Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.01.2013, 1:38 

Dołączył: 12.09.2010
Posty: 23
Witam.
Chce kupic Porsche i mam na oku ladne carrera 4 z superchargerem, ale pytanie czy to moze zly wybór?
Moze powinienem wybrac carrere 2?
Jaka jest róznica miedzy tymi dwona itd
Mógl bym ewentualnie wymontowac ten naped na przodzie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2013, 2:04 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Z superchargerem? A co to za diabelstwo?
Osobiście wystrzegałbym się domorosłych modyfikacji silnika - w 964 ani żadnym innym Porsche nie było takich patentów - było Turbo (965) ale to inna bajka.

W skrócie - C4 dzięki 4x4 jest trochę bezpieczniejsze (przewidywalne) szczególnie w słabszych warunkach drogowych, jednocześnie jest cięższe, mniej dynamiczne, bardziej skomplikowane i skutkuje mniej precyzyjnym prowadzeniem.
C2 jest lżejsze, mniej skomplikowane, daje bardziej bezpośrednie wyczucie drogi i większy fun.
Jednak oba modele to super auta i niezależnie które wybierzesz będziesz miał mega radochę.

PS. wogóle nie myśl o demontowaniu napędów - to rzeźba i okaleczanie auta. :x


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2013, 3:10 

Dołączył: 12.09.2010
Posty: 23
Ma cos takiego zamontowane.

http://www.tpcracing.com/porsche-964-an ... r-kit.html

Tak naprawde to zawsze mi sie mazyla taka rasowa carrera z napedem na tyl. Tyle ze mam dobra oferte na tata c4.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2013, 3:58 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
jaki kolor tego auta bo chyba znam :)?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2013, 4:18 

Dołączył: 12.09.2010
Posty: 23
zólte


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2013, 5:31 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
w oryginale było czarne :) , szare w srodku , koła 18 z 996tt ? Jak to wiem o nim wszystko ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2013, 14:11 

Dołączył: 12.09.2010
Posty: 23
Ale auto nie jest w PL, bo ja mieszkam w Isl. Jednak chce kupic i ewentualnie bym je zabral.
Chociaz bardziej przemawia do mnie Czarna C2.

To jest to auto

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2013, 14:27 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
porscheee ma rozeznanie w Isl ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2013, 15:06 

Dołączył: 25.02.2008
Posty: 238
Chyba jest o nim trochę na rennlist


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2013, 15:41 

Dołączył: 12.09.2010
Posty: 23
Auto znam jak i wlasciciela i wiem co bylo w nim robione.
Zastanawiam sie tylko nad c4 czy c2. Mam wachania :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2013, 16:08 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
tak dokładnie to ten :) a wiesz jak bardzo był upalany w drifcie , poszukaj troche na youtube ... mam takich rodzynów na całym globie obejrzanych , wybrałbym co innego za tą kase , zeby na mienie to wziasc musisz go miec tu pol roku na siebie (mozesz go zwiesc do pl wczesniej , robic opłaty na is i wysłac blachy po pol roku i nie mozesz sprzedac przez 2 lata w Pl ) jezeli opłaty doliczysz po legalu to jak z USA i ja bym wolał własnie z us sobie takie cos sciagnac - tak tez pewnie zrobie :wink: Kto by pomysleł ze w rejonach lodowców jest tyle rodzynów a jest , mam naprawde spora liste w razie czego moge pomóc . Czarna c4 gdzie wypatrzyłes , tez te rejony szerokosci geograficzne ? , pewnie znam ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2013, 18:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Jeśli na tor, to wybralbym C2. Jeśli na codzień, to C4, ale bez modyfikacji, bo kiedyś cieżko będzie to sprzedać. Tak samo nie odlaczalbym napędu na przód - szkoda auta, dużo roboty. Jeśli klasyk, to raczej C2 - czystość formy. ;-)




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2013, 22:49 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
wogole compressor w c4 do driftu to jakis chory pomysł własciciela był , ale nie takie rzeczy widziałem juz , kumam zrobic sobie c2 na tor + to ustrojstwo , no i ta zmiana koloru ... widzimy sie we wtorek w Reykjaviku to obgadamy to life , jaki swiat mały umawiac sie na pl forum porsche zeby spotkac sie na drugim krancu swiata :lol: porsche to wielka rodzina . Dzis sobie uswiadomiłem ile to juz widziałem tych egzemplarzy na swiecie ze wystrczył mi wpis 964 c4 kompressor na sprzedaz i juz wiem o czym mowa ... do zobaczyska


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum