Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 200  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.09.2013, 21:03 

Dołączył: 14.07.2011
Posty: 167
Panowie,
a czy ktoś zna ten samochód?

http://allegro.pl/porsche-911-model-964 ... 08955.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.09.2013, 21:30 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
przed zakupem 964 sugeruję wstawić auto do porsche centrum, żeby sprawdzili przez 1dzień czy nic się nie poci...nie po jeździe próbnej ale dłużej...


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.09.2013, 22:27 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
waran napisał(a):
Panowie,
a czy ktoś zna ten samochód?

http://allegro.pl/porsche-911-model-964 ... 08955.html


Zapytaj kolegę kl - zdaje mi się, że był blisko jego kupna, ale ktoś go ubiegł. Chyba ten ktoś właśnie to sprzedaje. Pytanie tylko czym wytłumaczyć zwyżkę ceny - coś mi się kołacze, że wtedy miał kosztować coś koło 90k.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.09.2013, 0:59 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Melduje się :)

Auto z Poznania/Czarnkowa. Wygląda dość schludnie, jednak z lewej strony jest węższe niż z prawej - co widać nawet na jednej z fotek w ogłoszeniu.

Kupione było x-lat temu w DE, rozbite. Lewy, tylny błotnik zamiast zostać wymieniony, jest wyklepany. Z wad, pamiętam odpadające piktogramy na zegarach i jakąś uszczelkę przy progu do wymiany, poprawki.

Oglądałem je zimą 2010-2011, wtedy cena była w okolicach 75k z opcją negocjacji. Byłem zdecydowany na zakup - jednak obecny właściciel był szybszy. Poprzedni właściciel (z tego co pamiętam) mówił, że uszczelniał silnik, obecny (jak widać w ogłoszeniu) również - może to taka tradycja z tym egzemplarzem, że każdy musi sobie silnik uszczelnić.

Podsumowując - moim zdaniem było warte te +/- 75k i pewnie jest nadal.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.10.2013, 14:43 

Dołączył: 19.04.2012
Posty: 69
Drodzy Forumowicze,

Szczególne pytanie do forumowiczów ze Szczecina - czy ktoś z Was kojarzy poniższy samochód?

http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-s-C30790169.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.10.2013, 23:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
http://allegro.pl/porsche-911-mod-997-t ... 72470.html bardzo dziwne , 18000 km w opisie a na jednym ze zdjec ponad 74000 km . Znam to auto i wiem jak bylo traktowane i nie mam tu na mysli " z sercem " ;)




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.10.2013, 23:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
http://otomoto.pl/porsche-911-turbo-C30806583.html oczywiscie bezwypadkowy znaczy ze nikt nie zginal w tym aucie ;)
Kilku z was na pewno pamieta to auto ....




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.10.2013, 23:33 

Dołączył: 2.04.2008
Posty: 520
Ala ma za to mały przebieg. Tyle lat po komisach :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.10.2013, 18:34 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
kimbex napisał(a):
http://otomoto.pl/porsche-911-turbo-C30806583.html oczywiscie bezwypadkowy znaczy ze nikt nie zginal w tym aucie ;)
Kilku z was na pewno pamieta to auto ....


Ale to chyba nie ten, co kiedyś w Krakowie był wystawiany? Tamten miał czarną tapicerkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.10.2013, 19:00 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
simprez napisał(a):
kimbex napisał(a):
http://otomoto.pl/porsche-911-turbo-C30806583.html oczywiscie bezwypadkowy znaczy ze nikt nie zginal w tym aucie ;)
Kilku z was na pewno pamieta to auto ....


Ale to chyba nie ten, co kiedyś w Krakowie był wystawiany? Tamten miał czarną tapicerkę.

Z tego co kojarzę to auto "świeżego" klubowicza, pochodzi z prywatnego importu... co przeżył nie wiem, ale na pewno to nie jest ten z Krakowa...;)




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.10.2013, 22:26 

Dołączył: 25.05.2007
Posty: 182
Inna specyfikacja. Tamten przynajmniej ostatnio został pomalowany na arctic silver. ;)

Ten jest wykończony w polar silver, wnętrze magenta.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.10.2013, 7:32 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
A to ciekawe , ciekawe ...




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.10.2013, 19:12 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
http://www.amazon.co.uk/dp/1844259900/r ... _re_dt_lm5
Przecena na Amazonie. Cegła ma ~600 str (ok. 2,5kg!)


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.10.2013, 12:36 

Dołączył: 1.04.2012
Posty: 55
Doświadczeni Klubowicze idealnie posiadacze 964...

Proszę o szczrą i wnikliwą ocenę. Jak byście go wycenili?

Info na podstawie maili:
964 C4
08/1990
175000 km przebiegu
klima
szyberdach
wersja amerykańska
trzeci (obecny) właściciel od roku (2 poprzednich w USA - California / Arizona)
malowana tylko maska (kamyki);
pełna historia serwisu;
serwisowany w autoryzowanym Porsche i niezależnym Porsche;
nieorginalne wyposażenie to radio i filtr powietrza
wymieniane: brakes, disks and calipers. ostatnio: oil, battery, spark plugs etc.
prywatna osoba; sprzedaż podobno ze względu na rozwód

Zdjęcia:
http://flic.kr/s/aHsjKN94MB

Z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.10.2013, 13:00 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Ładnie się prezentuje:
- trochę druciarstwa przy silniku krokowym,
- niefabryczny filtr powietrza (i chyba przepływomierz też),
- filtr oleju chyba KNECHT (nie z ASO Porsche),
- jest 'vent kit' (wietrzenie aparatu zapłonowego) - jest OK! ;)
- fajny podłokietnik, nie widziałem takiej opcji jeszcze,
- jakie ma światła? EU czy US? Przednie chyba są jeszcze US (żarówka zespolona na stałe z kloszem, oprawka klosza mocowana na 3 śruby, nie na 1 jak w EU), tylna lewa lampa chyba ma na przedniej krawędzi prostokątną obrysówkę zamiast odblasku jak w EU,
- czy tylna blenda ma światło przeciwmgłowe?
- w jakim stanie są tylne lampy/ich obudowy (rysy, spękania),
- poproś o zdjęcia spodu bagażnika (pod wykładziną) ze szczegółami okładu ABS/PDAS (pompy, sterowniki, akmulator ciśnienia, również pod przednią krawędzią bagażnika),
- poproś o zdjęcia tablicy przyrządów przy pracującym silniku: jakie kontrolki się świecą, jaki jest poziom oleju na rozgrzanym silniku,
- poproś o rozmiary kół (17" + jakie profile opon przód tył - czy wysokości kół są sobie równe?)


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.10.2013, 13:16 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
No i kluczowa sprawa - czy on jest już w PL? W sensie zarejestrowany lub opłacony chociaż?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.10.2013, 13:30 

Dołączył: 1.04.2012
Posty: 55
simprez napisał(a):
Ładnie się prezentuje:
- trochę druciarstwa przy silniku krokowym,
- niefabryczny filtr powietrza (i chyba przepływomierz też),
- filtr oleju chyba KNECHT (nie z ASO Porsche),
- jest 'vent kit' (wietrzenie aparatu zapłonowego) - jest OK! ;)
- fajny podłokietnik, nie widziałem takiej opcji jeszcze,
- jakie ma światła? EU czy US? Przednie chyba są jeszcze US (żarówka zespolona na stałe z kloszem, oprawka klosza mocowana na 3 śruby, nie na 1 jak w EU), tylna lewa lampa chyba ma na przedniej krawędzi prostokątną obrysówkę zamiast odblasku jak w EU,
- czy tylna blenda ma światło przeciwmgłowe?
- w jakim stanie są tylne lampy/ich obudowy (rysy, spękania),
- poproś o zdjęcia spodu bagażnika (pod wykładziną) ze szczegółami okładu ABS/PDAS (pompy, sterowniki, akmulator ciśnienia, również pod przednią krawędzią bagażnika),
- poproś o zdjęcia tablicy przyrządów przy pracującym silniku: jakie kontrolki się świecą, jaki jest poziom oleju na rozgrzanym silniku,
- poproś o rozmiary kół (17" + jakie profile opon przód tył - czy wysokości kół są sobie równe?)


dzięki!!! oczywiście zweryfikuję wszystkie te sprawy...

co to jest "vent kit"?

oczywiście najbardziej obawiam się o stan silnika. jak to sprawdzić.... Samochód znajduje się w Skandynawii...


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.10.2013, 13:33 

Dołączył: 1.04.2012
Posty: 55
wit007 napisał(a):
No i kluczowa sprawa - czy on jest już w PL? W sensie zarejestrowany lub opłacony chociaż?


problem jest taki, że auto jest daleko od kraju w którym aktualnie mieszkam (Skandynawia vs Luksemburg); mam nadzieję, że to nie wpłynie na potencjalne członkostwo w PCP ? ;-)

opłaty związane z importem są stosunkowo niewielkie, w porównaniu do importu do Polski...

swoją drogą, może mamy kogoś kto w późniejszej fazie rozmów mógłby podjechać i obejrzeć (gdzieś w okolicach Kopenghagi/Malmo)?


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.10.2013, 13:54 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Vent kit to fabryczne ulepszenie (akcja serwisowa) polegające na przewietrzaniu korpusu aparatu zapłonowego (podstawy obu kopułek zapłonowych). Do otworu w metalowym korpusie doprowadzony jest wężyk, którego drugi koniec wychodzi z grubej plastikowej tuby (po prawej w komorze silnika), którą jest tłoczone powietrze do nagrzewania wnętrza. Powietrze z tuby wlatuje do korpusu aparatu i usuwa stamtąd nagromadzony ozon (skutek wyładowań w kopułkach), który jest szkodliwy dla paska napędzającego drugą kopułkę. Nadmiar ozonu => pęka pasek napędu = tracisz iskrę na połowie świec => możliwe poważne uszkodzenie silnika.
Drugi wężyk z tuby biegnie do wnętrza środkowej blendy i ma za zadanie usuwać z niej wilgoć (pękanie plastików w zimie)


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.10.2013, 20:19 

Dołączył: 1.04.2012
Posty: 55
simprez napisał(a):
Vent kit to fabryczne ulepszenie (akcja serwisowa) polegające na przewietrzaniu korpusu aparatu zapłonowego (podstawy obu kopułek zapłonowych). Do otworu w metalowym korpusie doprowadzony jest wężyk, którego drugi koniec wychodzi z grubej plastikowej tuby (po prawej w komorze silnika), którą jest tłoczone powietrze do nagrzewania wnętrza. Powietrze z tuby wlatuje do korpusu aparatu i usuwa stamtąd nagromadzony ozon (skutek wyładowań w kopułkach), który jest szkodliwy dla paska napędzającego drugą kopułkę. Nadmiar ozonu => pęka pasek napędu = tracisz iskrę na połowie świec => możliwe poważne uszkodzenie silnika.
Drugi wężyk z tuby biegnie do wnętrza środkowej blendy i ma za zadanie usuwać z niej wilgoć (pękanie plastików w zimie)


Dzięki. Widzę, że masz dużą wiedzę na ten temat..
Trochę martwią opony Falkena.

Do wszystkich => jakieś inne spostrzezenia?
Jak byście go wycenili w EUR?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum