Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
Offline
PostPosted: 24.09.2024, 12:48 

Joined: 14.08.2024
Posts: 19
Chciałem z edytować ale się nie dało już poprzedniego postu więc tak ….
Odłączyłem wtyczkę z prawej komory za pasażerem zasilania pompy na manometrze pokazuje nie całe 3 bary na pompie od kierowcy podwplywem gazu spada nawet do 2.5 bara wszyatko robione na postoju


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 24.09.2024, 15:07 

Joined: 14.08.2024
Posts: 19
Do tego jak auto chodziło około 2 godzin porządnie się rozgrzał wyskoczyły następujące błędy a auto nie chodzi na wszystkie cylindry kody błędów pod spodem:

Uo104 błąd sterownika silnika (jakaś komunikacja )
P0016 wałek rozrządu g40

Reszta na zdjęciu


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.09.2024, 18:47 

Joined: 10.06.2017
Posts: 1196
Teraz czytałem twój wpis na początku i tak pomyslałem że zawór oparów ze zbiornika jest istotny , w Boxsterze 986 gdy on zawiedzie to auto gaśnie , problem z mocą i z odpalaniem , wcale nie mówione że to nie może być to. Chyba że doszedłeś już do sedna problemu to napisz co ustaliłeś. HEJ


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 28.09.2024, 16:01 

Joined: 10.06.2017
Posts: 1196
A co do pytań o ciśnienie paliwa https://www.youtube.com/watch?v=w8bgnMhiXco


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 2.10.2024, 12:18 

Joined: 23.02.2024
Posts: 45
A czy trzyma fabryczne osiągi na prostej? Ile robi 0-100? Może po prostu subiektywnie nie czujesz się usatysfakcjonowany dynamiką tego auta.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 2.10.2024, 12:23 

Joined: 27.02.2011
Posts: 468
a nie lepiej zacząć od podjechania na hamownie i sprawdzenie ile to ma mocy i wtedy zacząć szukać problemu?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 2.10.2024, 16:56 

Joined: 10.06.2017
Posts: 1196
Koledzy też dobrze podpowiadają ale problemy z błędami musisz ogarnąć wpierw.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 5.10.2024, 10:43 

Joined: 14.08.2024
Posts: 19
Dawno mnie tu nie było z powodu paskudnej grypy ale już opowiadam co i jak

Błędy ogarnę mam tezę do tego

Co do pompy paliwa zamówiłem z wrc (wkład pompy ) ale nie zamontowałem rozleciało się w rękach ….
Zamówiłem używkę cały komplet razem z filtrem
Gościu pisze że w 100 % sprawne jak przyjdzie to będę montował i mierzył pod manometrem dla pewności .

Co do hamowni myślałem o tym ale napewno te auto nie jedzie tak jak ma jechać


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 16.10.2024, 15:57 

Joined: 10.06.2017
Posts: 1196
I jak z autem .


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 2.11.2024, 17:45 

Joined: 14.08.2024
Posts: 19
Już opowiadam więc tak;
-Pompa paliwa wymieniona sprawdzona na listwie pod manometrem 4bary
Błąd z wałka dalej wyskakiwał co jakiś czas

Ogarnięty system etap wymieniony zawór z filtrem węglowym
Błąd z wałka dalej wyskakiwał co jakiś czas

Wymienione kolejne 4 cewki więc daje nam to 6 cewek oraz 6 świec nowych
I to chyba dało efekt 200km przejechane na paliwie i spokój z błędem z wałka
nawet auto zrobiło się żwawsze

Ale pozostaje jeszcze jeden nie smak auto jak powoli daje się gazu do 4tys jest ok a jak dam mu porządnie między 3 a 4 tys lubi się przydlawic

Moje pytanie brzmi czy to mogą robić wtryski lub przepływka dodam że jak przepływke odepnę nie wyskakuje żaden błąd z niej na komputerze,ale również nie pokazuje żadnych parametrów co sądzicie o tym ?

