GermanCars napisał(a):
Patrząc na to wszystko mam pytanie - co przeszkadza pojechać na jakościowa diagnostyke przy użyciu oryginalnego testera i dostac odpowiedzi na swoje pytania. Dlaczego ja tak piszę. Ponieważ takie ogólne obd programy mogą Cię zaprowadzić w błąd poprzez błędną interpretację, a dalej wymiana niepotrzebne części
Powiem Ci szczerze, masz racje jak i nie. Profesjonalny sprzęt to podstawa, postaram się zweryfikować również na takim, ten który mam nie zawiodłem się ani razu, i podstawowe błędy weryfikuje bardzo dobrze, sprawdzałem na swoich VW, Audi, Mercedes (tutaj oczywiście StarDiagnosis to jedyny sensowny), Jaguar. Co do błędu dotyczącego czujnika temp płynu w skrzynii, temat może być bardziej skomplikowany, czujnik jest do załatwienia w Porsche z wiązką nr katalogowy 95861236300 948 zł to kosztuje. Z tego co się dowiedziałem skrzynia to Aisin w której ponoć powinno się wymieniać olej co 80 tys km, Porsche przewiduje po 240 tys lub 16? Latach? Coś takiego mi w serwisie powiedzieli co jest czystym idiotyzmem. Myślałem że Podjadę do Palki Myslowice na wymianę ale chyba coś mu się w głowie poprzestwiało bo zaproponował mi 3000 zł za to
jak robiłem ostatnio Jaguara to podał sensową kwotę. Tak więc podjadę do Krakowa do firmy Szwagro Matik, gość ma wiedzę jak i sensowne zdrowe podejście a nie chce za wymianę oleju jak w ASO. Może ktoś był tam z Was? co do błędu możliwe że olej się przegrzewa, chłodnica nie wydala, stary olej i pokazuje górne wskazania, to by się zgadzało co do wczorańszej jazdy. Tak więc temat zacznę od tego. Forum jest po to by sobie pomagać, jeśli tak to ma wyglądać jak kolega wyżej pisze, to szkoda czasu. Jeśli ktoś ma coś mądrego wnieść do tematu zapraszam, innym komentarzom dziękuje.