazenia mu brakuje pod katem zabawy z jazda w zakretach?

3. Jak PDK znosi okazjonalne pojezdzawki?

4. Czy ta generacja posiada jakies slabo znoszace ciezkie traktowanie elementy?

5. Co myslicie o cenie? Rynek obserwuje od niedawna i brak mi punktow odniesienia.

Tyle poki co przychodzi mi do glowy. Z gory dziekuje za wszelkie rady.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.01.2015, 17:21 

Dołączył: 13.04.2014
Posty: 81
5. Cena super wysoka, za takie pienidzace masz super Caymana S lub dołożysz 10-20 tysięcy i już możesz poszukiwać zadbanego 997..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.01.2015, 17:31 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
mateusz_dk napisał(a):
5. Cena super wysoka, dołożysz 10-20 tysięcy i już możesz poszukiwać zadbanego 997..


Chyba nie z podobnym przebiegiem? Zakladam ze szukajac auta w okolicach 40 kkm bede mial do 100 tys. spokoj z rzeczami innymi niz eksploatacyjne. Zle zalozenie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.01.2015, 17:35 

Dołączył: 13.04.2014
Posty: 81
http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-s ... 67818.html

Co prawda 2 lata starszy i lekko wiekszy przebieg ale i tak bardzo ciekawa oferta..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.01.2015, 17:40 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
To chyba tiptronic, odpada :) Tylko manual ewentualnie pdk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.01.2015, 17:50 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Podoba mi się . cena może wysoka ale trudno się przyczepić do samego auta.
Generalnie to 3 letnie auto powinno kosztować ok 50% ceny z faktury.
Tu mamy 4 letnie auto- a cena pewnie ok 50 % faktury.
P0d tym aspektem , drogo ale w PL jest niska podaż i za dobre auto są wysokie wywoławcze ceny...




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.01.2015, 17:56 

Dołączył: 13.04.2014
Posty: 81
http://otomoto.pl/porsche-911-997-carre ... 87314.html

Tunix, tu masz manula i to w dodatku 997 po lifcie :!: no ale ''zwykła'' Carrerka bez S.
Ja osobiście nigdy bym nie brał 987 w takiej kwocie, jak wspomniałem za to masz perfekcyjnego Caymana S lub dobrze szukając można znaleźć ciekawe 997..
Zresztą co ja ci tu będę wyszukiwał linki do 997 - najpierw poczekajmy na odpowiedzi forumowych ekspertów na temat twoich pytań i wtedy się zdecydujesz czego konkretnie szukasz :)

PS. Wystarczy dobrze poszukać i znajdziesz nawet takie rakiety http://otomoto.pl/porsche-911-997-turbo ... 71629.html Bez folii wygląda obłędnie ! Znaczny przebieg jednak z tego co kojarzę ten egzemplarz był w dobrych rękach..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.01.2015, 19:05 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Z czym powinienem sie typowo liczyc w aucie ze 100 tys. km uzytkowanym normalnie? Pewnie sprzeglo, amorki, cos jeszcze w zawiasie? Cos jeszcze? Chce sobie to wszystko uwzglednic bo ja lubie miec auta na tip top i jesli po kupnie mam wlozyc sporo to wole po prostu mlodsze auto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.01.2015, 19:37 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 802
Samochód fajny, jeśli był kupiony w Polsce w PCW i tam serwisowany to warto rozważyć zakup, jak widzę ma hardtop, więc będziesz miał dwa w jednym.
Na rynku nie ma dużo 987 3-4 letnich i pewnych.
Zobacz sobie raport Dekra, dotyczący bezawaryjności w 4-5 latkach, Boxster jest bardzo wysoko.
Co do eksploatacji i Twoich pytań, bardzo dużo zależy od użytkownika - sprzędło, tarcze, klocki, zawieszenie i inne eksploatacyjne.
Z mojego doświadczenia wynika, że ten samochód jest ok, mam normalnego 987 prawie dwa lata ma ponad 50 tys. przebiegu i wymieniłem jedynie części eksploatacyjne tzn. tarcze, klocki, opony, olej, filtry, płyny itp.
Samochód bardzo zwarty super wyważony, daje ogromną przyjemność z jazdy ze złożonym dachem, polecam.
Ja będę kończył przygodę z 987 i na wiosnę zaczynam poszukiwania 997, jako normalną kolej rzeczy, więc jak piszą koledzy zastanów się, bo za te pieniądze lub niewiele większe możesz mieć legendę 911.

Pozdrawiam, życzę owocnych poszukiwań.

Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.01.2015, 19:54 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Kubuś72 napisał(a):
Ja będę kończył przygodę z 987 i na wiosnę zaczynam poszukiwania 997, jako normalną kolej rzeczy, więc jak piszą koledzy zastanów się, bo za te pieniądze lub niewiele większe możesz mieć legendę 911.

Krzysiek


Troche sie boje ze kupujac 911 niewiele drozsza bede musial przeznaczyc sporo ekstra z racji wieku/przebiegu. A raczej podnosic budzetu do 200k nie chce. Jeszcze sie zastanawiam nad opcja w stylu auta starszego, jak ponizsze i zalozenie 20-30k na ogarniecie tego i tamtego na start.

http://www.autoreduta.pl/car/251

Ktora opcja Twoim zdaniem ma wiecej sensu? To ma byc stricte zabawka, do doskonalenia techniki i zabawy. Na codzien mam inne auta, a czynniki wizerunkowe itp. sa nieistotne :) Wazne bym nie bal sie ze cos sie popsuje przy ciezkim traktowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Boxster
PostNapisane: 26.01.2015, 0:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
tunix napisał(a):
1. Czy auta z tej generacji mialy seryjnie szpere?
2. Czy czegos z wyposazenia mu brakuje pod katem zabawy z jazda w zakretach?
3. Jak PDK znosi okazjonalne pojezdzawki?
4. Czy ta generacja posiada jakies slabo znoszace ciezkie traktowanie elementy?
5. Co myslicie o cenie? Rynek obserwuje od niedawna i brak mi punktow odniesienia.


Ad.1. Seryjnie nie miały. Auto musi mieć opcję I220, ale jest bez sport
chrono, więc obstawiam że nie ma.
Ad.2. Brak wspomnianego wyżej sport chrono.
Ad.3. Okazjonalne i upalanie na torze - bez problemu, wielu kolegów klubowiczów
jeździ regularnie i jest ok.
Ad.4. Jeszcze chyba za wcześnie żeby o tym pisać. Jedyne co może ulec
uszkodzeniu, to pompa wysokiego ciśnienia paliwa.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.01.2015, 1:21 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Opis na stronie salonu zawiera sporo błędów- kierownica, fotele. Szkoda że nie ma sport chrono, nie wiadomo czy ma pasm i sportowy wydech. Silnik 310 km jest pozbawiony wad wcześniejszych wersji - brak wałka pośredniego, rozbudowany i poprawiony układ smarowania. No i ma dodatkową gwarancję approved. Przebieg niewielki, wygląda na zadbany. Fun z jazdy gwarantowany :) no i to roadster:) nie do przecenienia w ładną pogodę :) w życiu bym nie kupił starszej i z większym przebiegiem carrery 997 bez S zamiast takiego Boxika. Ja ze swojej strony polecam, jeśli pasuje Ci kolorystyka, wyposażenie, i potwierdzi się jego bardzo dobry stan techniczny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.01.2015, 9:04 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 802
Sprawdź ten egzemplarz w PCW, wygląda na warty uwagi, jeśli potwierdzi się przebieg i historia kupuj, ciesz się Porsche.
Wychodzę z podobnego założenia jak Ty, dla mnie nie liczy się prestiż tylko fan z jazdy, niektórzy mówią, że Box to nie to co 911, fakt nie do końca 48% części 987 i 997 to to samo, jak znudzisz się nim to następny krok to 997 S po lifcie.

Powodzenia !

Krzysiek

Kubuś72 napisał(a):
Samochód fajny, jeśli był kupiony w Polsce w PCW i tam serwisowany to warto rozważyć zakup, jak widzę ma hardtop, więc będziesz miał dwa w jednym.
Na rynku nie ma dużo 987 3-4 letnich i pewnych.
Zobacz sobie raport Dekra, dotyczący bezawaryjności w 4-5 latkach, Boxster jest bardzo wysoko.
Co do eksploatacji i Twoich pytań, bardzo dużo zależy od użytkownika - sprzędło, tarcze, klocki, zawieszenie i inne eksploatacyjne.
Z mojego doświadczenia wynika, że ten samochód jest ok, mam normalnego 987 prawie dwa lata ma ponad 50 tys. przebiegu i wymieniłem jedynie części eksploatacyjne tzn. tarcze, klocki, opony, olej, filtry, płyny itp.
Samochód bardzo zwarty super wyważony, daje ogromną przyjemność z jazdy ze złożonym dachem, polecam.
Ja będę kończył przygodę z 987 i na wiosnę zaczynam poszukiwania 997, jako normalną kolej rzeczy, więc jak piszą koledzy zastanów się, bo za te pieniądze lub niewiele większe możesz mieć legendę 911.

Pozdrawiam, życzę owocnych poszukiwań.

Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.01.2015, 20:44 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Dzieki Panowie za info. Co w praktyce warte to sport chrono pod katem tego o czym pisalem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.01.2015, 20:59 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
O sport chrono moge powiedziec tyle-przez rok posiadania 997S sport chrono wlaczylem moze z 10 razy :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum