|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
GaZiK
|
Napisane: 8.05.2008, 14:43 |
|
Dołączył: 11.05.2007 Posty: 550
|
Witam, auto czeka na chłodnicę, a tu okazuje się, że załad który miał ja zregenerować jednak nie da rady dobrać rdzenia, chłodnica od klubowicza też okazała się już na skraju wykończenia, czy ktoś ma chłodnice do klimy w dobrym stanie albo wie gdzie ją zregenerują?
Sprawa bardzo pilna!!!
Dzięki
|
|
Góra |
|
lorek944
|
Napisane: 9.05.2008, 21:21 |
|
Dołączył: 12.05.2007 Posty: 319 Lokalizacja: Darłowo Ostrzeżenia: 1
Nr klubowicza: 806
|
_________________
Jest: 996 C2 '03, Cayenne S III Było: 944 '84
|
|
Góra |
|
GaZiK
|
Napisane: 9.05.2008, 21:56 |
|
Dołączył: 11.05.2007 Posty: 550
|
Dzięki za info, wcześniej nic na allegro nie znalazłem. Nr kat. różni się ostatnią cyfrą, bo z tego co pamiętam powinna być 5.
Tak czy inaczej oddałem moją do gruntownej regeneracji bo 1900zł za nową to jednak przegięcie
|
|
Góra |
|
Andrew
|
Napisane: 2.03.2010, 15:57 |
|
Dołączył: 28.10.2009 Posty: 103
|
Odświeżę trochę temat, bo moja chłodnica od klimy też jest padnięta. Niestety dziura jest zbyt duża i nie nadaje się do regeneracji.
Jeśli komuś zalega w garażu to chętnie odkupię.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
zagloba
|
Napisane: 2.03.2010, 21:31 |
|
Dołączył: 11.06.2009 Posty: 114
|
widze że temat klimy jak ktos potrzebuje R12 do nabicia ,to mam dobrego speca od klim .
|
|
Góra |
|
Andrew
|
Napisane: 2.03.2010, 22:13 |
|
Dołączył: 28.10.2009 Posty: 103
|
zagloba napisał(a): widze że temat klimy jak ktos potrzebuje R12 do nabicia ,to mam dobrego speca od klim .
Dzisiaj diagnozowałem autko u znajomego klimatyciarza i mówił, że pełnym zamiennikiem starego R12 jest teraz R134. Czy jest jakiś problem z funkcjonowaniem klimy na R134? On twierdzi, że nie. Nawet zrobił próbę i wszystko działało, gdyby nie dziura w chłodnicy.
Dlatego szukam chłodnicy do 944 (jak w stopce)
|
|
Góra |
|
pimi
|
Napisane: 3.03.2010, 10:10 |
|
Dołączył: 11.05.2009 Posty: 688
|
przerobiłem??? układ AC w 944 na r134: nowy osuszacz, zawory z przejściówkami do nowego gazu, regeneracja sprężarki. Układ działał, wszystko było super, aż przestało działać po ok.24 h.
Diagnoza : zawór rozprężny.
zawór wymieniony nówka sztuka, żeby nie było...
Hurra, zadziałało. Było pięknie i zimno, ale krótko - 2,3 dni, objawy jak poprzednio. Kilkukrotne płukanie układu uruchomiło chłodzenie, ale po kilku godzinach przestało działać. I tak za każdym razem.
Ręce opadają. Prawdopodobnie uszczelki nie wytrzymują nowego czynnika i zatykają zawór???.
Czy ktoś ma może informacje na ten temat?
|
|
Góra |
|
zagloba
|
Napisane: 3.03.2010, 10:15 |
|
Dołączył: 11.06.2009 Posty: 114
|
tak właśnie słyszałem że w najlepszym przypadku sezon i się rozszczelniało , nabiłem R12.
|
|
Góra |
|
pimi
|
Napisane: 3.03.2010, 11:08 |
|
Dołączył: 11.05.2009 Posty: 688
|
A mi obiecywali, że będzie inaczej...
|
|
Góra |
|
seb_jak
|
Napisane: 3.03.2010, 16:54 |
|
Dołączył: 4.09.2008 Posty: 96
|
Zleciłem podobną przeróbkę, u mnie jeszcze dodatkowo do wymiany chłodnica. Niestety aktualnie podobny scenariusz
Jeszcze mój znajomy spec od klimy nie badał przyczyny ale z Pimiego opisu widzę że może być słabo...
Jeśli chodzi o chłodnicę to jest taka firma http://www.chlodnice-konarscy.com/ . Dorabiałem u nich już 2 razy, koszt ok. 400zł.
Pozdrawiam,
|
|
Góra |
|
zagloba
|
Napisane: 3.03.2010, 17:36 |
|
Dołączył: 11.06.2009 Posty: 114
|
ale da sie nabić R12 i jest dobrze i na długo .
|
|
Góra |
|
pimi
|
Napisane: 3.03.2010, 21:34 |
|
Dołączył: 11.05.2009 Posty: 688
|
mam zamiar wymienić wszystkie uszczelki na przystosowane do r134. zobaczymy jak wyjdzie, ale to kupa zachodu. a to jednak sama prawda, że najlepsze są najprostsze rozwiązania. a moja przeróbka była spowodowana brakiem możliwości nabicia r12
|
|
Góra |
|
Andrew
|
Napisane: 4.03.2010, 21:32 |
|
Dołączył: 28.10.2009 Posty: 103
|
seb_jak napisał(a): Jeśli chodzi o chłodnicę to jest taka firma http://www.chlodnice-konarscy.com/ . Dorabiałem u nich już 2 razy, koszt ok. 400zł. Pozdrawiam,
2 razy w tym samym aucie, czy w różnych autach?
|
|
Góra |
|
Andrew
|
Napisane: 5.03.2010, 3:54 |
|
Dołączył: 28.10.2009 Posty: 103
|
Chyba rozwieję wątpliwości co do przejścia z R12 na R134. Producent podaje tak:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 5.03.2010, 11:20 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Zeby dzialalo moze i tak, ciekawe jak dlugo bedzie dzialac w takiej konfiguracji...
|
|
Góra |
|
Andrew
|
Napisane: 18.04.2010, 20:01 |
|
Dołączył: 28.10.2009 Posty: 103
|
Chłodnica wymieniona, układ wygląda na szczelny, zalany R134. Zapuszczony kontrast. Pojeździmy zobaczymy. Na razie działa i jest ok. Udało się zejść do 4st. C na nawiewach.
|
|
Góra |
|
seb_jak
|
Napisane: 19.04.2010, 8:12 |
|
Dołączył: 4.09.2008 Posty: 96
|
U mnie była mała nieszczelność, ale po poprawce jest OK. Nabite nowym gazem ok 1,5 mies. temu - na razie działa
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|