Autor |
Wiadomość |
camel997
|
Napisane: 3.01.2013, 14:06 |
|
Dołączył: 3.01.2013 Posty: 3
|
witam, chce kupić 997, jestem nowy na forum jak i pojecia za dużego nie mam o porsche
ale ten temat juz jakis czas za mną chodzi i postanowiłem go wkoncu zrealizowac.
Powiedzcie czego unikac, a czego szukac... ja sadzę ze bedzie to auto z pierwszych lat producji czyli 2005 i teraz mam na oku carrere sprowadzona z USA (nie wiem czy to wada) fajnie wyposazoną: PASM, CHRONO PAKIET, XENON, BOSE, NAVI, SKÓRA, MANUAL itd...
czekam na uwagi/rady
pozdrawiam
|
|
Góra |
|
TN911
|
Napisane: 3.01.2013, 14:40 |
|
Dołączył: 28.03.2012 Posty: 96
|
|
Góra |
|
patrico
|
Napisane: 3.01.2013, 18:55 |
|
Dołączył: 28.02.2012 Posty: 228
|
też coś takiego chodzi mi po głowie, 997 s ewentualnie 4s. Przeszkodą (ale miłą) jest 996 cabrio, które muszę najpierw sprzedać.. gdybyś ktoś coś...
|
|
Góra |
|
piotr_d
|
Napisane: 3.01.2013, 19:57 |
|
Dołączył: 3.01.2009 Posty: 108
|
|
Góra |
|
camel997
|
Napisane: 3.01.2013, 21:39 |
|
Dołączył: 3.01.2013 Posty: 3
|
ale ciągle nie dowiedziałem sie czego szukać, a czego unikac ... auto bedzie uzywane okazjonalnie, jako ktorys samochod w domu wiec zima raczej w "chlewiku" (jak to ktos ładnie ujął)
czy po vinie ktos moze zdekodowac wyposazenie i ew przeszlosc serwiso/wypadkowa ?
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 3.01.2013, 22:06 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
po vinie jak najbardziej mozesz sprawdzic wyposazenie, z ta bezwypadkowoscia to juz roznie. W usa jest system carfax, mozesz wykupic za kilka usd dostep i sprawdzic vin, wszystko , co auto przeszlo w stanach, powinno ci wyskoczyc. Ale oczywiscie system ci nie powie, co sie dzialo z samochodem po opuszczeniu terytorium usa
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 4.01.2013, 13:06 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
|
Góra |
|
Marek 991
|
Napisane: 5.01.2013, 13:24 |
|
Dołączył: 30.12.2012 Posty: 102
|
Witaj, proponuję szukac samochodu europejskiego a najlepiej krajowego, wiadomo trzeba troszkę więcej zapłacic ale to kwestia tego jaki masz budżet. . Przy odsprzedaży z samochodami z USA moze byc różnie, wiem , tez kiedys szukalem 997 i zawsze są o wiele tansze niz europejskie. Poza tym pojazdy z USA mają często uboższe wyposażnie , mniejsze felgi , węższe opony, są bez skory w srodku na dzwiach i na desce i przede wszystkim mają gorsze hamulce i gorsze zawieszenie. Powód jest prosty , tam są ograniczenia prędkości.
Byłem we wrzesniu w Zuffenhausen i widziałem produkcję 991, cała masa szła do USA, róznice kolosane, nawet pióra wycieraczek są mniejsze,nie wspomnę o wykonczeniu środka, desce, siedzeniach, kołach (myślałem ze ktoś zamówił tanią serię, ale oprowadzający nas po fabryce potwierdził to co piszę )
Przy 997 z początku produkcji uważałbm na automatyczną 5 biegową skrzynię, jest mało precyzyja, wolna i nie robi tego co się chce, wiadomo mozna zmienic bieg również ręcznie ( PDK po 2008 jest super) . Kiedys zrobilem jazdę próbną w jednym dniu wersją `usa i europa , kolosalna róznica prawie we wszystkim, równiez w mocy, zawieszniu . Nie pamietam dokładnie ale zwykła Carrera USA ma 283 KM, europejska wiadomo 325, S-ka nasza 355 a USA chyba 330 -335.... , prosze mnie poprawic jesli sie myle ....
...........życze powodzenia, przed Tobą przyjemne chwile .............
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 5.01.2013, 14:13 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
uluś napisał(a): po vinie jak najbardziej mozesz sprawdzic wyposazenie, z ta bezwypadkowoscia to juz roznie. W usa jest system carfax, mozesz wykupic za kilka usd dostep i sprawdzic vin, wszystko , co auto przeszlo w stanach, powinno ci wyskoczyc. Ale oczywiscie system ci nie powie, co sie dzialo z samochodem po opuszczeniu terytorium usa I czy kontener nie byl zalodowany 'do gory nogami' tez sie nie dowiesz. Wiem ,ze to juz inne czasy ale kiedy kolega sprowadzal w latach 90 audi, to okazalo sie ze w podrozy wspomaganie kierownicy w codowny sposob zniknelo
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 7.01.2013, 14:27 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Już o tym było kilka razy na forum, Porsche 911 (przynajmniej do modelu 997 włącznie) w wersjach USA/Europa nie różnią się w sposób istotny.
Marku, skąd masz informacje o różnicach mocy? Felgi i opony to też legenda. Zawieszenia - owszem 993 z USA są wyższe i bardziej miękkie. Co do wnętrza - w Europie również możesz zamówić wnętrze bez skóry - dość sporo jest takich aut.
|
|
Góra |
|
Marek 991
|
Napisane: 7.01.2013, 14:57 |
|
Dołączył: 30.12.2012 Posty: 102
|
witak kl,
odnajdę dane na jakiej tronie i podam linka.
Potwiedzic moze moją legędę o o oponach i mocy klubowicz ze ślaska z ciemno niebieską Carrerą sprowadzoną z USA , nie wiem czy ma ten samochód jescze ale jakies 2-3 lata temu miał .
Jest nawet na zdjęciach ze zlotu ( widziałem dokumenty tego samochodu robiąc jazdę próbną w katowicach )
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 7.01.2013, 16:04 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Są różnice między autami EU i USA, ale nieznaczne. I jak pisał Konrad, dotyczyły np. wysokości i ew. twardości zawieszenia plus w niektórych stanach emisji spalin. Pierwszy z brzegu - 991 Cabriolet. Moc na USA - 350 KM, opony 235/40 i 285/35 19. Tarcze 330 mm. 0-60 mph - 4,8 s. EU - moc ta sama, tarcze, opony też. 0-100 km/h - 5,0 s czyli mniej więcej jak w USA.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 7.01.2013, 16:12 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Może trochę nie w temacie ale czy prawdą jest ,że takie same opony/firma ,rozmiar/ z rynku amerykańskiego robią o wiele większe przebiegi niż te "nasze"
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
Pawelinho71
|
Napisane: 7.01.2013, 17:07 |
|
Dołączył: 26.10.2012 Posty: 213
|
chris napisał(a): Może trochę nie w temacie ale czy prawdą jest ,że takie same opony/firma ,rozmiar/ z rynku amerykańskiego robią o wiele większe przebiegi niż te "nasze"
Też o tym słyszałem, ale cieżko w to uwierzyć. Wie ktoś coś wiecej na ten temat,?
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 7.01.2013, 20:51 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
w inna gum enie wierze , jezeli to prawda to szukałbym wytłumaczenia w nawierzchni
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 7.01.2013, 20:56 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
A może prędkość max 100km/h i brak zakrętów ??
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
Pawelinho71
|
Napisane: 7.01.2013, 21:24 |
|
Dołączył: 26.10.2012 Posty: 213
|
chris napisał(a): A może prędkość max 100km/h i brak zakrętów ??
NIe pomyslałem o tym, ale to zdecydowanie odpowiedz na to pytanie.
Ale zdazało mi sie spotykać ograniczenia kolo 80 to już szczyt
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 7.01.2013, 21:50 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Ograniczenia i brak zakrętów to jedno. Ale u nich jeden z ważniejszych parametrów to trwałość. Te dwie rzeczy powodują, że często opony są jak kartofle. Twarde i nie zapewniające minimum przyczepności.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 8.01.2013, 1:20 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Stawiam na to samo co Witek, ja bym sprawdził jakie mają parametry
TREADWEAR, oczywiście nie jest to parametr stały dla każdej z firm, ale
sporo mówi o oponie. Jeżeli jest to ta sama firma to jeszcze więcej.
Im bardziej miękka opona tym parametr ten ma niższą wartość.
Sorka za OT.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.01.2013, 2:46 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Marek 991 napisał(a): Witaj, proponuję szukac samochodu europejskiego a najlepiej krajowego, wiadomo trzeba troszkę więcej zapłacic ale to kwestia tego jaki masz budżet. . Przy odsprzedaży z samochodami z USA moze byc różnie, wiem , tez kiedys szukalem 997 i zawsze są o wiele tansze niz europejskie. Poza tym pojazdy z USA mają często uboższe wyposażnie , mniejsze felgi , węższe opony, są bez skory w srodku na dzwiach i na desce i przede wszystkim mają gorsze hamulce i gorsze zawieszenie. Powód jest prosty , tam są ograniczenia prędkości. Byłem we wrzesniu w Zuffenhausen i widziałem produkcję 991, cała masa szła do USA, róznice kolosane, nawet pióra wycieraczek są mniejsze,nie wspomnę o wykonczeniu środka, desce, siedzeniach, kołach (myślałem ze ktoś zamówił tanią serię, ale oprowadzający nas po fabryce potwierdził to co piszę ) Przy 997 z początku produkcji uważałbm na automatyczną 5 biegową skrzynię, jest mało precyzyja, wolna i nie robi tego co się chce, wiadomo mozna zmienic bieg również ręcznie ( PDK po 2008 jest super) . Kiedys zrobilem jazdę próbną w jednym dniu wersją `usa i europa , kolosalna róznica prawie we wszystkim, równiez w mocy, zawieszniu . Nie pamietam dokładnie ale zwykła Carrera USA ma 283 KM, europejska wiadomo 325, S-ka nasza 355 a USA chyba 330 -335.... , prosze mnie poprawic jesli sie myle .... ...........życze powodzenia, przed Tobą przyjemne chwile .............
Różnica w mocy? Wydaje mi sie ze jesli w ogóle może to być prawda to nie dotyczy 997
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|