Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 200  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2012, 10:58 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
W jednym z artykułów, które dołączył sprzedający jest napisane, że nadwozie w wersji Turbo nie jest zaliczane do grona Jubilee. Czy ktoś może mnie wyprowadzić z błędu? Ponadto w tym samym artykule jest również napisane, że tylny spojler występował wyłączenie w wersji otwieranej a nie "Turbo".

Więc rodzi się pytanie czy to jest wersja jubileuszowa czy nie?!


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2012, 11:07 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
moim zdaniem to poprzerabiane, ale chyba Jubilee.
Myślę że po VINie można to sprawdzić. Jubi ma poszerzony tył tak
jak turbo, nie jestem pewien co z tym spojlerem.

Z drugiej strony jeśli nie dba się nawet o wydech to nie wierzę, że
auto jest doinwestowane normalnie, chyba że właściciel ma faktury z Porsche, książkę serwisową itd itp.

Gdyby to było wartościowe Jubi to spokojnie sprzedałoby się w dużo wyższej kwocie na rynku Niemieckim.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2012, 11:23 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
jubi było w wersji turbo look z tym że nie miało spojlera jak w turbo..


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2012, 11:41 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Tu: http://www.jubi.pocg.de/?The_Jubi trochę na temat Jubi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2012, 12:01 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Na pewno jest to Jubi. Pytanie, co stało się w tył, że zderzak nagle zmienił się na wersję US. I czy zmieniał właściciela w KRK czy tylko tablice. I po co? Ech, gdybym miał kasę już bym po niego jechał ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2012, 12:05 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
przedni zderzak też jest na niektórych zdjęciach usa
może dlatego że było w usa?
http://www.jubi.pocg.de/?Members:jubi614
tu na zdjęciach są tablice z usa? bo się nie znam


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2012, 12:54 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Aaa, to sporo wyjaśnia. Czyli auto było sprowadzone z US ze zderzakami US, potem zostały zmienione na EU, a teraz znów są US. Pytanie czy to kaprys właściciela czy efekt kolizji. Wydaje mi się że wszystkie Jubi były produkowane w wersji europejskiej, a tu np. zegary są europejskie - raczej nikt ich nie zmieniał z US, bo ze względu na szare tło są właściwie nieosiągalne.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2012, 13:00 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
Dlatego w PL samochody są dużo tańsze niż np analogiczne w D! Nawet taką perełkę można podminować.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2012, 13:10 

Dołączył: 27.05.2009
Posty: 870
Obecny wlasciciel prawdopodobnie mieszkal w USA, z pobieznego pogooglowania raczej stac go na okresowe przeglady i inne fanaberie. Poza tym nikt nie trzyma w domu miny przez 10 lat.. Podejrzewam ze obecnie jest w specyfikacji euro a zdjecia pochodza z roznych lat. Auto ma na nich amerykanskie tablice i 2 rozne rodzaje krakowskich


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2012, 16:18 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
Ja nie napisałem, że to mina, tylko że mamy wątpliwości co do tego auta. Ale właśnie nasz rynek powoduje takie reakcje.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.05.2012, 21:22 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
Możecie mi powiedzieć czy ten 993

http://moto.allegro.pl/porsche-911-993- ... 94648.html

ma oryginalne nadwozie? Widzę, że to wersja Turbo (razem z wlotami powietrza po bokach), sprzedający pisze 3,8 litra i 300 KM.

O co chodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.05.2012, 21:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Wloty w nadkolach oraz spojler sa od turbo s. Wersja samochodu to 993 C2.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2012, 15:05 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
To co napisałeś jest jasne tylko czy taka konfiguracja wyjeżdżała z fabryki?


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2012, 15:19 

Dołączył: 27.05.2011
Posty: 231
Macpraw napisał(a):
To co napisałeś jest jasne tylko czy taka konfiguracja wyjeżdżała z fabryki?


No carrera to carrera a turbo to turbo. w carrerze nie ma turbin, więc i chłodnic nie ma, to wloty w nadkolach są w gruncie rzeczy nie potrzebne. Jednak nie koniecznie oznacza to, że jest z nim coś nie tak. Sam teraz przymierzam się do wymiany zderzaki i progi na 996 GT3RS - bo mi się po prostu podoba (bez dzwona) :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2012, 15:51 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
Kurcze, nie rozumiecie!

Chodzi mi o to czy taka specyfikacja mogła wyjechać z fabryki? Bo jeśli ktoś na własną rękę zrobił wloty na błotnikach to powrót do stanu fabrycznego jest mocno utrudniony.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2012, 16:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Macpraw, nie wiem, czy takie wyjezdzaly z fabryki. Jesli skontaktujesz sie ze sprzedajacym, to Ci powie, kiedy te blotniki/wloty zostaly zamontowane.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2012, 17:23 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Nie wydaje mi się żeby taki zestaw wyjechał z fabryki. To radosna twórczość któregoś z właścicieli.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2012, 18:48 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
Macpraw napisał(a):
Kurcze, nie rozumiecie!

Chodzi mi o to czy taka specyfikacja mogła wyjechać z fabryki? Bo jeśli ktoś na własną rękę zrobił wloty na błotnikach to powrót do stanu fabrycznego jest mocno utrudniony.


Nie było takiej opcji w fabryce.
Przeróbka właściciela.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2012, 19:06 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Ciekawe tylko, czy właściciel miał tyle fantazji, czy też, jak to często bywa, autko było tak zrolowane, że zrobił to "przy okazji" ??


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2012, 19:43 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Gdyby sprzedajacy zabral sobie ta silownie z bagaznika weryfikujac cene :D to auto byloby hitem cenowym...mimo braku oryginalnosci mnie sie bardzo podoba.




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum