Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 10.05.2020, 22:01 

Dołączył: 14.11.2009
Posty: 30
Witam,

Problemy się nie skończyły, poniżej dodałem kody które wyskoczyły. Podczas dzisiejszego wyjazdu (200km) wyskoczył check. Auto pracowało normalnie, w domu sprawdziłem z aplikacją co dolega. Skasowałem błędy i pojedziłem dynamicznie, pozostał tylko od czujnika TFT. Teraz pytanie co do tego błędu

1) czujnik jest na skrzyni czy w skrzyni? Auto ma najechane 240 tys i wiem że powinno się olej zmienić przy tylu, wcześniej nie wiem czy ktoś to robił, kiedy, chodź serwisowane do 200 tys było.
Jak z dostępnością tego czujnika? Czy brudny olej może mieć na to wpływ?


2) P0012-C7 i P0015-F2 co tutaj się dzieje ?

3) może ktoś mi sprawdzić całą historię mojego auta? Jak coś to PW

Dziękuje Panowie za pomoc


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2020, 7:34 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
Jakim testerem to sprawdzałeś?

Po kodach P0012 i P0015 wynika, że rozjeżdżają się wałki, może łańcuch się rozciągnął, ale niech się wypowiedzą bardziej obeznani


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2020, 7:43 

Dołączył: 14.11.2009
Posty: 30
SebastianP napisał(a):
Jakim testerem to sprawdzałeś?

Po kodach P0012 i P0015 wynika, że rozjeżdżają się wałki, może łańcuch się rozciągnął, ale niech się wypowiedzą bardziej obeznani



EOBD Facile aplikacja iOS ver
ELM wifi

Czyli bez szału żadnego :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2020, 9:17 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Patrząc na to wszystko mam pytanie - co przeszkadza pojechać na jakościowa diagnostyke przy użyciu oryginalnego testera i dostac odpowiedzi na swoje pytania. Dlaczego ja tak piszę. Ponieważ takie ogólne obd programy mogą Cię zaprowadzić w błąd poprzez błędną interpretację, a dalej wymiana niepotrzebne części


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2020, 22:28 

Dołączył: 14.11.2009
Posty: 30
GermanCars napisał(a):
Patrząc na to wszystko mam pytanie - co przeszkadza pojechać na jakościowa diagnostyke przy użyciu oryginalnego testera i dostac odpowiedzi na swoje pytania. Dlaczego ja tak piszę. Ponieważ takie ogólne obd programy mogą Cię zaprowadzić w błąd poprzez błędną interpretację, a dalej wymiana niepotrzebne części


Powiem Ci szczerze, masz racje jak i nie. Profesjonalny sprzęt to podstawa, postaram się zweryfikować również na takim, ten który mam nie zawiodłem się ani razu, i podstawowe błędy weryfikuje bardzo dobrze, sprawdzałem na swoich VW, Audi, Mercedes (tutaj oczywiście StarDiagnosis to jedyny sensowny), Jaguar. Co do błędu dotyczącego czujnika temp płynu w skrzynii, temat może być bardziej skomplikowany, czujnik jest do załatwienia w Porsche z wiązką nr katalogowy 95861236300 948 zł to kosztuje. Z tego co się dowiedziałem skrzynia to Aisin w której ponoć powinno się wymieniać olej co 80 tys km, Porsche przewiduje po 240 tys lub 16? Latach? Coś takiego mi w serwisie powiedzieli co jest czystym idiotyzmem. Myślałem że Podjadę do Palki Myslowice na wymianę ale chyba coś mu się w głowie poprzestwiało bo zaproponował mi 3000 zł za to :lol: jak robiłem ostatnio Jaguara to podał sensową kwotę. Tak więc podjadę do Krakowa do firmy Szwagro Matik, gość ma wiedzę jak i sensowne zdrowe podejście a nie chce za wymianę oleju jak w ASO. Może ktoś był tam z Was? co do błędu możliwe że olej się przegrzewa, chłodnica nie wydala, stary olej i pokazuje górne wskazania, to by się zgadzało co do wczorańszej jazdy. Tak więc temat zacznę od tego. Forum jest po to by sobie pomagać, jeśli tak to ma wyglądać jak kolega wyżej pisze, to szkoda czasu. Jeśli ktoś ma coś mądrego wnieść do tematu zapraszam, innym komentarzom dziękuje.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.05.2020, 21:42 

Dołączył: 14.11.2009
Posty: 30
Jak zawsze nie oszczędzam na samochodach w życiu, więc podjąłem decyzje cały rozrząd do wymiany... oprócz tego robię milion rzeczy by silnik był jak nowy. Błąd wynikał z tego co miałem okazje zauważyć na serwisie z delikatnego bardzo luzu na łańcuchu od wałka.. czyli mega aplikacja na tel za 100 zł zdiagnozowała to, mój kolega sprawdził to dodatkowo na sprzęcie za 4000 euro, czyli normalnym do diagnostyki. Ślizgi i reszta Ok, wymienione na SWAGa wszystko, co ciekawe, udało się kupić oryginał z usuniętymi znakami... wiadomo o co chodzi. Dla tych co myślą że silnik trzeba wyciągać... w Cayenne? Nie ... twór marketingowy, masz Porsche, płać dziadu..


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum