Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 21.05.2014, 12:41 

Dołączył: 21.05.2014
Posty: 2
Witam,
Zakupiłem właśnie 944 która nie chce się wkręcać na obroty.
Oddałem samochód do lokalnego elektryka, jednak nie jest on w stanie zdiagnozować problemu.
Czy mógłbym prosić o wskazówki co po kolei sprawdzać aby odnaleźć przyczynę?
Może jakiś link do schematu elektrycznego?
Pozdrawiam
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.05.2014, 14:53 

Dołączył: 21.10.2010
Posty: 63
Tutaj możesz ściągnąć manuale: http://www.9ss1.dk/porsche944/garage/workshop.html

82 to prosty silnik, bez sondy, zobacz podstawowe rzeczy, w jakim stanie świece, przewody WN, kopułka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.05.2014, 21:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Witamy na forum :D

Czemu uważasz, że to kwestia elektryki?
Może paliwo?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.05.2014, 22:15 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witam,

- uszkodzony przepływomierz?
- pompa paliwa podaje za niskie ciśnienie?

Miałem dwa takie przypadki w dwóch różnych 944 z lat 82-83.

Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.05.2014, 13:05 

Dołączył: 21.05.2014
Posty: 2
Dzięki za podpowiedzi, będę szukał i jakby co to będę prosił o pomoc :)
Myślałem, że to coś z elektryką bo kojarzyło mi się z trybami serwisowymi w nowszych autach ;) Autko odwiedziło już 3 mechaników, jeden twierdził, że rozrząd jest źle ustawiony, niby przestawił ale nic nie zmieniło. Jeden elektromechanik poddał się po ok. tygodniu, kolejny jest teraz na tym samym etapie.
Sam niestety nie jestem na tyle techniczny aby zająć się tym tematem, dlatego proszę o pomoc tych co się tym zajmują. Nie mają oni jednak doświadczenia w takich autach :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.05.2014, 0:37 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Proponuje poważnie zweryfikować stan rozrządu lub wałów balansowych.
W zależności co było przestawiane. W ekstremalnym przypadku może
dość do kompletnego uszkodzenia silnika. Źle ustawione wałki balansowe
mogą doprowadzić do urwania się smoka oleju, czyli elementu który pobiera
olej z miski oleju do pompy. Możliwe że straszę na wyrost, ale zawsze lepiej
wiedzieć.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum