Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 6.05.2020, 22:41 

Dołączył: 14.11.2009
Posty: 30
Witam Serdecznie,

Od poniedziałku jestem szczęśliwym posiadaczem swojego pierwszego Porsche. Wybór padł na Cayenne II 2010r 3,0 diesel. Od dzisiaj zaczęło się piszczenie w zależności od ustawienia siły nawiewu, nawet na zakręcie jest to słyszalne bardziej lub mniej. Co to może być ? Silniczek nawiewu? Jakieś propozycje ? Gdzie znajduje się ten silniczek? jak to wymontować? Każda sugestia będzie cenna.


Dziękuje


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.05.2020, 0:18 

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5280
Witamy na forum :)

Możesz wyłączyć nawiew i tak chwilę pojeździć próbując wywołać ten
dźwięk. Raczej to wspomniany przez Ciebie silniczek nawiewu. Natomiast
przeszukałem już dostępność tej części i na dzień dzisiejszy raczej
tylko oryginał, który ceną mocno odstrasza.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.05.2020, 13:04 

Dołączył: 14.11.2009
Posty: 30
Qbak napisał(a):
Witamy na forum :)

Możesz wyłączyć nawiew i tak chwilę pojeździć próbując wywołać ten
dźwięk. Raczej to wspomniany przez Ciebie silniczek nawiewu. Natomiast
przeszukałem już dostępność tej części i na dzień dzisiejszy raczej
tylko oryginał, który ceną mocno odstrasza.



Jaka cena za to? jest to rozbieralne? Gdzie on się znajduje dokładnie i dużo z tym roboty? każda informacja na wagę złota :) dźwięk jest cały czas teraz czasami zanika chwilowo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.05.2020, 20:57 

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5280
Jest na nogami pasażera. Tam gdzie filtr kabinowy. Wygląda, że wystarczy
wyjąć schowek, plus oczywiście cały dół. Cena u mnie to 2318zł.
Nawet jak wyłączysz nawiew to jest ten dźwięk? W moim 924 jak wyłączę
to wentylator nadal pracuje na bardzo wolnych obrotach, w 92A nie
zauważyłem nigdy tego zjawiska, ale być może też tak jest. Upewnij się,
że jest to ten wentylator przed jakimkolwiek zamawianiem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.05.2020, 21:06 

Dołączył: 14.11.2009
Posty: 30
Qbak napisał(a):
Jest na nogami pasażera. Tam gdzie filtr kabinowy. Wygląda, że wystarczy
wyjąć schowek, plus oczywiście cały dół. Cena u mnie to 2318zł.
Nawet jak wyłączysz nawiew to jest ten dźwięk? W moim 924 jak wyłączę
to wentylator nadal pracuje na bardzo wolnych obrotach, w 92A nie
zauważyłem nigdy tego zjawiska, ale być może też tak jest. Upewnij się,
że jest to ten wentylator przed jakimkolwiek zamawianiem.



Jeśli wyłączony to cisza... dlatego obstawiałem ten silniczek, dzięki za info. Jak ktoś zdjęcie z Etki gdzie to jest dokładnie, poproszę


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.05.2020, 22:15 

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5280
Tak jak pisałem, obok filtra kabinowego, który jest nad nogami pasażera
z przodu. Schowek i cały dół trzeba rozebrać moim zdaniem.
Tutaj tak poglądowo z PET:
https://images.ilcats.ru/getImage.php?c ... 1512b61351


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.05.2020, 21:51 

Dołączył: 14.11.2009
Posty: 30
Qbak napisał(a):
Tak jak pisałem, obok filtra kabinowego, który jest nad nogami pasażera
z przodu. Schowek i cały dół trzeba rozebrać moim zdaniem.
Tutaj tak poglądowo z PET:
https://images.ilcats.ru/getImage.php?c ... 1512b61351



Dziękuje za wszystkie informacje, tak się składa że chwilowo ustało to, może wyższa temp i przez to materiał inaczej pracuje.. nie wiem ale poczekam do następnej sytuacji. Żeby nie było zbyt wesoło, nowe problemy w innym temacie.. :angry5:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.05.2020, 23:29 

Dołączył: 14.11.2009
Posty: 30
Nie mogłem nic znaleść sensownego na rynku po numerach. Postanowiłem go wyciągnąć, spisać nr, poszukać między czasie. Stary został nasmarowany do tego czasu, ale finalnie padł :lol: . Tak więc w tym tygodniu będzie nowy, z tego co się dowiedziałem Hella można mieć za Ok 500 zł, NTY 320zł, po pełnej regeneracji 290 zł. Może komuś się przyda na przyszłość. Wymiana dla sprawnego mechanika to w modelu 958 trwa Ok 25-30 min, czyli do godziny na gotowo.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP