Autor |
Wiadomość |
uluś
|
Napisane: 24.05.2014, 16:31 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
Cześć,
Po w zasadzie równych 3 latach zabawy, sprzedałem mojego czerwonego Caymana S. Od kilku dni szukam nowego auta. Dlugo by opowiadac, do ilu sie przymierzalem, puenta jest taka, ze zostaje przy Porsche, choć na poczatku roku nie bylem tego taki pewien, nawet nie przedluzylem swojego czlonkostwa w klubie.
Chętnie poslucham waszych rad, w ktorym kierunku teraz isc. Jezdze takim autem ok 10.000 km rocznie, wiekszosc po miescie dla zabawy, lub na tor w poznaniu ( max 5-6 razy rocznie), 1-2 razy w roku do Warszawy lub Berlina, wiekszosc autostradą.
Mam upatrzone dwa auta. Pierwszego jeszcze na zywo nie ogladalem:
http://otomoto.pl/porsche-911-carreras- ... 16827.html
ma podobno przedluzona gwarancje do 06.15, auto na pewno do sprawdzenia w aso. Moze ktos cos o nim wie, a moze wlasciciel jest na forum?
Drugim jezdzilem w srode:
http://www.porschewarszawa.com.pl/ofert ... ayman/369/
Przesiadajac sie z 987 , roznica ogromna, w samym prowadzeniu najmniejsza, ale to wnetrze, wyciszenie, zawieszenie, moze troche za bardzo w kierunku komfortu.
Czy isc w kierunku "911 to 911" , czy jednak 981S ? Chetnie poczytam opinie
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 24.05.2014, 17:14 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
hej, podobnie jak Ty, jeździłem Caymanem S przez prawie 3 lata. Po dwóch latach jak pojawiło się PDK w Carrerkach, to wiedziałem, że to będzie to. Trafiła się okazja szybciej niż myślałem (jak kupowałem to na liczniku było 6tys km, teraz coś ok. 52tys), kupiłem i i jeżdżę mniej więcej tak jak Ty to opisujesz (zloty, przejażdżki, wycieczki, raz dwa razy w roku Poznań ale bez zadęcia - zwykle kilkanaście kółek). Zdecydowanie mierz w 911 S PDK . Będziesz kochał to auto .
|
|
Góra |
|
Serrgiusz
|
Napisane: 24.05.2014, 17:31 |
|
Dołączył: 24.11.2012 Posty: 249
|
Dokładnie jw.
Idź krok dalej, a po Caymanie naturalnym wyborem jest 911.
Ja na twoim miejscu celował bym w turbinę.
Super gdyby była w PDK i z fajnym uk. wydechowym.
Wszystko co potrzebne do frajdy z luzackiej jazdy.
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 24.05.2014, 17:54 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
Pdk to pewniak, ale jest zarowno w caymanie, jak i 911
Turbo na pewno nie. Nie potrzeuje tyle mocy, zreszta co by mi zostalo na pozniej:)
martwie sie tym, ze ta 911 w zasadzie ma juz 3 lata, a cayman nowy, to mocno za nim przemawia.
Na nowa 911 szkoda mi wyrzzucac pieniedzy
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 24.05.2014, 18:10 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Cayman GTS albo poczekaj na GT4, ponoć mają pokazać jesienią, do zabawy idealne. Bo rozumiem że gt3 poza budżetem.
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 24.05.2014, 18:15 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
uluś napisał(a): Pdk to pewniak, ale jest zarowno w caymanie, jak i 911
Turbo na pewno nie. Nie potrzeuje tyle mocy, zreszta co by mi zostalo na pozniej:)
martwie sie tym, ze ta 911 w zasadzie ma juz 3 lata, a cayman nowy, to mocno za nim przemawia.
Na nowa 911 szkoda mi wyrzzucac pieniedzy
Turbo - myślałem podobnie jak wybierałem 911S z PDK i póki co to był b. dobry wybór / nie czuję potrzeby Turbo...tak, no, bardzo . Może dlatego, że nikt nie dał mi pojeździć Turbo z PDK .
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 24.05.2014, 18:40 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
TomRS napisał(a): Cayman GTS albo poczekaj na GT4, ponoć mają pokazać jesienią, do zabawy idealne. Bo rozumiem że gt3 poza budżetem.
Gts to tak naprawde jesien dopiero, plus kwota juz ok 500 000 pln, strata na nim bedzie za duza. Gt3 cena kosmos plus nie czuje potrzeby az tak mocnych doznan.
no moze jacekm ma racje, zeby sie wczesniej przejechac, zanim wydawac werdykt na turbo, albo odwrotnie, lepiej nie jechac, bo potem nic innego nie bedzie wchodzilo w rachube.
Ale z tą mocą to nie do konca zawsze to samo.Przez 24 godziny jezdzilem audi r8, v10 spyder np i wrazenia w zasadzie zadne
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 24.05.2014, 18:42 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
moim skromnym zdaniem będziesz z S z PDK bardzo zadowolony.
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 24.05.2014, 19:42 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Każdy musi dopasować auto do swoich oczekiwań i potrzeb. Jak dla mnie, carrera s oferuje stosunkowo niewiele, za różnicę w cenie w porównaniu do boxstera/caymana S ( mowa o autach podobnie wypoasżonych). Turbo S to inna bajka, samochód którym można naprawdę komfortowo pojechać do pracy np, a na torze obudzić w nim bestię piszę o wersji 991, bo taką dostałem na kilka godzin i byłem zachwycony. No ale tutaj cena powala na kolana. Na turbo 997 bym się nie zdecydował, bo 991 bije je na głowę jeśli chodzi o pracę zawieszenia. Dla mnie kandydatem na następne auto będzie najprawdopodobniej Cayman gt4 ( jeśli faktycznie będzie taki świetny jak głoszą plotki), ale dla mnie to będzie tylko i wyłącznie samochód do zabawy, głównie na torze.
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 24.05.2014, 20:39 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
Adam, gratulacje ze sprzedaży!
Co wybrać, zdecydowanie 991 S... powiem więcej, ja bym szedł w kierunku cabrio...
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 24.05.2014, 21:43 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Gratulacje! 911 jest troche trudniejsza do prowadzenia, niz Cayman i z tym musisz sie liczyc. Cayman wiecej wybacza. Z drugiej strony fajnie jest uczyc sie i podejmowac nowe wyzwania. Powodzenia.
PS. Ja wybralbym z tych dwoch 991S.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
DW
|
Napisane: 24.05.2014, 22:14 |
|
Dołączył: 22.01.2013 Posty: 544 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 353
|
Masz dobry problem. Z tych dwóch aut do których dałeś linka to olbrzymim plusem caymana jest to że jest właściwie nówką a cenę spokojnie jeszcze zbijesz. Dla mnie brakuje w nim pełnej skóry (alcantara to standart), lepszych foteli tzn. z wysuwanym podudziem, sprzęt grający też podstawowy no i brak PSE. Natomiast zgadzam się że nowy cayman stwarza doskonałe wrażenie. Co do 911 to bardzo fajnie skonfigurowana właściwie nic jej nie brakuje no ale ma już 2 lata i w porównaniu z caymanem przebieg. Kazde z tych dwóch aut będzie świetnym wyborem. Jesli cayman byłby ciut lepiej skonfigurowany to z tych dwóch aut wybrałbym jego. Daj im propozycję żeby dodali PSE i dali rabat jeszcze i bierz caymana , jeśli się nie zgodzą to sprawdziłbym 911.Jest droższa starsza ale fajniej skonfigurowana . Ale na koniec powiem że uwielbiam taki problem przed jakim stoisz teraz.Najważniejsze że zostajesz przy PORSCHE.
_________________
Boxster S 981 '12 928 S2 ’ 86 Było 928 S4’ 90
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 25.05.2014, 0:05 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
marcin.m napisał(a): Adam, gratulacje ze sprzedaży! Co wybrać, zdecydowanie 991 S... powiem więcej, ja bym szedł w kierunku cabrio...
dzieki, no tak, sprzedac porsche w tych czasach to rzeczyiscie wyczyn
Cabrio w 991 s drozsze, ciezsze i duzo mniej na rynku, ale piekne jest, to prawda
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 25.05.2014, 0:06 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
BT napisał(a): Gratulacje! 911 jest troche trudniejsza do prowadzenia, niz Cayman i z tym musisz sie liczyc. Cayman wiecej wybacza. Z drugiej strony fajnie jest uczyc sie i podejmowac nowe wyzwania. Powodzenia.
PS. Ja wybralbym z tych dwoch 991S.
Dokladnie tak jak piszesz, cayman naprawde sporo wybacza. W starym czulem sie absolutnie pewnie w kazdej sytuacji ( no chyba ,ze sie na torze w poznaniu klocki przed zakretem konczyly )
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 25.05.2014, 0:10 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
DW napisał(a): Masz dobry problem. Z tych dwóch aut do których dałeś linka to olbrzymim plusem caymana jest to że jest właściwie nówką a cenę spokojnie jeszcze zbijesz. Dla mnie brakuje w nim pełnej skóry (alcantara to standart), lepszych foteli tzn. z wysuwanym podudziem, sprzęt grający też podstawowy no i brak PSE. Natomiast zgadzam się że nowy cayman stwarza doskonałe wrażenie. Co do 911 to bardzo fajnie skonfigurowana właściwie nic jej nie brakuje no ale ma już 2 lata i w porównaniu z caymanem przebieg. Kazde z tych dwóch aut będzie świetnym wyborem. Jesli cayman byłby ciut lepiej skonfigurowany to z tych dwóch aut wybrałbym jego. Daj im propozycję żeby dodali PSE i dali rabat jeszcze i bierz caymana , jeśli się nie zgodzą to sprawdziłbym 911.Jest droższa starsza ale fajniej skonfigurowana . Ale na koniec powiem że uwielbiam taki problem przed jakim stoisz teraz.Najważniejsze że zostajesz przy PORSCHE.
audio gra naprawde fajnie ( nie Bose, ale ten upgradowany), PSE zawsze mozna dolozyc, a roznica w dzwieku kosmiczna. Z ceny caymana udalo sie zbic jeszcze troche , ale myslalem, ze uda sie wiecej nadal walcze.
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 25.05.2014, 11:25 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Dla mnie 911 cabrio ma zakłócony przebieg linii nadwozia tym garbem pokrywy dachu. Co innego Targa, ten jest śliczny
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 25.05.2014, 11:27 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
ale targa 4s ma takie samo przyspieszenie, co standardowa carrera 350 km. Wszstko rozbijasie o wage, ajkies 180 kg wiecej neistety
piekna jest, choc z pelnym dachem z boku troche dziwnie wyglada
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 25.05.2014, 11:35 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Aż tak nie analizowałem, 911 jest poza obszarem moich zainteresowań, wyraziłem tylko swoje wrażenia estetyczne
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 25.05.2014, 21:14 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Nie ułatwię zadania, ale nowy Cayman wygląda świetnie , wg. mnie nawet lepiej niż 991.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 26.05.2014, 9:05 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
jurek968 napisał(a): Nie ułatwię zadania, ale nowy Cayman wygląda świetnie , wg. mnie nawet lepiej niż 991.
tak, jest niezly, mam tylko male zastrzezenia do tylu auta, troche zbyt cukierkowaty. 911 z tylu wyglada lepiej wedlug mnie. Ale bok i przod ,cayman wymiata
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|