|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
TomRS
|
Napisane: 17.05.2013, 9:24 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
|
Góra |
|
Pawelinho71
|
Napisane: 17.05.2013, 9:31 |
|
Dołączył: 26.10.2012 Posty: 213
|
Ciekawa koncepcja i po tym co przeczytałem. Wydaje się być jak najbardziej realny plan..
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 17.05.2013, 10:03 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
to jeden z lepszych pomysłów w ostatnich latach. na bank extra auto będzie.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 17.05.2013, 21:33 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Także jestem na tak!
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
westscz
|
Napisane: 18.05.2013, 0:25 |
|
Dołączył: 14.05.2013 Posty: 83
|
Huhu prezentuje się elegancko, takiego Caymana to bym chętnie w garażu zobaczył
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 18.05.2013, 7:49 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
moim zdaniem nie ma na to szans. Bo gdyby takie auto zostało zrobione, to musiałoby mieć fajne osiągi (aby można je było nazywać GT3), a wtedy Cayman w takiej wersji bardzo mocno mógłby zagrozić Carrerze. Z kolei jeśli byłby za słaby i Carrera byłaby nadal mocniejsza, aby nie było konkurencji, to kto kupowałby Caymana gdyby w tej samej cenie miał już Carrerę....tak czy siak, moim zdaniem nie da się z powodu za dużej konkurencji wewnętrznej.
Ale pomarzyć można...albo samemu coś wydłubać ...
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 18.05.2013, 8:18 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Wg testów Sportauto, Cayman R zostawił na torze za sobą wszystkie 911 poniżej serii GT i jakoś nie odebrał zbyt wielu klientów Carrerze. Więc wystarczy, że Cayman GT3 będzie miał troszkę słabsze osiągi niż 911 GT3. Przeciętny kupujący 911 i tak się nim nie zainteresuje, bo będzie dla niego za bardzo hardcorowy, tak samo jak 911 GT3. Ale dla fanów ambitnego ganiania po torach i trackday'ach z trochę mniejszym budżetem, byłaby to genialna zabawka. To byłby model niszowy poprostu.
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 18.05.2013, 23:17 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Popieram Cię, TomRS! Cayman GT3 to byłoby auto dla ściśle ukształtowanego klienta, ceniącego (relatywną) prostotę i wynikające z niej osiągi bardziej niż komfort i prestiż, które firmuje wybierane przez większość klienteli typowe 911.
991 idzie coraz bardziej w segment GT. Nie sądzę, żeby Cayman GT3 był dla niej groźną konkurencją
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 19.05.2013, 8:20 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Ciekawa dyskusja, zgadzam sie ze Carrera idzie w stronę Gran Turismo.
Teraz kiedy od 5 tygodni dosiadam boxa czuję ze to bardziej hardcorowe auto od Carrery, lepiej sie prowadzące. Oczywiscie porównuje tu boxa do Carrery S. Oczywiscie nie dotyczy to samych osiągów ale trakcja i prowadzenie jest bardziej bezpośrednie w boxie. Zapewne w Caymanie jest jeszcze lepiej.
Powyższe nie znaczy ze Carrery mi sie mniej podobają niż kiedyś, nie. Jednak nie sądziłem ze dużo tańszy samochód tej samej marki może być tak cool
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 19.05.2013, 10:15 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
A nie sądzicie właśnie jak przedmówca nadmienił, że Carrera to obecnie już GT? i zmierza w kierunku takiego auta jakie chciało Porsche stworzyć wiele lat temu czyli 928? Cayman i Boxster to wielkosciowo stare Porsche ( 964, 993) i to staje się takim podstawowym torowym scigantem?
_________________
|
|
Góra |
|
DW
|
Napisane: 19.05.2013, 11:35 |
|
Dołączył: 22.01.2013 Posty: 544 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 353
|
Mam podobne odczucia 991 pod względem komfortu pozycji za kierownicą w porównaniu do poprzedników stało się autem bardziej klasy gt. Ale nie jest to wada taki jest trend ogólny i np.ferrari czy blżej ziemi BMW również z generacji na generację są bardziej do jazdy "na codzień"(komfortowe ale z możliwością dużej dawki sportu dzięki elektronice).
Boxter/Cayman podąża dokładnie w tym samym kierunku. Różnica w jeżdzie reakcji na gaz, twardość między ustawieniem auta normalnym a sport i sport + jest ogromna. Dlatego uważam że seria gt3 czy odmiany spyder to bardzo dobry pomysł , jeżdziłem boxsterem spyder i frajda z jazdy po lotnisku była mega, cayman gt to może byc totalna ekstaza, i jako auto na tor czy do jazdy okazjonalnej to strzał w 10 na codzień to 991 czy cayman s to moim zdaniem lepszy pomysł. A co do zastępstwa 911 na 928 przez Porsche to z góry było to skazane na porażkę bo różnica w charakterze pomiędzy 911 z lat 70 a 928 była gigantyczna. 928 to typowe wspaniałe zresztą GT, a 911 to auto zdecydowanie auto bardziej sportowe już wtedy z bogatą historia i wieloma sukcesami. No i cena np. w 1993 roku carrera kosztowała 122 tys DM a 928 163 tys DM różnica w cenie zawsze utrzymywała się na poziomie 25-30%. To tak jakby bmw chciało serią 5 zastąpić serie 3. Wracając do caymana/boxstera czytałem że planują wycofać silniki 6 cylindrowe i zastąpić je 2,5 l 4 cylindrowym boxsterem z turbiną.
_________________
Boxster S 981 '12 928 S2 ’ 86 Było 928 S4’ 90
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|