Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 200  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.04.2018, 17:01 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
pit3k napisał(a):
Warto też dodać że ten silnik do 2007 miał problem z IMS.


Z IMS to co do zasady miejska legenda. Nie ma chyba osoby ma tym forum, której by ten problem dotknął - choć niewielkie ryzyko owszem jest.

Słaba strona i dużo większym problemem są wycierajace się gładzie cylindrów.

Oba problemy dotyczą wszystkich 987.1S a nie tylko aut do 2007 roku. Problem nie występuje w wersji 987.2 czyli od 2009.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 11.04.2018, 19:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.12.2017
Posty: 717
Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
A czy silnik 2.7 został już poprawiony w 987, jeżeli tak to od jakiego rocznik?




_________________

981 Boxster GTS


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 11.04.2018, 20:32 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Johnny napisał(a):
A czy silnik 2.7 został już poprawiony w 987, jeżeli tak to od jakiego rocznik?


2.7 został zastąpiony w wersji 987.2 nowym silnikiem o pojemności 2.9.

Z tego co czytałem i rozmawiałem to akurat 2.7 jest potencjalnie mniej awaryjny od 3.4. Mniejsza moc mniejsze obciążenia. Ale bolączki dokładnie te same czyli po pierwsze gładzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 12.04.2018, 11:30 

Dołączył: 5.12.2017
Posty: 5
Polecam ten wątek na pistonheads:
https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=48&t=1590599

Cytuj:
987.1 Boxster:
MY2005 2.7 IMS risk (low)
MY2005 3.2 IMS risk (low)
MY2006- 2.7 No major risks
MY2006 3.2 Possible low IMS risk, IMS specification unknown
MY2007- 3.4 Bore score risk (moderate or high - apparent lower incidence may reflect production numbers rather than lower failure rate)

987.1 Cayman:
MY2006- 3.4 Bore score risk (high)
MY2007- 2.7 No major risks


I fajne opracowanie:
http://www.porscheinspections.com/content/downloads/M96_M97_GTPorsche.pdf


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 12.04.2018, 11:37 

Dołączył: 20.06.2012
Posty: 345
temat problemów IMS był wałkowany milion razy w różnych wątkach, nie wiem po co go powielać

wszyscy wiemy w czym Amerykanie się specjalizują, w wyszukiwaniu "nieprawidłowości", rozdmuchiwaniu ich i tworzeniu na tej podstawie pozwów zbiorowych w celu wyciągnięcia odszkodowań lub innych profitów od różnych producentów


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 13.04.2018, 16:11 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.12.2017
Posty: 717
Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
Właśnie, a ilu użytkowników tego forum miało te problemy z silnikami? Bo wszędzie strasza tym IMS a czy to faktycznie dotyczy wszystkich egzemplarzy czy tylko jakiś mały procent?




_________________

981 Boxster GTS


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 13.04.2018, 19:44 

Dołączył: 14.05.2016
Posty: 9
Dołączam się do pytania. Czytając różne wypowiedzi można odnieść wrażenie, że każdy z tych silników prędzej czy później padnie, a jednak te auta na rynku wtórnym bardzo dobrze trzymają cenę, dodatkowo można znaleźć sporo egzemplarzy ze sporym przebiegiem (okolice 200k).

Jak to w końcu z tym jest? Czy ktoś z Was natknął się na jakąś, w miarę wiarygodną, statystykę?


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 13.04.2018, 19:51 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
Co do IMS to temat-rzeka, każdego to spotyka kto interesuje się zakupem 996 albo 997.1 - ja doczytałem się np. tego, że większość osób, która miała problem z wybuchającymi silnikami przez IMS po prostu... nie stosowała się do wymogów, jakie Porsche jasno określało odnośnie jakości oleju do tych silników oraz częstotliwości wymiany (po raz kolejny podpieram się wiedzą z książki Adriana: https://books.google.pl/books?id=RaanuE ... &lpg=PA182 - generalnie dla kogoś szukającego 996 to chyba najlepiej wydane pieniądze razem z PPI)

I żeby zamknąć temat IMS/RMS, warto wrzucić na luz i posłuchać piosenki o IMS :)



Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 14.04.2018, 0:09 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 395
Panowie dajcie spokoj z ims-ami, gruboscia lakieru oraz tym czy bite czy nie bite. Cieszcie sie frajda z jazdy i szybszym biciem serca a nie przyziemnymi pierdolami 8) :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 14.04.2018, 7:29 

Dołączył: 29.10.2012
Posty: 16
tommypear napisał(a):
Panowie dajcie spokoj z ims-ami, gruboscia lakieru oraz tym czy bite czy nie bite. Cieszcie sie frajda z jazdy i szybszym biciem serca a nie przyziemnymi pierdolami 8) :lol:


....ale szybsze bicie serca i frajde z jazdy mam dopiero w aucie bez IMS"u ,nie bitym i w pierwszym lakierze :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 14.04.2018, 9:20 

Dołączył: 24.11.2017
Posty: 201
moulay napisał(a):
tommypear napisał(a):
Panowie dajcie spokoj z ims-ami, gruboscia lakieru oraz tym czy bite czy nie bite. Cieszcie sie frajda z jazdy i szybszym biciem serca a nie przyziemnymi pierdolami 8) :lol:


....ale szybsze bicie serca i frajde z jazdy mam dopiero w aucie bez IMS"u ,nie bitym i w pierwszym lakierze :D


Oj to ja myślę, że bite auto w 3 lakierze przy 200km/h to dopiero przyspiesza bicie serca :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 14.04.2018, 9:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Oj coś w tym jest z tym biciem serca :D nie jest wyczynem pojechać 250 pewnym autem ale po dzwonie to jest big cojones ;)
Silnik to tylko część samochodu - naprawialna wymienialna, a co w poldkach nie robiliście szlifów czy swapów?




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 14.04.2018, 10:36 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 395
Oczywiscie w granicach rozsadku, nikt nie mowi o autach skldanych z 3 innych ;)

Na marginesie ktos moze ogladal to auto ?

http://allegro.pl/porsche-911-carrera-s-lift-997-fv23-zamiana-i7280872264.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 15.04.2018, 13:31 

Dołączył: 1.03.2016
Posty: 33
tommypear napisał(a):
Oczywiscie w granicach rozsadku, nikt nie mowi o autach skldanych z 3 innych ;)

Na marginesie ktos moze ogladal to auto ?

http://allegro.pl/porsche-911-carrera-s-lift-997-fv23-zamiana-i7280872264.html


W takiej cenie polift raczej na pewno miał przygodę (co nie oznacza że trzeba odrzucać od razu ten egzemplarz) plus pewnie akcyza 18,6% od tych 160 jak chcesz zarejestrować w PL. Oglądać nie oglądałem, tylko luźne spotrzeżenia podaje


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 15.04.2018, 21:22 

Dołączył: 21.04.2016
Posty: 442
Johnny napisał(a):
Właśnie, a ilu użytkowników tego forum miało te problemy z silnikami? Bo wszędzie strasza tym IMS a czy to faktycznie dotyczy wszystkich egzemplarzy czy tylko jakiś mały procent?


Nie wiem co było przyczyną... ale pierwszy właściciel mojego auta miała wymieniany silnik na gwarancji przy przebiegu około 15000 km... Oczywiście mam to wpisane w oryginalną książkę serwisową - ale nie ma podanej przyczyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 16.04.2018, 10:02 

Dołączył: 3.08.2015
Posty: 734
Nikt sensownie nie potrafi określić jaki to procent. Ciekaw jestem ilu osobom z tego forum się takie coś przytrafiło...? Nie wyczytałem tego w postach. A może jest tak:

-ktoś dostaje auto z tzw. I ligi. Skoro Porsche to mogę śmigać i o nic nie muszę się martwić ani dbać. Wymieniać oleje, filtry, płyny...? Po co... Kupiłem Porsche - nic pewno nie muszę robić. Pełen "but" aż do odcięcia!


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 16.04.2018, 10:43 

Dołączył: 20.07.2017
Posty: 442
Temat z 986, ale tam problem też jest nadmiernie wyskalowany.
https://rennlist.com/forums/boxster-and ... -poll.html

13%....


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 16.04.2018, 13:43 

Dołączył: 6.08.2016
Posty: 202
To statystyka forum. Tak to można i 100% wykręcić. Liczymy ilość usterek do całkowitej produkcji...!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 16.04.2018, 16:11 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.12.2017
Posty: 717
Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
Gdzieś czytałem, że problemy z IMS wychodzą przy niskich przebiegach. Kilka postów wyżej ktoś pisze że silnik wymieniany przy 15k km. Większość aut z 2.7 ma przebiegi powyżej 100k km, czy nawet 200k, więc można przyjąć że:
- albo ktoś już silnik naprawiał/wymieniał,
- albo silnik nie posiada tej wady.

Czyli nie musimy się tym martwić haha 😂😂😂




_________________

981 Boxster GTS


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 16.04.2018, 21:28 

Dołączył: 27.10.2014
Posty: 95
Czy to auto znane na forum?
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... zJ3l1.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum