Wilson napisał(a):
jurek968 napisał(a):
2.Niewolno brać na hamownie 911 pod grożbą utraty gwarancji.
Z czego wynika ten zapis i jak go tłumaczy Porsche? Bardzo dziwne się to wydaje...
Porsche nietłumaczy ,ale samemu można łatwo dać sobie odpowiedż.
1.Znaczna część to auta 4x4 co czyni hamowanie wogóle problematyczne
2.Hamownia podaje moc orientacyjną a ta może mocno odbiegać od faktycznej,dlaczego Porsche miałoby się tłumaczyć np. z niedoboru mocy?
3.rzetelną ( w miarę) informację o mocy daje hamownia obciążeniowa a w tej niestety silnik pracuje faktycznie pełną "parą " i przez konkretny czas.
Załóżmy ,że silnik ma 300 kW ,na hamowni auto stoii brak więc wymiany ciepła a warto pamiętać ,że 14 kW to ilość ciepła potrzebna do ogrzania domku jednorodzinneg.Dodatkowo silnik jest z tyłu ,chłodzenie z przodu ,przewody wodne mają określoną średnicę ..itd. ogólnie warunki pracy niebyły zakładane przez konstruktora.
Nawet w drifcie ,gdzie auto jedzie dokłąda się ekstra chłodnice i ogólnie to jest problem.