Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.11.2009, 17:28 

Dołączył: 16.05.2007
Posty: 32
Poszperałem w internecie i znalazłem jakieś strony zajmujące się chiptuningiem porsche. Dla mojego modelu chwalą się przyrostem 29KM i 34Nm momentu. Czy taki przyrost w 996 4S 3,6 będzie wogóle jakoś odczuwalny ?? Czy znacie jakieś godne polecenia firmy (a moze wśród nas ktoś to robi) zajmujące się chiptunningiem porsche ?? Jeżeli chodzi o mój egzemplarz to jest carrera 4S z 2002r z tiptronikiem. Miałem w zeszłym roku wymieniany silnik na nowy w ASO i mam na nim przejechane około 12K km wiec mozna powiedziec, ze jest dotarty. Proszę o opinie czy to ma sens :) Pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2009, 19:02 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2009, 20:20 

Dołączył: 2.04.2008
Posty: 520
Pakiet z FVD + 10 KM, sprawdź w JKRACING


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2009, 20:45 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Niema sensu.
Wogóle niema najmniejszego sensu......




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.11.2009, 11:47 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Nie wiem czy Jurek pisze serio czy żartuje ;) Wg mnie chip w silniku wolnossącym daje za mały efekt w stosunku do kosztów.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.11.2009, 20:48 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Niewierzę w realne zyski niemodyfikowanego samochodu "NA" poprzez zmianę samej elektroniki.Pomijam ,że istotnie auto może wydawać się żwawsze prz lekkich naciśnięcach gazu.Lecz nieznaczy to że będzie miało większą moc.
Szczególnie ,że tu chodzi o silnik 996 3,6 który sam w sobie jest już super nowoczesnym agregatem....niewierzę w tego typu modyfikacje w autach(porsche) po 1990 roku.

A wogóle tu mamy do czynienia z tiptronikiem ,który ma inne mapy skorelowane ze skrzynią i na dodatek jeszcze 4S czyli brak jakiejś sensownej możliwości weryfikacji pomiaru mocy.
Ciekawi mnie czy firmy tuningowe( oferujące chipy) wogóle interesują się czy nabywca ma manuala czy tiptronic- to taka wstępna weryfikacja by była.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2009, 14:02 

Dołączył: 16.05.2007
Posty: 32
[admin: usunięto] napisał(a):

Co sie stalo ze Ci silnik wymieniali ? glowica poszla czy przez brak oleju zatarl sie ?


Dużo by opowiadać. W skrócie to komputer podczas jazdy odłączył jedną stronę silnika (druga pracowała). No i po silniku.... ale to tylko teoretycznie :) Dalej to juz długa opowiesc z ASO, zakonczona jednak bądż co bądź szczęśliwie.

jurek968 napisał(a):
Niema sensu.
Wogóle niema najmniejszego sensu......


I to mi wystarczy :) a potem było sensowne uzasadnienie ;) Dzieki jurek968 !

Podsumowując, faktycznie doczytałem sobie na zagranicznych forach i to rzeczywiście nie ma sensu...

Pozostaje więc zamiana na turbo :)
Chce ktos kupic 4S ?? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2009, 14:58 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Z 996 akurat 4S bym wziął ;) Za ile, jaki kolor itd?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.12.2009, 17:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
chylli napisał(a):
Pozostaje więc zamiana na turbo :)
Chce ktos kupic 4S ?? :)


:twisted: Choroba jest jednak nieuleczalna :lol:




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2009, 0:51 

Dołączył: 16.05.2007
Posty: 32
wit007 napisał(a):
Z 996 akurat 4S bym wziął ;) Za ile, jaki kolor itd?


Na okolicznośc nagrzania się na turbo wrzuciłem go do sprzedaży pzez autohandel.

Tu jest link ze zdjęciami: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9999780

Troche ich fantazja poniosła w opisie bo nie jestem pierwszym właścicielem - to po pierwsze (autko znane w klubie). Po drugie nie wiem skad wzieli nawigacje beckera :) Od siebie mogę dodać, że są gwinty Bilsteina na których samochódjeździ po prostu MEGA. Dokładnie 3 dni temu wymieniłem w ASO wszystkie 4 klocki i założyłem 2 nowe opony michelina na tył. Na tą okoliczność wpakowałem w niego 6 tys zł :( Ale technicznie jest jak nowy. No i oczywiście ma nowy silnik wraz z całym osprzętem (alternator, koła pasowe itd itd) no i nowy komputer :) Auto jest absolutnie bezwypadkowe istale serwisowane w ASO. Do tego jest jeszcze 1,5 roku gwarancji na silnik.
Co do ceny to wszystko jest do negocjacji. Gdyby miało zostać w klubie to wyjściowo 135K PLN. Mogę na niego wystawić pełną fakture VAT jezeli potrzebna. Jeżeli ktoś szuka dobrego, sprawdzonego egzemplarza 4S to uważam, ze cena jest "okazyjna"

P.S. Ten z autohandlu to dokładnie mój. Nie sugerować się ceną :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2009, 12:29 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ładny, choć srebrny ;) A w 4S nie powinno być czerwonego pasa między lampami z tyłu? Jak tu:

http://www.qv500.com/porsche996p2e.jpg




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2009, 13:16 

Dołączył: 16.05.2007
Posty: 32
Byl taki pas, ale nie podobal mi sie wiec dalem ta listwe do polakierowania w kolor nadwozia. Uwazam, ze wyglada lepiej bez niego ale to oczywiscie kwestia gustu :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2009, 13:36 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Osobiście odblaskowy tylny pas w 4S bardzo mi się podoba i w żadnym wypadku bym z niego nie rezygnował.
Ale oczywiście to rzecz gustu. ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2009, 13:44 

Dołączył: 29.04.2009
Posty: 36
Czytalem ze bardzo efektywny jest pedalgazu-tuningu(nie wiem jak to sie nazywa po polsku).To jest bardzo tanie ,szybko zainstalowany i wydaje ci sie ze masz 30-40 KM wiecej a,wrzeczywistosci szybciej odwiera doplyw powietrza to robi wrazenie ze masz wicej mocy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2009, 15:38 

Dołączył: 16.05.2007
Posty: 32
Thomas to ciekawe co piszesz. Czy masz jakieś linki gdzie to mozna zrobic/kupic ??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2009, 18:50 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
ten tylny pas odblaskowy byl super !... choc prawda - rzecz gustu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2009, 18:55 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
yoshi napisał(a):
ten tylny pas odblaskowy byl super !... choc prawda - rzecz gustu

I nie bez powodu wrócił w wersji 997 po liftingu.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2009, 18:59 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
pas laczyl swiatala w starych 911, 964 czy 993 ... dobrze ze do niego wracaja.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2009, 19:23 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
mnie się kojarzy tylny odblaskowy pas z polonezem po tjuningu, więc jakoś nie rzuca mnie na kolana :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.12.2009, 19:47 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1375
Marion napisał(a):
mnie się kojarzy tylny odblaskowy pas z polonezem po tjuningu, więc jakoś nie rzuca mnie na kolana :)


... a mnie silnik z tyłu ze 126p...

Warto pamiętac co było najpierw...
a co jest nieudolnym upiększaniem marnej konstrukcji
:)

pozdr, jacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum