Autor |
Wiadomość |
waran
|
Napisane: 25.09.2013, 21:03 |
|
Dołączył: 14.07.2011 Posty: 167
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 25.09.2013, 21:30 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
przed zakupem 964 sugeruję wstawić auto do porsche centrum, żeby sprawdzili przez 1dzień czy nic się nie poci...nie po jeździe próbnej ale dłużej...
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 25.09.2013, 22:27 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
waran napisał(a):
Zapytaj kolegę kl - zdaje mi się, że był blisko jego kupna, ale ktoś go ubiegł. Chyba ten ktoś właśnie to sprzedaje. Pytanie tylko czym wytłumaczyć zwyżkę ceny - coś mi się kołacze, że wtedy miał kosztować coś koło 90k.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 26.09.2013, 0:59 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Melduje się
Auto z Poznania/Czarnkowa. Wygląda dość schludnie, jednak z lewej strony jest węższe niż z prawej - co widać nawet na jednej z fotek w ogłoszeniu.
Kupione było x-lat temu w DE, rozbite. Lewy, tylny błotnik zamiast zostać wymieniony, jest wyklepany. Z wad, pamiętam odpadające piktogramy na zegarach i jakąś uszczelkę przy progu do wymiany, poprawki.
Oglądałem je zimą 2010-2011, wtedy cena była w okolicach 75k z opcją negocjacji. Byłem zdecydowany na zakup - jednak obecny właściciel był szybszy. Poprzedni właściciel (z tego co pamiętam) mówił, że uszczelniał silnik, obecny (jak widać w ogłoszeniu) również - może to taka tradycja z tym egzemplarzem, że każdy musi sobie silnik uszczelnić.
Podsumowując - moim zdaniem było warte te +/- 75k i pewnie jest nadal.
|
|
Góra |
|
wojreg
|
Napisane: 1.10.2013, 14:43 |
|
Dołączył: 19.04.2012 Posty: 69
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 6.10.2013, 23:13 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 6.10.2013, 23:27 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
|
Góra |
|
dario911
|
Napisane: 6.10.2013, 23:33 |
|
Dołączył: 2.04.2008 Posty: 520
|
Ala ma za to mały przebieg. Tyle lat po komisach
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 7.10.2013, 18:34 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
kimbex napisał(a): http://otomoto.pl/porsche-911-turbo-C30806583.html oczywiscie bezwypadkowy znaczy ze nikt nie zginal w tym aucie Kilku z was na pewno pamieta to auto ....
Ale to chyba nie ten, co kiedyś w Krakowie był wystawiany? Tamten miał czarną tapicerkę.
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 7.10.2013, 19:00 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
simprez napisał(a): kimbex napisał(a): http://otomoto.pl/porsche-911-turbo-C30806583.html oczywiscie bezwypadkowy znaczy ze nikt nie zginal w tym aucie Kilku z was na pewno pamieta to auto .... Ale to chyba nie ten, co kiedyś w Krakowie był wystawiany? Tamten miał czarną tapicerkę.
Z tego co kojarzę to auto "świeżego" klubowicza, pochodzi z prywatnego importu... co przeżył nie wiem, ale na pewno to nie jest ten z Krakowa...
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
mick
|
Napisane: 7.10.2013, 22:26 |
|
Dołączył: 25.05.2007 Posty: 182
|
Inna specyfikacja. Tamten przynajmniej ostatnio został pomalowany na arctic silver.
Ten jest wykończony w polar silver, wnętrze magenta.
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 8.10.2013, 7:32 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
A to ciekawe , ciekawe ...
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 9.10.2013, 19:12 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
|
Góra |
|
matzioos
|
Napisane: 15.10.2013, 12:36 |
|
Dołączył: 1.04.2012 Posty: 55
|
Doświadczeni Klubowicze idealnie posiadacze 964...
Proszę o szczrą i wnikliwą ocenę. Jak byście go wycenili?
Info na podstawie maili:
964 C4
08/1990
175000 km przebiegu
klima
szyberdach
wersja amerykańska
trzeci (obecny) właściciel od roku (2 poprzednich w USA - California / Arizona)
malowana tylko maska (kamyki);
pełna historia serwisu;
serwisowany w autoryzowanym Porsche i niezależnym Porsche;
nieorginalne wyposażenie to radio i filtr powietrza
wymieniane: brakes, disks and calipers. ostatnio: oil, battery, spark plugs etc.
prywatna osoba; sprzedaż podobno ze względu na rozwód
Zdjęcia:
http://flic.kr/s/aHsjKN94MB
Z góry dzięki
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 15.10.2013, 13:00 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Ładnie się prezentuje:
- trochę druciarstwa przy silniku krokowym,
- niefabryczny filtr powietrza (i chyba przepływomierz też),
- filtr oleju chyba KNECHT (nie z ASO Porsche),
- jest 'vent kit' (wietrzenie aparatu zapłonowego) - jest OK!
- fajny podłokietnik, nie widziałem takiej opcji jeszcze,
- jakie ma światła? EU czy US? Przednie chyba są jeszcze US (żarówka zespolona na stałe z kloszem, oprawka klosza mocowana na 3 śruby, nie na 1 jak w EU), tylna lewa lampa chyba ma na przedniej krawędzi prostokątną obrysówkę zamiast odblasku jak w EU,
- czy tylna blenda ma światło przeciwmgłowe?
- w jakim stanie są tylne lampy/ich obudowy (rysy, spękania),
- poproś o zdjęcia spodu bagażnika (pod wykładziną) ze szczegółami okładu ABS/PDAS (pompy, sterowniki, akmulator ciśnienia, również pod przednią krawędzią bagażnika),
- poproś o zdjęcia tablicy przyrządów przy pracującym silniku: jakie kontrolki się świecą, jaki jest poziom oleju na rozgrzanym silniku,
- poproś o rozmiary kół (17" + jakie profile opon przód tył - czy wysokości kół są sobie równe?)
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.10.2013, 13:16 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
No i kluczowa sprawa - czy on jest już w PL? W sensie zarejestrowany lub opłacony chociaż?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
matzioos
|
Napisane: 15.10.2013, 13:30 |
|
Dołączył: 1.04.2012 Posty: 55
|
simprez napisał(a): Ładnie się prezentuje: - trochę druciarstwa przy silniku krokowym, - niefabryczny filtr powietrza (i chyba przepływomierz też), - filtr oleju chyba KNECHT (nie z ASO Porsche), - jest 'vent kit' (wietrzenie aparatu zapłonowego) - jest OK! - fajny podłokietnik, nie widziałem takiej opcji jeszcze, - jakie ma światła? EU czy US? Przednie chyba są jeszcze US (żarówka zespolona na stałe z kloszem, oprawka klosza mocowana na 3 śruby, nie na 1 jak w EU), tylna lewa lampa chyba ma na przedniej krawędzi prostokątną obrysówkę zamiast odblasku jak w EU, - czy tylna blenda ma światło przeciwmgłowe? - w jakim stanie są tylne lampy/ich obudowy (rysy, spękania), - poproś o zdjęcia spodu bagażnika (pod wykładziną) ze szczegółami okładu ABS/PDAS (pompy, sterowniki, akmulator ciśnienia, również pod przednią krawędzią bagażnika), - poproś o zdjęcia tablicy przyrządów przy pracującym silniku: jakie kontrolki się świecą, jaki jest poziom oleju na rozgrzanym silniku, - poproś o rozmiary kół (17" + jakie profile opon przód tył - czy wysokości kół są sobie równe?)
dzięki!!! oczywiście zweryfikuję wszystkie te sprawy...
co to jest "vent kit"?
oczywiście najbardziej obawiam się o stan silnika. jak to sprawdzić.... Samochód znajduje się w Skandynawii...
|
|
Góra |
|
matzioos
|
Napisane: 15.10.2013, 13:33 |
|
Dołączył: 1.04.2012 Posty: 55
|
wit007 napisał(a): No i kluczowa sprawa - czy on jest już w PL? W sensie zarejestrowany lub opłacony chociaż?
problem jest taki, że auto jest daleko od kraju w którym aktualnie mieszkam (Skandynawia vs Luksemburg); mam nadzieję, że to nie wpłynie na potencjalne członkostwo w PCP ?
opłaty związane z importem są stosunkowo niewielkie, w porównaniu do importu do Polski...
swoją drogą, może mamy kogoś kto w późniejszej fazie rozmów mógłby podjechać i obejrzeć (gdzieś w okolicach Kopenghagi/Malmo)?
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 15.10.2013, 13:54 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Vent kit to fabryczne ulepszenie (akcja serwisowa) polegające na przewietrzaniu korpusu aparatu zapłonowego (podstawy obu kopułek zapłonowych). Do otworu w metalowym korpusie doprowadzony jest wężyk, którego drugi koniec wychodzi z grubej plastikowej tuby (po prawej w komorze silnika), którą jest tłoczone powietrze do nagrzewania wnętrza. Powietrze z tuby wlatuje do korpusu aparatu i usuwa stamtąd nagromadzony ozon (skutek wyładowań w kopułkach), który jest szkodliwy dla paska napędzającego drugą kopułkę. Nadmiar ozonu => pęka pasek napędu = tracisz iskrę na połowie świec => możliwe poważne uszkodzenie silnika.
Drugi wężyk z tuby biegnie do wnętrza środkowej blendy i ma za zadanie usuwać z niej wilgoć (pękanie plastików w zimie)
|
|
Góra |
|
matzioos
|
Napisane: 15.10.2013, 20:19 |
|
Dołączył: 1.04.2012 Posty: 55
|
simprez napisał(a): Vent kit to fabryczne ulepszenie (akcja serwisowa) polegające na przewietrzaniu korpusu aparatu zapłonowego (podstawy obu kopułek zapłonowych). Do otworu w metalowym korpusie doprowadzony jest wężyk, którego drugi koniec wychodzi z grubej plastikowej tuby (po prawej w komorze silnika), którą jest tłoczone powietrze do nagrzewania wnętrza. Powietrze z tuby wlatuje do korpusu aparatu i usuwa stamtąd nagromadzony ozon (skutek wyładowań w kopułkach), który jest szkodliwy dla paska napędzającego drugą kopułkę. Nadmiar ozonu => pęka pasek napędu = tracisz iskrę na połowie świec => możliwe poważne uszkodzenie silnika. Drugi wężyk z tuby biegnie do wnętrza środkowej blendy i ma za zadanie usuwać z niej wilgoć (pękanie plastików w zimie)
Dzięki. Widzę, że masz dużą wiedzę na ten temat..
Trochę martwią opony Falkena.
Do wszystkich => jakieś inne spostrzezenia?
Jak byście go wycenili w EUR?
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|