Jest to najmocniejsza wersja Kugelfisher przed S. Jezdzi doskonale. Cale zawieszenie i hamulce zostały zrobione na nówkę. Wszystko fulf org i full matching. Motor wyglada jakby opuscil fabrykę chwilę temu. Nie jest to egzemplarz dla tych co chcą mieć konkursowy glanc z pod klosza przy którym nie można oddychać. To calkowicie oryginalny wóz.
To auto z dusza które ma piękny stan zachowania i drobniutkie ślady na lakierze które tylko dodają uroku 50 letniemu klasykowi. Znam to 911 jak wlasną kieszeń i moge śmialo polecic. Sam wiele przy nim zrobilem. Auto w kompletnym oryginale nigdy nie naprawiane blacharsko czy spawane bez grama rdzy. Podwozie jak z fabryki. Chromy idealne. W 80 % oryginalny lakier. Dolny zderzak byl malowany bo byly spore odpryski od kamieni. Maska zostala w oryginale i jak ktoś jest chętny może być odnowiona w cenie. Wnętrze pachnące i nowe wszystkie dywaniki. Fotele i deska w świetnym stanie.
Auto od roku zarejestrowane i jeżdzące sporadycznie w PL. Rachunkji na setki detali z Porsche ktore zostaly dokupione na ponad 60 tyś. Same uszczelki kosztowaly prawie 8 tyś.
Auto dostępne albo na fuchasach albo na cookie cutters. Moj przyjaciel to sprzedaje gdyż w garażu ma inne tez cenne klasyki które już się nie mieszczą. Najzwyczajniej brak miejsca na to cudo a juz czeka na inny wóz.
Cena ultra okazja bo te wersje chodzą powyżej 100e.
75e bez żadnych negocjacji. prymitywne wideo z mojej jazdy. https://youtu.be/Rd71qQw1ZJU
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników