A czy silnik 2.7 został już poprawiony w 987, jeżeli tak to od jakiego rocznik?
2.7 został zastąpiony w wersji 987.2 nowym silnikiem o pojemności 2.9.
Z tego co czytałem i rozmawiałem to akurat 2.7 jest potencjalnie mniej awaryjny od 3.4. Mniejsza moc mniejsze obciążenia. Ale bolączki dokładnie te same czyli po pierwsze gładzie.
temat problemów IMS był wałkowany milion razy w różnych wątkach, nie wiem po co go powielać
wszyscy wiemy w czym Amerykanie się specjalizują, w wyszukiwaniu "nieprawidłowości", rozdmuchiwaniu ich i tworzeniu na tej podstawie pozwów zbiorowych w celu wyciągnięcia odszkodowań lub innych profitów od różnych producentów
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
Właśnie, a ilu użytkowników tego forum miało te problemy z silnikami? Bo wszędzie strasza tym IMS a czy to faktycznie dotyczy wszystkich egzemplarzy czy tylko jakiś mały procent?
Dołączam się do pytania. Czytając różne wypowiedzi można odnieść wrażenie, że każdy z tych silników prędzej czy później padnie, a jednak te auta na rynku wtórnym bardzo dobrze trzymają cenę, dodatkowo można znaleźć sporo egzemplarzy ze sporym przebiegiem (okolice 200k).
Jak to w końcu z tym jest? Czy ktoś z Was natknął się na jakąś, w miarę wiarygodną, statystykę?
Co do IMS to temat-rzeka, każdego to spotyka kto interesuje się zakupem 996 albo 997.1 - ja doczytałem się np. tego, że większość osób, która miała problem z wybuchającymi silnikami przez IMS po prostu... nie stosowała się do wymogów, jakie Porsche jasno określało odnośnie jakości oleju do tych silników oraz częstotliwości wymiany (po raz kolejny podpieram się wiedzą z książki Adriana: https://books.google.pl/books?id=RaanuE ... &lpg=PA182 - generalnie dla kogoś szukającego 996 to chyba najlepiej wydane pieniądze razem z PPI)
I żeby zamknąć temat IMS/RMS, warto wrzucić na luz i posłuchać piosenki o IMS
Panowie dajcie spokoj z ims-ami, gruboscia lakieru oraz tym czy bite czy nie bite. Cieszcie sie frajda z jazdy i szybszym biciem serca a nie przyziemnymi pierdolami
Panowie dajcie spokoj z ims-ami, gruboscia lakieru oraz tym czy bite czy nie bite. Cieszcie sie frajda z jazdy i szybszym biciem serca a nie przyziemnymi pierdolami
....ale szybsze bicie serca i frajde z jazdy mam dopiero w aucie bez IMS"u ,nie bitym i w pierwszym lakierze
Panowie dajcie spokoj z ims-ami, gruboscia lakieru oraz tym czy bite czy nie bite. Cieszcie sie frajda z jazdy i szybszym biciem serca a nie przyziemnymi pierdolami
....ale szybsze bicie serca i frajde z jazdy mam dopiero w aucie bez IMS"u ,nie bitym i w pierwszym lakierze
Oj to ja myślę, że bite auto w 3 lakierze przy 200km/h to dopiero przyspiesza bicie serca
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Oj coś w tym jest z tym biciem serca nie jest wyczynem pojechać 250 pewnym autem ale po dzwonie to jest big cojones Silnik to tylko część samochodu - naprawialna wymienialna, a co w poldkach nie robiliście szlifów czy swapów?
W takiej cenie polift raczej na pewno miał przygodę (co nie oznacza że trzeba odrzucać od razu ten egzemplarz) plus pewnie akcyza 18,6% od tych 160 jak chcesz zarejestrować w PL. Oglądać nie oglądałem, tylko luźne spotrzeżenia podaje
Właśnie, a ilu użytkowników tego forum miało te problemy z silnikami? Bo wszędzie strasza tym IMS a czy to faktycznie dotyczy wszystkich egzemplarzy czy tylko jakiś mały procent?
Nie wiem co było przyczyną... ale pierwszy właściciel mojego auta miała wymieniany silnik na gwarancji przy przebiegu około 15000 km... Oczywiście mam to wpisane w oryginalną książkę serwisową - ale nie ma podanej przyczyny.
Nikt sensownie nie potrafi określić jaki to procent. Ciekaw jestem ilu osobom z tego forum się takie coś przytrafiło...? Nie wyczytałem tego w postach. A może jest tak:
-ktoś dostaje auto z tzw. I ligi. Skoro Porsche to mogę śmigać i o nic nie muszę się martwić ani dbać. Wymieniać oleje, filtry, płyny...? Po co... Kupiłem Porsche - nic pewno nie muszę robić. Pełen "but" aż do odcięcia!
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
Gdzieś czytałem, że problemy z IMS wychodzą przy niskich przebiegach. Kilka postów wyżej ktoś pisze że silnik wymieniany przy 15k km. Większość aut z 2.7 ma przebiegi powyżej 100k km, czy nawet 200k, więc można przyjąć że: - albo ktoś już silnik naprawiał/wymieniał, - albo silnik nie posiada tej wady.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników