Autor |
Wiadomość |
Macpraw
|
Napisane: 25.05.2012, 10:58 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
W jednym z artykułów, które dołączył sprzedający jest napisane, że nadwozie w wersji Turbo nie jest zaliczane do grona Jubilee. Czy ktoś może mnie wyprowadzić z błędu? Ponadto w tym samym artykule jest również napisane, że tylny spojler występował wyłączenie w wersji otwieranej a nie "Turbo".
Więc rodzi się pytanie czy to jest wersja jubileuszowa czy nie?!
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 25.05.2012, 11:07 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
moim zdaniem to poprzerabiane, ale chyba Jubilee.
Myślę że po VINie można to sprawdzić. Jubi ma poszerzony tył tak
jak turbo, nie jestem pewien co z tym spojlerem.
Z drugiej strony jeśli nie dba się nawet o wydech to nie wierzę, że
auto jest doinwestowane normalnie, chyba że właściciel ma faktury z Porsche, książkę serwisową itd itp.
Gdyby to było wartościowe Jubi to spokojnie sprzedałoby się w dużo wyższej kwocie na rynku Niemieckim.
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 25.05.2012, 11:23 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
jubi było w wersji turbo look z tym że nie miało spojlera jak w turbo..
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 25.05.2012, 11:41 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 25.05.2012, 12:01 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Na pewno jest to Jubi. Pytanie, co stało się w tył, że zderzak nagle zmienił się na wersję US. I czy zmieniał właściciela w KRK czy tylko tablice. I po co? Ech, gdybym miał kasę już bym po niego jechał
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 25.05.2012, 12:05 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 25.05.2012, 12:54 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Aaa, to sporo wyjaśnia. Czyli auto było sprowadzone z US ze zderzakami US, potem zostały zmienione na EU, a teraz znów są US. Pytanie czy to kaprys właściciela czy efekt kolizji. Wydaje mi się że wszystkie Jubi były produkowane w wersji europejskiej, a tu np. zegary są europejskie - raczej nikt ich nie zmieniał z US, bo ze względu na szare tło są właściwie nieosiągalne.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 25.05.2012, 13:00 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
Dlatego w PL samochody są dużo tańsze niż np analogiczne w D! Nawet taką perełkę można podminować.
|
|
Góra |
|
kilazz
|
Napisane: 25.05.2012, 13:10 |
|
Dołączył: 27.05.2009 Posty: 870
|
Obecny wlasciciel prawdopodobnie mieszkal w USA, z pobieznego pogooglowania raczej stac go na okresowe przeglady i inne fanaberie. Poza tym nikt nie trzyma w domu miny przez 10 lat.. Podejrzewam ze obecnie jest w specyfikacji euro a zdjecia pochodza z roznych lat. Auto ma na nich amerykanskie tablice i 2 rozne rodzaje krakowskich
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 25.05.2012, 16:18 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
Ja nie napisałem, że to mina, tylko że mamy wątpliwości co do tego auta. Ale właśnie nasz rynek powoduje takie reakcje.
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 27.05.2012, 21:22 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 27.05.2012, 21:29 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Wloty w nadkolach oraz spojler sa od turbo s. Wersja samochodu to 993 C2.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 28.05.2012, 15:05 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
To co napisałeś jest jasne tylko czy taka konfiguracja wyjeżdżała z fabryki?
|
|
Góra |
|
theshape
|
Napisane: 28.05.2012, 15:19 |
|
Dołączył: 27.05.2011 Posty: 231
|
Macpraw napisał(a): To co napisałeś jest jasne tylko czy taka konfiguracja wyjeżdżała z fabryki?
No carrera to carrera a turbo to turbo. w carrerze nie ma turbin, więc i chłodnic nie ma, to wloty w nadkolach są w gruncie rzeczy nie potrzebne. Jednak nie koniecznie oznacza to, że jest z nim coś nie tak. Sam teraz przymierzam się do wymiany zderzaki i progi na 996 GT3RS - bo mi się po prostu podoba (bez dzwona)
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 28.05.2012, 15:51 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
Kurcze, nie rozumiecie!
Chodzi mi o to czy taka specyfikacja mogła wyjechać z fabryki? Bo jeśli ktoś na własną rękę zrobił wloty na błotnikach to powrót do stanu fabrycznego jest mocno utrudniony.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 28.05.2012, 16:53 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Macpraw, nie wiem, czy takie wyjezdzaly z fabryki. Jesli skontaktujesz sie ze sprzedajacym, to Ci powie, kiedy te blotniki/wloty zostaly zamontowane.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 28.05.2012, 17:23 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Nie wydaje mi się żeby taki zestaw wyjechał z fabryki. To radosna twórczość któregoś z właścicieli.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 28.05.2012, 18:48 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
Macpraw napisał(a): Kurcze, nie rozumiecie!
Chodzi mi o to czy taka specyfikacja mogła wyjechać z fabryki? Bo jeśli ktoś na własną rękę zrobił wloty na błotnikach to powrót do stanu fabrycznego jest mocno utrudniony.
Nie było takiej opcji w fabryce.
Przeróbka właściciela.
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 28.05.2012, 19:06 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Ciekawe tylko, czy właściciel miał tyle fantazji, czy też, jak to często bywa, autko było tak zrolowane, że zrobił to "przy okazji" ??
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 28.05.2012, 19:43 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
Gdyby sprzedajacy zabral sobie ta silownie z bagaznika weryfikujac cene to auto byloby hitem cenowym...mimo braku oryginalnosci mnie sie bardzo podoba.
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|