|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
bartek_sz
|
Napisane: 4.08.2010, 17:43 |
|
Dołączył: 29.09.2008 Posty: 253
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 4.08.2010, 18:00 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
bylem u nich jakis czas temu jak mielismy zamiar zakupu auta do firmy, maja ladne biuro niedaleko Arkadii i w garazu z 10-15 nowych aut zgodnych z opisem na Allegro, przyjeli mnie bardzo profi... ceny maja takie dobre, bo kupuja auta za gotowke i maja 60% rabatu na opcje dodatkowe, dlatego te auta maja cene golasa w Polsce, a sa czesto full opcja...
ogolnie POLECAM !!!
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
jeszczeniemam
|
Napisane: 5.08.2010, 22:34 |
|
Dołączył: 7.04.2007 Posty: 385
|
tak abstrachujac to co nowszy cayenne to brzydszy
najlepszy byl 1-szy wygladal jak 996 uterenowione
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 5.08.2010, 22:36 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
kwestia gustu, bo ja uwazam dokladnie odwrotnie
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
duniek
|
Napisane: 6.08.2010, 3:24 |
|
Dołączył: 9.02.2010 Posty: 26
|
jeszczeniemam napisał(a): tak abstrachujac to co nowszy cayenne to brzydszy
najlepszy byl 1-szy wygladal jak 996 uterenowione
wlasnie to samo mialem napisać
|
|
Góra |
|
bartek_sz
|
Napisane: 6.08.2010, 7:35 |
|
Dołączył: 29.09.2008 Posty: 253
|
zdecydowanie kwestia gustu
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 8.08.2010, 23:27 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
Jeśli chodzi o moje porównanie starego Cayenna GTS i nowego Cayenna S to wygląda to tak:
- nowy ma bardziej miękkie zawieszenie, stary jest sztywniejszy.
- w nowym dużo gorzej działa klimatyzacja niż w starym. naprawdę bardzo dużo gorzej przez 3 tygodnie nie udało mi się jej poustawiać tak żeby auto się dobrze chłodziło i nie wiało w twarz i po szyi. stary chłodzi się dużo szybciej i naprawdę odczuwa się komfort mimo szklanego dachu przez który też świeci słońce. gdyby w nowym był szklany dach to wogóle byłby dramat.
- w nowym po zabiciu 4 much na drodze zaświecały się błędy czujnika świateł przednich, można wysiąść nerwowo. mycie auta co 2 dni żeby nie wariowały bo brzęczą co chwile tak jak czujniki parkowania
- w starym jest dużo większy bagażnik i więcej miejsca na szerokość na przednich fotelach oraz można niżej ustawić kierownicę
wizualnie mnie się bardziej podoba stary z tyłu bo jest bardziej "klasyczny" i elegancki ale nowy przód ma bardzo ładny - to kwestia indywidualna
|
|
Góra |
|
bartek_sz
|
Napisane: 20.08.2010, 14:48 |
|
Dołączył: 29.09.2008 Posty: 253
|
Może polecicie któregoś dealera w Niemczech?
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 20.08.2010, 14:57 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Marion napisał(a): - w nowym po zabiciu 4 much na drodze zaświecały się błędy czujnika świateł przednich, można wysiąść nerwowo. mycie auta co 2 dni żeby nie wariowały bo brzęczą co chwile tak jak czujniki parkowania
Serio Mariusz? To jakaś paranoja, no i co? Tak ma być i tak będzie przez cały czas uzytkowania? A co to wogóle za czujnik? do włączania świateł? Przecież to żadna nowość i nie powinno się sypać. Zgłoś to na gwarancji.
Mnie by cholera wzięła....
Pozdrawiam,
Adam
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 20.08.2010, 15:59 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
serio, to był wypożyczony, ja na szczęście tego problemu nie mam.
komunikat był że chodzi o jakieś czujniki od świateł. taki problem był już podczas jazd testowych na prezentacji
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 20.08.2010, 22:24 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
to moze ja cos powiem bo juz jezdze 2 miesiace.
nowy moze jest troszke bardziej miekki ale na pneumatyce masz 3 tryby pracy.
Trzyma sie swietnie drogi chociaz na mokrym z masa 2100 kg jadac po ciasnych zakretach na limicie trzeba pilnowac lekko przodu. Z suvow prowadzi sie najlepiej.
Nie ma zadnych problemow przy jezdzie 150-170 km/h po mazurskich drogach. Bardzo komfortowy. Super trakcja.
W porownaniu do starego faktycznie jest mniejszy bagaznik i w srodku tak bardziej obudowane, szczegolnie w przedniej czesci i skoncentrowane na kierowcy.
Ogolnie w kazdym calu lepszy od poprzednika. Auto bardziej na szose niz poprzednik. Bardziej mu do panamery (tylko wiecej miejsca) niz do jeepa.
To jest to czego ja szukalem w nowym cayenne.
Jest to auto o super charakterystyce i komforcie podrozowania, niestety dla fanow ostrej sportowej jazdy pozostaje niedosyt...ale jest malo aut ktore to oferuja
spalanie diesel
male miasto 12,4
trasa w Polsce srednia 90 km/h- 9L
wieksze miasto: trojmasto 11,5 L
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Radzio00pl
|
Napisane: 25.08.2010, 0:47 |
|
Dołączył: 25.05.2010 Posty: 18
|
Marion napisał(a): - w nowym po zabiciu 4 much na drodze zaświecały się błędy czujnika świateł przednich, można wysiąść nerwowo. mycie auta co 2 dni żeby nie wariowały bo brzęczą co chwile tak jak czujniki parkowania
Ja może również napisze co nie co, ponieważ już też śmigam 2 miesiące Dieslem .
Więc co do muszek to osobiście muszę się nie zgodzić ponieważ ani razu mi nie zaświecały się błędy czujników świateł przednich. A jeżdżę sporo bo teraz 2 miesiąc się kończy i przejechałem już autkiem prawie 9tyś i nie miałem żadnych problemów.
Jest to moje pierwsze Porsche , i jestem z niego strasznie zadowolony w porównaniu do M-B ML 350 CDI (Ojca) to jest niebo i ziemia z wykończeniem i prowadzeniem autka do tego jest od ML znacznie szybszy i mocniejszy. Układ kierowniczy jest tutaj bajeczny i wszystko chodzi lekko, a zawieszenie porównując z ML jest nieco twardsze nawet ustawione na komforcie.
Spalanie jakie udało mi się osiągnąć to w trasie ( 700KM) w tym 200km autostrada 9,3l/100
W mieście przy jeździe codziennej 10,4l/100
I taka ciekawostka w Niemczech autko pokazało na prostym odcinku 234km/h z lekkiej górki 241
Więc autko jak dla mnie udane strasznie
PS: 2 Dni miałem okazje testować Cayenne S , dźwięk bajeczny osiągi zadowalające aczkolwiek na autostradzie ciężko było zgubić nowego Mercedesa E 350 CDI więc spodziewałbym się po aucie które posiada 400KM i w mieście mi spaliło 17l/100 ,że będzie znacznie mocniejsze .
|
|
Góra |
|
bartek_sz
|
Napisane: 27.09.2010, 10:31 |
|
Dołączył: 29.09.2008 Posty: 253
|
Może mieliście do czynienia z tą firmą?
MULTI CARS Automotive Broker
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 27.09.2010, 11:02 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
no niestety te wolnossaki kiepsko jezdza, jezdzilem kiedys pare dni GTSem (405Km) i auto jesli chodzi o osiagi nie zrobilo na mnie w ogole wrazenia, bo moje X5 w dieslu nie jezdzi o wiele gorzej, a pali 2x mniej
kiedys tez zlapalem sie na trasie z Cayennem S po lifcie (385KM) i szlismy prawie rowno, wiec naprawde te auta wrazenia nie robia...
zeby bylo czuc moc (nawet subjektywnie) to w SUV powinien byc silnik turbodoladowany, bo wtedy czuc ten moment i auto jedzie...
dlatego Cayenne albo Diesel albo Turbo, moze ewentualnie Hybrid...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
adik
|
Napisane: 26.10.2010, 13:28 |
|
Dołączył: 29.01.2010 Posty: 51
|
Bartek_sz, udalo ci sie zebrac jakies opinie na temat Multi Cars Automotive Broker?
|
|
Góra |
|
bartek_sz
|
Napisane: 26.10.2010, 13:57 |
|
Dołączył: 29.09.2008 Posty: 253
|
Nie specjalnie udało się zebrać, ale niedługo będe mógł przedstawić swoją opinię
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 15.01.2011, 21:11 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
MM-Racing napisał(a): male miasto 12,4 trasa w Polsce srednia 90 km/h- 9L wieksze miasto: trojmasto 11,5 L
chcialem zweryfikowac spalanie po ostatniej wizycie przegladowej w serwisie.
Auto od odebrania w ostatnich dniach jest dynamiczniejsze, jakby przeprogramowana skrzyka. Moment jest od 1500 pod noga.
Spalanie w trojmiescie wynosi przy spokojnej jezdzie:
8,8 l jestem lekko zszokowany,
10,5L przy dynamicznej
mialem okazje jezdzic dluzej panamera 4,8L V8, spalanie od 15,5 tak do 17L w miescie. W zime i naszych drogach nowy cayenne nie do porownania. Duzo bardziej wygodny i komfortowy. W panamerze, z racji niskiego zawieszenia, trzeba uwazac na krawezniki, dziury, nie wspominjac o usypanym sniegu i lodzie w obecnych warunkach. Trudniejsza w manewrowaniu. Na pewno sie to zmieni troche latem.
W dwoch slowach: w cayenne pelen komfort calym rokiem, bardzo komfortowo sie podrozuje przy oredkosci 150-200km/h.
W panamerze przy obecnej zimie stresik podobny jak w 911.
Niebawem wchodzi panamera diesel
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 16.01.2011, 11:30 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
a taki Cayenne Diesel wiesz jak pieknie smiga po chipie ?
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|