Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: carrera 4s 996
PostNapisane: 10.05.2020, 21:55 

Dołączył: 14.11.2019
Posty: 16
witam wlasnie nabylem caarere 4 s 996 2002 rok po lifcie. zminimalnym przebiegiem 67tys km, autem przejechalem jakies 500 km ale trafil mi sie tlumi z katalizatorami od 996 turbo wiec chcialem wymienic swoj na nowy czy istnieje taka mozliwosc i czy zda to egzamin> ?pozdrawiam Tomasz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2020, 0:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
To kompletnie inne silniki i jeszcze bardziej inne tłumiki.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2020, 20:10 

Dołączył: 14.11.2019
Posty: 16
Wydaje mi się ze wszystko powinno się zmieścić i działać. Wydech naraziłem przemierzyłem wszystko pasuje bez problemu. Najwiecej pracy będzie przy kolektorach. Będą zaaplikowane z 997 bo wyjście z nich jest pośrodku silnika a w moim wydechu jest na końcu prawie przy zderzaku. Stary wydech zdemontowany i zaczynamy zabawę. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2020, 20:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Hmm, chcesz ten wydech:
https://images.ilcats.ru/getImage.php?c ... 35b87f574e

Zamontować w miejsce tego?
https://images.ilcats.ru/getImage.php?c ... b91484fa1e

Czy może ja czegoś nie załapałem :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2020, 22:14 

Dołączył: 14.11.2019
Posty: 16
Tak już jest wszystko przemierzane. Pas tylny jest taki sam. Zmontowany już wspornik i kupione mocowanie od turbo. Puszki boczne i uchwyty już sa zdjęte. Do uchwytów trzeba byli opuścić silnik. Kolektory przyjdą jutro. Z tego co patrzyłem przelot będzie 2 razy większy do tego jeszcze zamówione flansze które będą wycięte na maszynach CNN i trochę kwasowki do przerobienia kolektorów zrobienia kolanek i odpowiedniego dopasowania pod flansze. Wszystkie termiczne osłony pod belka sa takie same


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2020, 22:17 

Dołączył: 14.11.2019
Posty: 16
W pierwszej chwili chciałem zamówić kolektory od turbo ale maja inne wyjścia pod głowice dlatego zostałem przy zmianie od 997. Niwe uszczelki jutro do odbioru w Porsche lodz. Jutro tez ogarnięty zostanie uchwyt pod tlumik z kwasowki 30x25 cm przykręcania bezpośrednio pod płytę trzymająca silnik. Stare uchwyty out.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2020, 22:27 

Dołączył: 14.11.2019
Posty: 16
Dorzucam jeszcze pierwsza przymiarkę bez żadnego wspornika na oryginalnym uchwycie. Już widać ile go trzeba podnieść i odsunąć do tylu. To tyle na dziś jutro cdn


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2020, 23:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Jestem bardzo ciekawy efektu końcowego. I bardziej chodzi mi o efekty
związane z pracą silnika. Zamontować da się wszystko, ale policzyć
odpowiednio wydech to już niełatwa sztuka.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.05.2020, 22:14 

Dołączył: 14.11.2019
Posty: 16
Ja jestem dobrej myśli. Dziś moj kumpel zrobił kawał dobrej roboty uchwyt zrobiony z powierzonych materiałów wydech zawieszony. Pozostały kolektory do zrobienia a tu trochę więcej roboty. Będą skrócone na wysokości łączenia się w jedno i ręczna robota z wyprowadzeniem do nowej flanszy. Co do policzenia wydechu na tak krótkim odcinku bez dużej ilości odnoś z dużym przelotem powinno być dobrze.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.05.2020, 22:33 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 688
A dlaczego zamieniasz te wydechy?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.05.2020, 22:47 

Dołączył: 14.11.2019
Posty: 16
Udało mi się kilka razy przejechać 996 turbo i dźwięk mi o wiele lepiej pasował od 4s. Wiem ze sa jeszcze turbiny ale sam dźwięk nie był taki ostry a jednocześnie dużo bardziej agresywny. Chce również zobaczyć czy przez szerszy wylot spalin będzie jakaś różnica. Poza tym lubię wyzwania rozmawiałem w Belgii z paroma osobami i każdy mówił ze to nie jest do ogarnięcia a mnie brakuje 2 dni roboty. Wydech już podwieszony


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.05.2020, 22:54 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 688
życzę powodzenia w realizacji 👍


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.05.2020, 21:09 

Dołączył: 14.11.2019
Posty: 16
No i się udało. Jestem zadowolony i pełen podziękowań dla mechanika który to zrobił. Wydech zamontowany w całości auto odpalone i chodzi super. Pierwsza jazda już za nami. Wszystko chodzi jak powinno. Trochę fotek po skończeniu. Wyjście z kolektorów po łączeniu obcięte dalszy ciąg do katalizatorów zrobiony z kwasowki. Na koniec stozek i flansza. Było trochę zabawy ale wyszło według nie dobrze. Sondy podłączone, po jeździe żadnych błędów nie ma. Jutro jakaś dłuższa jazda z kompem i zobaczymy czy wszystko Ok. Pozdrawiam Tomasz


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.05.2020, 22:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.02.2018
Posty: 400
Nr klubowicza: 583
no cóż... de gustibus non est disputandum


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.05.2020, 22:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Pomysł na pierwszy rzut oka nieco szalony ale dla chcącego nic trudnego. Ja chciałbym do pełni szczęścia wykresów z hamowni z oryginałem i po przeróbce.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.05.2020, 22:58 

Dołączył: 14.11.2019
Posty: 16
Będzie zrobione w przyszłym tygodniu, po sprawdzeniu wszystkich parametrów i szczelności idzie kolektor do polerowania, pózniej hamownia. Zobaczymy ile wyjdzie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.05.2020, 23:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.02.2018
Posty: 400
Nr klubowicza: 583
Tak na przyszłość: zrób pomiar przed przeróbką. Technika "jednego kroku"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.05.2020, 23:10 

Dołączył: 14.11.2019
Posty: 16
Ok będę pamiętać, zawsze można przywrócić fabryczny i zmierzyć, Mój został w całości zdjęty i nie zniszczony.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.05.2020, 23:20 

Dołączył: 15.05.2012
Posty: 601
Trochę pokręcony projekt, ale czekam na wyniki, bo czeka mnie wymiana wydechu w 4s...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.07.2020, 17:30 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 387
I co i co ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum