Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.01.2013, 14:06 

Dołączył: 3.01.2013
Posty: 3
witam, chce kupić 997, jestem nowy na forum jak i pojecia za dużego nie mam o porsche ;)
ale ten temat juz jakis czas za mną chodzi i postanowiłem go wkoncu zrealizowac.
Powiedzcie czego unikac, a czego szukac... ja sadzę ze bedzie to auto z pierwszych lat producji czyli 2005 i teraz mam na oku carrere sprowadzona z USA (nie wiem czy to wada) fajnie wyposazoną: PASM, CHRONO PAKIET, XENON, BOSE, NAVI, SKÓRA, MANUAL itd...
czekam na uwagi/rady
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 14:40 

Dołączył: 28.03.2012
Posty: 96
Witaj,
Jak dobrze pamietam, klubowicz o nazwie Fulnek ma do sprzedania ladna carrere S tutaj masz link do tematu
http://www.porscheclub.home.pl/forum/vi ... php?t=8347

Pozdro :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 18:55 

Dołączył: 28.02.2012
Posty: 228
też coś takiego chodzi mi po głowie, 997 s ewentualnie 4s. Przeszkodą (ale miłą) jest 996 cabrio, które muszę najpierw sprzedać.. gdybyś ktoś coś... ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 19:57 

Dołączył: 3.01.2009
Posty: 108
http://www.autocar.net.pl/na-sprzedaz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 21:39 

Dołączył: 3.01.2013
Posty: 3
ale ciągle nie dowiedziałem sie czego szukać, a czego unikac ... auto bedzie uzywane okazjonalnie, jako ktorys samochod w domu wiec zima raczej w "chlewiku" (jak to ktos ładnie ujął)

czy po vinie ktos moze zdekodowac wyposazenie i ew przeszlosc serwiso/wypadkowa ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 22:06 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 244
po vinie jak najbardziej mozesz sprawdzic wyposazenie, z ta bezwypadkowoscia to juz roznie. W usa jest system carfax, mozesz wykupic za kilka usd dostep i sprawdzic vin, wszystko , co auto przeszlo w stanach, powinno ci wyskoczyc. Ale oczywiscie system ci nie powie, co sie dzialo z samochodem po opuszczeniu terytorium usa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2013, 13:06 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Aktualne:
http://otomoto.pl/show?id=C26961171&preview=1


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2013, 13:24 

Dołączył: 30.12.2012
Posty: 102
Witaj, proponuję szukac samochodu europejskiego a najlepiej krajowego, wiadomo trzeba troszkę więcej zapłacic ale to kwestia tego jaki masz budżet. . Przy odsprzedaży z samochodami z USA moze byc różnie, wiem , tez kiedys szukalem 997 i zawsze są o wiele tansze niz europejskie. Poza tym pojazdy z USA mają często uboższe wyposażnie , mniejsze felgi , węższe opony, są bez skory w srodku na dzwiach i na desce i przede wszystkim mają gorsze hamulce i gorsze zawieszenie. Powód jest prosty , tam są ograniczenia prędkości.
Byłem we wrzesniu w Zuffenhausen i widziałem produkcję 991, cała masa szła do USA, róznice kolosane, nawet pióra wycieraczek są mniejsze,nie wspomnę o wykonczeniu środka, desce, siedzeniach, kołach (myślałem ze ktoś zamówił tanią serię, ale oprowadzający nas po fabryce potwierdził to co piszę )
Przy 997 z początku produkcji uważałbm na automatyczną 5 biegową skrzynię, jest mało precyzyja, wolna i nie robi tego co się chce, wiadomo mozna zmienic bieg również ręcznie ( PDK po 2008 jest super) . Kiedys zrobilem jazdę próbną w jednym dniu wersją `usa i europa , kolosalna róznica prawie we wszystkim, równiez w mocy, zawieszniu . Nie pamietam dokładnie ale zwykła Carrera USA ma 283 KM, europejska wiadomo 325, S-ka nasza 355 a USA chyba 330 -335.... , prosze mnie poprawic jesli sie myle :)....

...........życze powodzenia, przed Tobą przyjemne chwile .............


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2013, 14:13 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
uluś napisał(a):
po vinie jak najbardziej mozesz sprawdzic wyposazenie, z ta bezwypadkowoscia to juz roznie. W usa jest system carfax, mozesz wykupic za kilka usd dostep i sprawdzic vin, wszystko , co auto przeszlo w stanach, powinno ci wyskoczyc. Ale oczywiscie system ci nie powie, co sie dzialo z samochodem po opuszczeniu terytorium usa
I czy kontener nie byl zalodowany 'do gory nogami' tez sie nie dowiesz. Wiem ,ze to juz inne czasy ale kiedy kolega sprowadzal w latach 90 audi, to okazalo sie ze w podrozy wspomaganie kierownicy w codowny sposob zniknelo 8)




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2013, 14:27 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Już o tym było kilka razy na forum, Porsche 911 (przynajmniej do modelu 997 włącznie) w wersjach USA/Europa nie różnią się w sposób istotny.

Marku, skąd masz informacje o różnicach mocy? Felgi i opony to też legenda. Zawieszenia - owszem 993 z USA są wyższe i bardziej miękkie. Co do wnętrza - w Europie również możesz zamówić wnętrze bez skóry - dość sporo jest takich aut.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2013, 14:57 

Dołączył: 30.12.2012
Posty: 102
witak kl,
odnajdę dane na jakiej tronie i podam linka.

Potwiedzic moze moją legędę o o oponach i mocy klubowicz ze ślaska z ciemno niebieską Carrerą sprowadzoną z USA , nie wiem czy ma ten samochód jescze ale jakies 2-3 lata temu miał .
Jest nawet na zdjęciach ze zlotu ( widziałem dokumenty tego samochodu robiąc jazdę próbną w katowicach )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2013, 16:04 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Są różnice między autami EU i USA, ale nieznaczne. I jak pisał Konrad, dotyczyły np. wysokości i ew. twardości zawieszenia plus w niektórych stanach emisji spalin. Pierwszy z brzegu - 991 Cabriolet. Moc na USA - 350 KM, opony 235/40 i 285/35 19. Tarcze 330 mm. 0-60 mph - 4,8 s. EU - moc ta sama, tarcze, opony też. 0-100 km/h - 5,0 s czyli mniej więcej jak w USA.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2013, 16:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Może trochę nie w temacie ale czy prawdą jest ,że takie same opony/firma ,rozmiar/ z rynku amerykańskiego robią o wiele większe przebiegi niż te "nasze" :?:




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2013, 17:07 

Dołączył: 26.10.2012
Posty: 213
chris napisał(a):
Może trochę nie w temacie ale czy prawdą jest ,że takie same opony/firma ,rozmiar/ z rynku amerykańskiego robią o wiele większe przebiegi niż te "nasze" :?:


Też o tym słyszałem, ale cieżko w to uwierzyć. Wie ktoś coś wiecej na ten temat,?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2013, 20:51 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
w inna gum enie wierze , jezeli to prawda to szukałbym wytłumaczenia w nawierzchni


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2013, 20:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
A może prędkość max 100km/h i brak zakrętów ?? :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2013, 21:24 

Dołączył: 26.10.2012
Posty: 213
chris napisał(a):
A może prędkość max 100km/h i brak zakrętów ?? :D


NIe pomyslałem o tym, ale to zdecydowanie odpowiedz na to pytanie.
Ale zdazało mi sie spotykać ograniczenia kolo 80 to już szczyt :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.01.2013, 21:50 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ograniczenia i brak zakrętów to jedno. Ale u nich jeden z ważniejszych parametrów to trwałość. Te dwie rzeczy powodują, że często opony są jak kartofle. Twarde i nie zapewniające minimum przyczepności.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2013, 1:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Stawiam na to samo co Witek, ja bym sprawdził jakie mają parametry
TREADWEAR, oczywiście nie jest to parametr stały dla każdej z firm, ale
sporo mówi o oponie. Jeżeli jest to ta sama firma to jeszcze więcej.
Im bardziej miękka opona tym parametr ten ma niższą wartość.

Sorka za OT.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.01.2013, 2:46 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Marek 991 napisał(a):
Witaj, proponuję szukac samochodu europejskiego a najlepiej krajowego, wiadomo trzeba troszkę więcej zapłacic ale to kwestia tego jaki masz budżet. . Przy odsprzedaży z samochodami z USA moze byc różnie, wiem , tez kiedys szukalem 997 i zawsze są o wiele tansze niz europejskie. Poza tym pojazdy z USA mają często uboższe wyposażnie , mniejsze felgi , węższe opony, są bez skory w srodku na dzwiach i na desce i przede wszystkim mają gorsze hamulce i gorsze zawieszenie. Powód jest prosty , tam są ograniczenia prędkości.
Byłem we wrzesniu w Zuffenhausen i widziałem produkcję 991, cała masa szła do USA, róznice kolosane, nawet pióra wycieraczek są mniejsze,nie wspomnę o wykonczeniu środka, desce, siedzeniach, kołach (myślałem ze ktoś zamówił tanią serię, ale oprowadzający nas po fabryce potwierdził to co piszę )
Przy 997 z początku produkcji uważałbm na automatyczną 5 biegową skrzynię, jest mało precyzyja, wolna i nie robi tego co się chce, wiadomo mozna zmienic bieg również ręcznie ( PDK po 2008 jest super) . Kiedys zrobilem jazdę próbną w jednym dniu wersją `usa i europa , kolosalna róznica prawie we wszystkim, równiez w mocy, zawieszniu . Nie pamietam dokładnie ale zwykła Carrera USA ma 283 KM, europejska wiadomo 325, S-ka nasza 355 a USA chyba 330 -335.... , prosze mnie poprawic jesli sie myle :)....

...........życze powodzenia, przed Tobą przyjemne chwile .............


Różnica w mocy? Wydaje mi sie ze jesli w ogóle może to być prawda to nie dotyczy 997




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum