Mam jak na początek trzy pytania do użytkowników Cayenne Diesel S z silnikiem 4,2l.
- Ile tak naprawdę pali wam ten samochód z tym silnikiem? Wiem, że niektórzy powiedzą, iż pytanie jest nie na miejscu, ale jestem użytkownikiem Cayenne GTS i mój niestety pali w granicach 20 litrów i więcej na 100 km, a że robię dosyć sporo kilometrów w ciągu roku to jest to dla mnie znaczące - W chwili obecnej w ciągu niecałego roku zrobiłem ponad 50000 km... stąd rozważam zakup nowszego modelu z silnikiem diesla ze względu na jego dobre osiągi i niskie spalanie (podobno).
- w swoim GTSie mam PDCC i chciałbym by nowszy model również to miał. W pierwszej generacji jeśli było PDCC to było to wyraźnie oznaczone na dolnej środkowej konsoli. Ale przeglądając różne ogłoszenia drugiej generacji nigdzie nie widzę takiego oznaczenia. I teraz takie pytanie: czy w II generacji Cayenne PDCC jest standardem skoro nie ma oznaczenia?
- Czy ktoś przesiadał się z pierwszej generacji na drugą i czy jest zauważalna poprawa komfortu, wyciszenia i tak dalej?
Jeździłem kilka dni Cayenne SD - palił w granicach 10-13 zależnie od poganiania. PDCC jest chyba standardem przy pneumatyce - przynajmniej tak było w Panamerze.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników