Dołączył: 10.03.2007 Posty: 375 Lokalizacja: Konstancin
Nr klubowicza: 111
A ja tam lubiłem uruchamianie cięgnem. Jak się linka zerwała to nawet małżonka potrafiła odpalić za pomocą szczotki. W dzisiejszych czasach to dopiero szok
wywołany do tablicy skwituje tak : tak to jest jak się ma na pokładzie tiptronica mercedesowego z lat 90 5 biegowego co w polaczeniu z większym turbo jak w tym teście bo S (lag bez zmiennej geometrii), manual na 1/4 dolozyby mu z 10 długości auta , cirka 20 lat temu lekko dłubanym robiłem 1/4 mili w 11,1 , opony od tamtego czasu zrobiły mega progres dziś dlubnietym 996 tt na manualu robi się 10tki i ciężko spotkać coś na mieście czy zawodach 1/4 w klasach street żeby było szybsze , przy czym nadal to auto nadające się do wycieczek czy dalszych podróży , dla mnie auto kompletne ponadczasowe , po małych modyfikacjach nie ustępujące nowym konstrukcjom na torze za ułamek ich kwoty . Właśnie robię kompletny przegląd 2 egzemplarzy które zasila moje kolekcje (na dziś 9x mezger )
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Technicznie bardzo udany lift: poprawili zawieszenie z naciskiem na jazdę drogową, 4 siedzenia w touringu, podgrzewane kubełki, oak green metallic jako kolor nie PTS, ale wg mnie najważniejsze - jest nareszcie dłuższy bieg autostradowy, a nie piłowanie 3500rpm przy 130kmh.
Wizualnie nie zepsuli za dużo więc jest ok. Ciekawe od kiedy będzie w konfiguratorze.
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 449
Nr klubowicza: 797
cukin napisał(a):
Technicznie bardzo udany lift: poprawili zawieszenie z naciskiem na jazdę drogową, 4 siedzenia w touringu, podgrzewane kubełki, oak green metallic jako kolor nie PTS, ale wg mnie najważniejsze - jest nareszcie dłuższy bieg autostradowy, a nie piłowanie 3500rpm przy 130kmh.
Wizualnie nie zepsuli za dużo więc jest ok. Ciekawe od kiedy będzie w konfiguratorze.
Jest zupełnie na odwrót. Auto ma krótszy final drive. Lower - taller gear ratio oznacza niższą liczbę i w efekcie dłuższe przełożenie = niższe obroty przy tej samej prędkości. Higher - shorter gear ratio oznacza krótsze przełożenie. I całe szczęście bo GT3 też miało problem z długimi biegami. Przy 150km/h miałeś 3800rpm w przedlifcie i w sioniku idącym do 9k wcale nie wydawało się że jest piłowany. Takie moje odczucia 🤷♂️
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników