|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
tunix
|
Napisane: 25.01.2015, 17:18 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
Znalazlem takie auto, ktore bede chcial obejrzec po powrocie z ferii.
http://otomoto.pl/porsche-boxster-s-por ... 55161.html
Mam kilka pytan do bardziej znajacych sie na rzeczy
1. Czy auta z tej generacji mialy seryjnie szpere?
2. Czy czegos z wyposazenia mu brakuje pod katem zabawy z jazda w zakretach?
3. Jak PDK znosi okazjonalne pojezdzawki?
4. Czy ta generacja posiada jakies slabo znoszace ciezkie traktowanie elementy?
5. Co myslicie o cenie? Rynek obserwuje od niedawna i brak mi punktow odniesienia.
Tyle poki co przychodzi mi do glowy. Z gory dziekuje za wszelkie rady.
|
|
Góra |
|
mateusz_dk
|
Napisane: 25.01.2015, 17:21 |
|
Dołączył: 13.04.2014 Posty: 81
|
5. Cena super wysoka, za takie pienidzace masz super Caymana S lub dołożysz 10-20 tysięcy i już możesz poszukiwać zadbanego 997..
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 25.01.2015, 17:31 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
mateusz_dk napisał(a): 5. Cena super wysoka, dołożysz 10-20 tysięcy i już możesz poszukiwać zadbanego 997..
Chyba nie z podobnym przebiegiem? Zakladam ze szukajac auta w okolicach 40 kkm bede mial do 100 tys. spokoj z rzeczami innymi niz eksploatacyjne. Zle zalozenie?
|
|
Góra |
|
mateusz_dk
|
Napisane: 25.01.2015, 17:35 |
|
Dołączył: 13.04.2014 Posty: 81
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 25.01.2015, 17:40 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
To chyba tiptronic, odpada Tylko manual ewentualnie pdk
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 25.01.2015, 17:50 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Podoba mi się . cena może wysoka ale trudno się przyczepić do samego auta.
Generalnie to 3 letnie auto powinno kosztować ok 50% ceny z faktury.
Tu mamy 4 letnie auto- a cena pewnie ok 50 % faktury.
P0d tym aspektem , drogo ale w PL jest niska podaż i za dobre auto są wysokie wywoławcze ceny...
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
mateusz_dk
|
Napisane: 25.01.2015, 17:56 |
|
Dołączył: 13.04.2014 Posty: 81
|
http://otomoto.pl/porsche-911-997-carre ... 87314.html
Tunix, tu masz manula i to w dodatku 997 po lifcie no ale ''zwykła'' Carrerka bez S.
Ja osobiście nigdy bym nie brał 987 w takiej kwocie, jak wspomniałem za to masz perfekcyjnego Caymana S lub dobrze szukając można znaleźć ciekawe 997..
Zresztą co ja ci tu będę wyszukiwał linki do 997 - najpierw poczekajmy na odpowiedzi forumowych ekspertów na temat twoich pytań i wtedy się zdecydujesz czego konkretnie szukasz
PS. Wystarczy dobrze poszukać i znajdziesz nawet takie rakiety http://otomoto.pl/porsche-911-997-turbo ... 71629.html Bez folii wygląda obłędnie ! Znaczny przebieg jednak z tego co kojarzę ten egzemplarz był w dobrych rękach..
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 25.01.2015, 19:05 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
Z czym powinienem sie typowo liczyc w aucie ze 100 tys. km uzytkowanym normalnie? Pewnie sprzeglo, amorki, cos jeszcze w zawiasie? Cos jeszcze? Chce sobie to wszystko uwzglednic bo ja lubie miec auta na tip top i jesli po kupnie mam wlozyc sporo to wole po prostu mlodsze auto.
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 25.01.2015, 19:37 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
Samochód fajny, jeśli był kupiony w Polsce w PCW i tam serwisowany to warto rozważyć zakup, jak widzę ma hardtop, więc będziesz miał dwa w jednym.
Na rynku nie ma dużo 987 3-4 letnich i pewnych.
Zobacz sobie raport Dekra, dotyczący bezawaryjności w 4-5 latkach, Boxster jest bardzo wysoko.
Co do eksploatacji i Twoich pytań, bardzo dużo zależy od użytkownika - sprzędło, tarcze, klocki, zawieszenie i inne eksploatacyjne.
Z mojego doświadczenia wynika, że ten samochód jest ok, mam normalnego 987 prawie dwa lata ma ponad 50 tys. przebiegu i wymieniłem jedynie części eksploatacyjne tzn. tarcze, klocki, opony, olej, filtry, płyny itp.
Samochód bardzo zwarty super wyważony, daje ogromną przyjemność z jazdy ze złożonym dachem, polecam.
Ja będę kończył przygodę z 987 i na wiosnę zaczynam poszukiwania 997, jako normalną kolej rzeczy, więc jak piszą koledzy zastanów się, bo za te pieniądze lub niewiele większe możesz mieć legendę 911.
Pozdrawiam, życzę owocnych poszukiwań.
Krzysiek
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 25.01.2015, 19:54 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
Kubuś72 napisał(a): Ja będę kończył przygodę z 987 i na wiosnę zaczynam poszukiwania 997, jako normalną kolej rzeczy, więc jak piszą koledzy zastanów się, bo za te pieniądze lub niewiele większe możesz mieć legendę 911.
Krzysiek
Troche sie boje ze kupujac 911 niewiele drozsza bede musial przeznaczyc sporo ekstra z racji wieku/przebiegu. A raczej podnosic budzetu do 200k nie chce. Jeszcze sie zastanawiam nad opcja w stylu auta starszego, jak ponizsze i zalozenie 20-30k na ogarniecie tego i tamtego na start.
http://www.autoreduta.pl/car/251
Ktora opcja Twoim zdaniem ma wiecej sensu? To ma byc stricte zabawka, do doskonalenia techniki i zabawy. Na codzien mam inne auta, a czynniki wizerunkowe itp. sa nieistotne Wazne bym nie bal sie ze cos sie popsuje przy ciezkim traktowaniu.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 26.01.2015, 0:49 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
tunix napisał(a): 1. Czy auta z tej generacji mialy seryjnie szpere? 2. Czy czegos z wyposazenia mu brakuje pod katem zabawy z jazda w zakretach? 3. Jak PDK znosi okazjonalne pojezdzawki? 4. Czy ta generacja posiada jakies slabo znoszace ciezkie traktowanie elementy? 5. Co myslicie o cenie? Rynek obserwuje od niedawna i brak mi punktow odniesienia.
Ad.1. Seryjnie nie miały. Auto musi mieć opcję I220, ale jest bez sport
chrono, więc obstawiam że nie ma.
Ad.2. Brak wspomnianego wyżej sport chrono.
Ad.3. Okazjonalne i upalanie na torze - bez problemu, wielu kolegów klubowiczów
jeździ regularnie i jest ok.
Ad.4. Jeszcze chyba za wcześnie żeby o tym pisać. Jedyne co może ulec
uszkodzeniu, to pompa wysokiego ciśnienia paliwa.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 26.01.2015, 1:21 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Opis na stronie salonu zawiera sporo błędów- kierownica, fotele. Szkoda że nie ma sport chrono, nie wiadomo czy ma pasm i sportowy wydech. Silnik 310 km jest pozbawiony wad wcześniejszych wersji - brak wałka pośredniego, rozbudowany i poprawiony układ smarowania. No i ma dodatkową gwarancję approved. Przebieg niewielki, wygląda na zadbany. Fun z jazdy gwarantowany no i to roadster:) nie do przecenienia w ładną pogodę w życiu bym nie kupił starszej i z większym przebiegiem carrery 997 bez S zamiast takiego Boxika. Ja ze swojej strony polecam, jeśli pasuje Ci kolorystyka, wyposażenie, i potwierdzi się jego bardzo dobry stan techniczny.
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 26.01.2015, 9:04 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
Sprawdź ten egzemplarz w PCW, wygląda na warty uwagi, jeśli potwierdzi się przebieg i historia kupuj, ciesz się Porsche.
Wychodzę z podobnego założenia jak Ty, dla mnie nie liczy się prestiż tylko fan z jazdy, niektórzy mówią, że Box to nie to co 911, fakt nie do końca 48% części 987 i 997 to to samo, jak znudzisz się nim to następny krok to 997 S po lifcie.
Powodzenia !
Krzysiek
Kubuś72 napisał(a): Samochód fajny, jeśli był kupiony w Polsce w PCW i tam serwisowany to warto rozważyć zakup, jak widzę ma hardtop, więc będziesz miał dwa w jednym. Na rynku nie ma dużo 987 3-4 letnich i pewnych. Zobacz sobie raport Dekra, dotyczący bezawaryjności w 4-5 latkach, Boxster jest bardzo wysoko. Co do eksploatacji i Twoich pytań, bardzo dużo zależy od użytkownika - sprzędło, tarcze, klocki, zawieszenie i inne eksploatacyjne. Z mojego doświadczenia wynika, że ten samochód jest ok, mam normalnego 987 prawie dwa lata ma ponad 50 tys. przebiegu i wymieniłem jedynie części eksploatacyjne tzn. tarcze, klocki, opony, olej, filtry, płyny itp. Samochód bardzo zwarty super wyważony, daje ogromną przyjemność z jazdy ze złożonym dachem, polecam. Ja będę kończył przygodę z 987 i na wiosnę zaczynam poszukiwania 997, jako normalną kolej rzeczy, więc jak piszą koledzy zastanów się, bo za te pieniądze lub niewiele większe możesz mieć legendę 911.
Pozdrawiam, życzę owocnych poszukiwań.
Krzysiek
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 26.01.2015, 20:44 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
Dzieki Panowie za info. Co w praktyce warte to sport chrono pod katem tego o czym pisalem?
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 26.01.2015, 20:59 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 760
|
O sport chrono moge powiedziec tyle-przez rok posiadania 997S sport chrono wlaczylem moze z 10 razy
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|