|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
digitalheart
|
Napisane: 11.12.2020, 23:00 |
|
Dołączył: 25.09.2019 Posty: 10
|
Czy Porsche Cayman będzie youngtimerem? Jeśli tak to które wersję opłaca kupić się pod inwestycje?
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 11.12.2020, 23:31 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5045 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Chyba tylko Cayman R (987) albo GT4 (981)...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
JMK01
|
Napisane: 12.12.2020, 10:48 |
|
Dołączył: 10.11.2017 Posty: 264
Nr klubowicza: 692
|
Jedyny problem inwestycyjny jest taki, że w przypadku Cayman R ceny raczej nie podskoczą, wahają się od 55kEUR do 80kEUR a Ceny GT4 to okolice 100kEUR z czasem będą tanieć właśnie do okolic Caymana R. Ale to prawda, że te dwa modele będą klasykami. Auta pod inwestycję muszą być albo starsze albo mega wyjątkowe np. Speedster. Pamiętam jak Kimbex wystawiał swojego za 700kPLN obecnie jest 1000kPLN i to jest zabawa. Problem z takimi inwestycjami jest taki, że później ciężko z nich wyjść z oczekiwanym zyskiem w miarę szybkim czasie, ale to inna historia.
_________________
718 Spyder '22 991 Carrera S MRE '14 987 Boxster S '05 Macan kosiarka '18
|
|
Góra |
|
Miki14
|
Napisane: 12.12.2020, 15:17 |
|
Dołączył: 14.02.2020 Posty: 75
|
Patrząc po cenach starszych Porsche to mam wrażenie, że tylko w 911 jest tak, że ceny spadają, a w pewnym momencie skaczą gwałtownie do góry. Tak było z 964, 933, pewnie niedługo będzie z 996 (już mam wrażenie, że podrożały w porównaniu z rokiem / dwoma do tyłu) i pewnie za jakiś czas z 997. Wynika to chyba głównie z sentymentu do 911.
Inne modele typu 924 czy Boxster 986 spadały i w końcu ich cena się ustabilizowała. W zależności od wersji i stanu na różnym poziomie, ale mam wrażenie, że one już nie podskoczą. Tak samo 987 myślę, że będzie spadać aż się zatrzyma i plusem wtedy będzie sprzedać za tyle za ile się kupiło, a kosztem jazdy będzie tylko paliwo, wszystkie serwisy i naprawy.
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 13.12.2020, 10:21 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
Miki14 napisał(a): Patrząc po cenach starszych Porsche to mam wrażenie, że tylko w 911 jest tak, że ceny spadają, a w pewnym momencie skaczą gwałtownie do góry. Tak było z 964, 933, pewnie niedługo będzie z 996 (już mam wrażenie, że podrożały w porównaniu z rokiem / dwoma do tyłu) i pewnie za jakiś czas z 997. Wynika to chyba głównie z sentymentu do 911.
Inne modele typu 924 czy Boxster 986 spadały i w końcu ich cena się ustabilizowała. W zależności od wersji i stanu na różnym poziomie, ale mam wrażenie, że one już nie podskoczą. Tak samo 987 myślę, że będzie spadać aż się zatrzyma i plusem wtedy będzie sprzedać za tyle za ile się kupiło, a kosztem jazdy będzie tylko paliwo, wszystkie serwisy i naprawy. Zgadzam się ze wszystkim, tylko że teraz trzeba brać także pod uwage normy spalin i elektromobilność. Jak to wszystko dalej tak będzie pędzić w tym kierunku, a będzie, to większość sportowych aut z lat 2000-2015 będzie klasykiem, ostatnimi samochodami bez hybryd, turbin, dużej ilości elektroniki, z normalnymi wydechami. Będzie dużo chętnych na takie auta. W Mercedesie C63 AMG: z silnika 6.3 N/A na 4.0 Biturbo a w następnym ma być 2.0 Hybryda. W Porsche 718 podobnie, jak szukałem 981 GTS w Niemczech to dobre egzemplarze znikały w 1-2 dni po wystawieniu, w wysokich cenach, porównywalnych z rocznymi 718 GTS... Tak samo jest z 991.1 a 991.2 Carrera.
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
Romanesku
|
Napisane: 20.12.2020, 9:21 |
|
Dołączył: 16.06.2009 Posty: 695
|
Miki14 napisał(a): Inne modele typu 924 czy Boxster 986 spadały i w końcu ich cena się ustabilizowała. W zależności od wersji i stanu na różnym poziomie, ale mam wrażenie, że one już nie podskoczą. Tak samo 987 myślę, że będzie spadać aż się zatrzyma i plusem wtedy będzie sprzedać za tyle za ile się kupiło, a kosztem jazdy będzie tylko paliwo, wszystkie serwisy i naprawy.
Ceny 987 będą spadać ale tylko w wersji bez S .Ski juz drożeją patrząc na ceny na mobile.de. Teraz większosc ciekawych egzemplarzy ma dwójkę z przodu w porównaniu do cen z 2018, 2019 roku teraz są wyższe. Pzdr.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|