Autor |
Wiadomość |
Duc748
|
Napisane: 4.02.2015, 19:00 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
A jaka cena?
Tu i tam?
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
Tomata
|
Napisane: 4.02.2015, 19:31 |
|
Dołączył: 2.12.2012 Posty: 88
|
Duc748 napisał(a): A jaka cena? Tu i tam?
Kolor "Kaminrot"
PCM + BT
Clubsport Pakiet
Klimatyzacja
PDLS
i pare dupereli jescze za 5k Eur.
108.000 EUR -3%
Tomata
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 4.02.2015, 21:48 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
gratuluje
jaka waga, jakie tarcze z przodu?
troszke koniow docelowo malo tak z 400-450 by sie przydalo. jaki rozmiar oponek?
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 4.02.2015, 21:52 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
klimatyzacja nie jest w cenie wyjściowej ...?
|
|
Góra |
|
matzioos
|
Napisane: 4.02.2015, 22:07 |
|
Dołączył: 1.04.2012 Posty: 55
|
MM-Racing napisał(a): gratuluje
jaka waga, jakie tarcze z przodu?
troszke koniow docelowo malo tak z 400-450 by sie przydalo. jaki rozmiar oponek?
Rozmiar opon jest jeden.
Przód: 245/35ZR20 (91Y)
Tył: 295/30ZR20 (101Y) XL
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 4.02.2015, 23:05 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Układ hamulcowy z aktualnego gt3, amortyzatory aluminiowe z pasm, konstrukcyjnie to samo co w gt3, tylko zestrojone pod caymana, regulowane stabilizatory, wahacze regulowane jak w gt3.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 4.02.2015, 23:46 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
O widzisz TomRS nie czas przesiąść się na coś takiego ?
_________________
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 5.02.2015, 0:28 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
Troszke sie zawiodłem,mam na mysli moc i osiagi,ale ogolnie fajne auto
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 5.02.2015, 11:41 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
TomRS napisał(a): Układ hamulcowy z aktualnego gt3, amortyzatory aluminiowe z pasm, konstrukcyjnie to samo co w gt3, tylko zestrojone pod caymana, regulowane stabilizatory, wahacze regulowane jak w gt3.
tego typu projekty byly prywatnie robione np w usa jak ja zaczynalem z gt3 wiec prawie 10 lat temu.
Moim zdaniem to ciekawy produkt tylko mocy powinno byc wiecej. NA pewno bedzie fajnie jezdzil, hamowal itp.
Waga 1410 kg wg din 1340kg. Jakby wazyl te 1340 kg z 400 ps i nowoczesna technologia, zwinnoscia i prowadzeniem mysle ze auto bardzo konkurencyjne na pojezdzawki. Na tor tez. GT3 jednak dzis ma wiecej mocy i chyba wieksze rozstawy wiec na torach, szczegolnie szybkich powinno byc szybsze.
Wszysto idze na przod, a fabryka dozuje nowinki ze motosportu
Dzis wszystko jest w wiekszym rozmiarze, opony tez nowsze technologie. MPSC2 maga opona, rozmiar z gt3 z moich czasow tylko ze na 20.
Dzis cup lata a przodu na michalach 27 co kiedys bylo na tyle.
JUz wtedy pisal mi jeden inz. z usa zebym szedl w 27 na przod
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 5.02.2015, 11:42 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
moc jest dokładnie wyliczona przez marketingowców Porsche - Cayman GT4 przyspiesza do setki w 4.2s a nowa carrera S w 4.1s ...podstawowa ikona nadal więc szybsza od najszybszego caymana...
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 5.02.2015, 12:27 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
DK napisał(a): O widzisz TomRS nie czas przesiąść się na coś takiego ?
No troszkę się wczoraj zakręciłem bardzo mi się to auto podoba, poczekam na pierwsze testy, no i mam nadzieję, że zdecydują się na PDK w opcji.
|
|
Góra |
|
Gumis
|
Napisane: 5.02.2015, 15:38 |
|
Dołączył: 30.03.2012 Posty: 2283 Lokalizacja: Warszawa-Sękocin
Nr klubowicza: 330
|
Przebitka z TG całkiem nieźle mu poszło na NR
Porsche Cayman GT4 – rasowy typ nie dla mięczaków - zdjęcia
Rozważasz zakup 911 Carrera S? Wybierz Caymana GT4. Ma ten sam silnik o pojemności 3.8 litra, który generuje 385 KM. Tak, 20 KM mniej niż w 911, ale jest centralnie zamontowany w lżejszym nadwoziu. A to oznacza lepsze właściwości jezdne.
Porsche Cayman GT4 to najszybsza odmiana modelu. Do „setki” rozpędza się już w 4.4 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 295 km/h. Męskich emocji dostarcza fantastycznie precyzyjna manualna skrzynia biegów, która przenosi moc na koła tylne rzecz jasna. Gwarantujemy Wam, że niechętnie będziecie opuszczać miejsce kierowcy GT4.
Stylistycznie Cayman GT4 zbliżył się do aut torowych. Zamontowano w nim sztywny spojler, niskie listwy progowe i lekkie felgi. Obniżono nieznacznie zawieszenie. We wnętrzu kilka detali podkreślających wyjątkowość modelu oraz 30 mm niżej zamontowane fotele, które pomogły osiągnąć jeszcze niższy środek ciężkości.
Potwierdzeniem tych słów powinien być czas przejazdu po Nürburgringu. Cayman GT4 wykręcił czas 7:40.xx min i wkroczył na terytorium 911 GT3 (997), Mercedesa SLS AMG czy Lexusa LFA (7:38.5).
Cennik Porsche Caymana GT4 otwiera kwota 85 700 euro. Dla porównania 911 Carrera S kosztuje minimum 105 000 euro. 20 000 euro to znaczna różnica, dlatego tym bardziej warto rozważyć zakup mniejszego Prosiaka.
_________________ PORSCHOHOLIK 997 TURBO MACADAMIA oponygumis@wp.pltel.+48-602-620-510 Tomek
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 5.02.2015, 19:10 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Przecież nie ma jeszcze żadnego oficjalnego "czasu" Caymana GT 4 na Nordschleife.
Tutaj pada taki szacowany czas:
http://youtu.be/lGVWojMMeg4
Ale trzeba to dopiero zrobić
Carrera S też raczej nie straci klientów na rzecz tego GT 4 - to auta stworzone do różnych zastosowań. Ale pewnie wielu rozwazajacych zakup 997 GT3 będzie miało problem co wybrać . W TG ktoś się nie przyłożył za bardzo do tego tekstu.
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 5.02.2015, 19:32 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
taki czas (7:40) na Nordschleife podało Porsche AG. były dyskusje, że może to nieprawda, ale nikt do końca nie udowodnił, że tak nie jest.
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 5.02.2015, 19:50 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
A wiesz może gdzie podało ten czas ? Bo nie trafiłem nigdzie na takie info, znam tylko wzmiankę w tym video które podlinkowalem
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 5.02.2015, 20:22 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Cudowny jest ten Cayman GT4. Zakochałem się - cholera, niedobrze
Nawet gdybym sprzedał moje wszystkie trzy samochody, to wciąż za mało kasy… Wolę go zdecydowanie od 911, która ma silnik w niewłaściwym miejscu…
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 5.02.2015, 20:53 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
|
Góra |
|
QbaqBA
|
Napisane: 21.02.2015, 12:55 |
|
Dołączył: 11.02.2012 Posty: 146
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 21.02.2015, 18:25 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
TomRS napisał(a): Przecież nie ma jeszcze żadnego oficjalnego "czasu" Caymana GT 4 na Nordschleife. Tutaj pada taki szacowany czas: http://youtu.be/lGVWojMMeg4Ale trzeba to dopiero zrobić Carrera S też raczej nie straci klientów na rzecz tego GT 4 - to auta stworzone do różnych zastosowań. Ale pewnie wielu rozwazajacych zakup 997 GT3 będzie miało problem co wybrać . W TG ktoś się nie przyłożył za bardzo do tego tekstu.
Świetny wywiad z szefem Porsche Motorsport.
Jest tam nieco kuchni a więc,
1. Moc to co najmniej 385KM , bo moc serii "Gt jest inaczej liczona "
czyli minimum 385 KM na poziomie 2000 stóp i temperaturze 40 st
, czyli realnie to moze być nawet 400 +
2. Gość przyznaje że silnik centralnie położony daje większe mozliwości., niż w 911 , więc będzie szybko...
3. Że presję na la times mają tylko na GT3.
4. Że szacuje zejście ok 7.40 , lub lepiej na ringu ale dopiero w kwietniu jest otworzą ring.
5.Że będze wersja ( napewniej) PDK - czyli ,że od 0 do 100 będzie lepiej .
6 . Ze Ten Cayman projektowany był z myśłą o torze i będzie nie do zarypania
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 10.03.2015, 0:02 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|