Z tego dławienia (przegazowywania przy najbliższej okazji wrzucę filmik jak nagram

Może wymyślimy coś wspolnie


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.11.2024, 9:50 

Joined: 10.06.2017
Posts: 1196
Czy z odpiętą przepływką normalnie zapala i wchodzi na obroty tak jak z zapiętą . Bo jeśli tak to nie jest dobrze.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.11.2024, 10:23 

Joined: 14.08.2024
Posts: 19
Tak się to dzieje jak napisałeś co to może być ?


Jeszcze jedno pytanie mam co do kolektora ssącego czy ten wałek z gruszka ona ma pracować przy dodawaniu gazu ?

Czy tylko jak zapala się silnik ona raz otwiera ten wałek i pozostaje w jednej pozycji do zgaszenia samochodu

Bo u mnie zostaje tylko w jednej pozycjii


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.11.2024, 10:54 

Joined: 14.08.2024
Posts: 19
Przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz

Wypinałem wtyczki z sond z katalizatorów na rozgrzanym silniku ;

3 sonda za katalizatorami w stronę tłumików po wypięciu pokazała błąd

1 oraz 2 sonda po wypięciu (tak samo na rozgrzanym silniku nie zgłasza błędu po wypięciu wtyczki

Czy to tak ma być ?

Interfejsów jakich używam to VAG oraz Durametric


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.11.2024, 18:50 

Joined: 10.06.2017
Posts: 1196
Najpierw ogarnij swoją wiedzę bo robisz mały zamęt każdy katalizator inaczej bank 1 lub 2 ma dwie sondy . Ta przed danym katem ustala skład mieszanki i ona może jeśli szwankuje powodować złą pracę . Te sondy za katem mierzą skład spalin i pokazują pracę kata czyli jego sprawność . Czyli kat 1 i sonda przed i za oraz kat 2 i sonda przed i za. Wiem na pewno że sonda za katem zapala cheka gdy jest problem.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.11.2024, 20:35 

Joined: 14.08.2024
Posts: 19
Spoko

To powiedz mi co z t przepływka jeszcze bo mnie ciekawi
Jest wogole ja sens czyścić ?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 4.11.2024, 11:09 

Joined: 14.08.2024
Posts: 19
Romcio wrote:
Najpierw ogarnij swoją wiedzę bo robisz mały zamęt każdy katalizator inaczej bank 1 lub 2 ma dwie sondy . Ta przed danym katem ustala skład mieszanki i ona może jeśli szwankuje powodować złą pracę . Te sondy za katem mierzą skład spalin i pokazują pracę kata czyli jego sprawność . Czyli kat 1 i sonda przed i za oraz kat 2 i sonda przed i za. Wiem na pewno że sonda za katem zapala cheka gdy jest problem.




Spoko to wiem czyli jeżeli się mylę to mnie popraw jeżeli odpinam sondy przed katalizatorem to powinien wyskoczyć błąd jakiś prawda ? Jeżeli one sterują mieszanka ?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 4.11.2024, 17:37 

Joined: 10.06.2017
Posts: 1196
Nie wiem , nie próbowałem na sondach przed ale jak mi padła za to był check o słabej wydajności kata czy jakoś tak.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 8.11.2024, 21:52 

Joined: 14.08.2024
Posts: 19
Panowie temat rozwiązany dla Potomnych

Brak mocy w górnym zakresie w moim przypadku okazał się ( ZATKANY WYDECH ) Mianowicie 2 katalizatory odrazu za kolektora ( wytrzymały 165tys km )

Cała filozofia


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 20.11.2024, 2:20 

Joined: 24.09.2020
Posts: 17
A tak z ciekawości, napisz jaką podjąłeś decyzję, jeśli chodzi o naprawę.
Czy jakieś przedmuchanie, czy nowy wydech a może dodatkowo wywaliłeś kata ?
Czy zakupiłeś nowe katy ? Bardzo jestem ciekawy.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 20.11.2024, 12:58 

Joined: 17.03.2007
Posts: 2058
Nafuranydaniel wrote:
Panowie temat rozwiązany dla Potomnych

Brak mocy w górnym zakresie w moim przypadku okazał się ( ZATKANY WYDECH ) Mianowicie 2 katalizatory odrazu za kolektora ( wytrzymały 165tys km )

Cała filozofia


Dlaczego nie wyskakiwał błąd sondy lambda, już jej nie ma i jest emulator?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron