|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
[admin: usunięto]
|
Napisane: 13.03.2009, 10:50 |
|
|
[admin: usunięto]
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 13.03.2009, 11:27 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Moze to glupie pytanie, ale nie ma tego w instrukcji?
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 13.03.2009, 11:53 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
To w środku to blokady mostów przedniego i tylnego - do użycia w ciężkim terenie i ograniczonej do minimum prędkości.
PS. Gratuluję fajnego prosiaczka i super że wybrałeś wersję z pneumatycznym zawiasem..
ZAPODAJ FOTKI!
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 13.03.2009, 12:34 |
|
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 13.03.2009, 13:25 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Gratulacje, bardzo ładnie się prezentuje
Teraz laweta?
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Silent
|
Napisane: 13.03.2009, 14:56 |
|
Dołączył: 13.02.2009 Posty: 382
|
Tylko po co ten gaz To jest dobre do kuchenek Kiedyś jedna Pani od której chciałem kupić 944 ,powiedziałem jej , ze jak kupię , to założę gaz,
odpowiedziała tak:PORSCHE CHCE PAN JEŹDZIĆ, A NA PALIWO PANA NIE STAĆ!!! Tak mi sie głupio zrobiło,a to było 12 lat temu,że do końca życia nie zapomnę Wywal to świństwo z auta, bo jeszcze wybuchnie,ale auto prezentuje sie nieźle
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 13.03.2009, 15:23 |
|
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 13.03.2009, 15:49 |
|
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 14.03.2009, 1:36 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
Rafale w zeszłym roku b yłem w Lipsku na testach Prosiaczów. W 80 % poswięcone to jest cayennom ze względu na to że tam je produkuja. Radzę Ci pojechać co prawda działa to jak "człowiek małpa z ochrony" bo w aucie masz tylko CB ale instruktor cały czas do Ciebie mówi co masz robić, a zapewniam Cię ze przez godzinę jeździ się w naprawdę trudnym terenie.. Wtedy pierwszy raz doceniłem zaletęsystemów które są montowanie seryjnie w cayennach... Przy zjeździe o nachyleniu 60% nie urzywasz hamulca... to mnie urzekło... daj adres pocztowy na pw to wyślę Ci kopie oficialnego dvd z tej imprezy i to co ja nagrałem.
Jeżeli ktoś ma Cayenna to warto tam pojechać. Mój kolega który był ze mną i ma cayenna turbo s, po tym wyjeżdzie powiedział " mam go kurw...a dwa lata a nie wiedziałem że nim można tak zapier.. lać w teranie i że to bokiem w zakrętach chodzi".. w tym roku jedzie jeszcze raz..
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 14.03.2009, 18:03 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1378
|
Rafał,
Właśnie się przymierzamy do zakupu w roczniku 2004-2005, napisz jak spalanie przy normalnej jeździe...
A tak może ktoś podpowie... warto się przyjrzeć wersji 3,2L ? Czy totalnie za słabe...?
pozdr, Jacek
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 14.03.2009, 18:15 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Moim zdaniem totalnie za słabe..
Jedzie DUŻO gorzej od S-ki, przy zbliżonym zużyciu paliwa i podobnej cenie.
Przy normalnej jeździe po mieście S-ka wciągnie ~17-18l. (Pb), na trasie nie przekraczając 150 ~13.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 18.03.2009, 20:27 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
[admin: usunięto] napisał(a): hehe Tak, laweta i 993 na nia Widzialem pare fotek w necie jak Cayenny ciagna 911stki i slicznie ta kompozycja wyglada
Wiem że troche profanacja ale też nieźle wygląda..
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 18.03.2009, 21:33 |
|
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 18.03.2009, 23:08 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
Masz wspaniala instalacje, moja mimo ze tez BRC wciaga wiecej gazu do..Dodga o 100koni slabszego z odpinanym przednim napedem i prawie tone lzejszego..musze cos pokabinowac Co do ukladu jezdnego Cayenna to istny szok jezeli w aucie masz przyczepnosc tylko na jednym kole Cayenne przekazuje na nie ok 16tys Nm w mercedesie ML takie "osamotnione" w walce kolo moze dostac tylko 5,5tys.Genialne rozwiazanie. Sztywnosc karoserii test na Bedarach-Auto stoi podparte tylko na dwuch przekatych kolach, kierowca wychodzi otwiera wszystkie drzwi i klape bagaznika i zadnej reakcji skorupy- ML ma rame a porsche nie No i tor w poznaniu Cayenne S siedzialo mi na ogonie przez cala trase nieznacznie tylko tracac na zakretach i momentalnie odrabiajac na prostej...przy masie ponad 2ton..arcytechnika
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 18.03.2009, 23:29 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
tona napisał(a): arcytechnika
Albo po prostu - brutalna moc
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 18.03.2009, 23:30 |
|
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 18.03.2009, 23:40 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
[admin: usunięto] napisał(a): W tej firmie byla montowana rok temu przez poprzedniego wlasciciela i jeszcze jest drugi rok gwarancji na nia. http://www.czakram.pl/ Taka sama zrobilem na niej juz 70tys km bezproblemowo ale jak sobie pomysle ile gazu "wyparoalo" niepotrzebnie to boli mnie kieszen. U mnie srednio 20/100.
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 18.03.2009, 23:53 |
|
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|