Autor |
Wiadomość |
chylli
|
Napisane: 28.11.2009, 17:28 |
|
Dołączył: 16.05.2007 Posty: 32
|
Poszperałem w internecie i znalazłem jakieś strony zajmujące się chiptuningiem porsche. Dla mojego modelu chwalą się przyrostem 29KM i 34Nm momentu. Czy taki przyrost w 996 4S 3,6 będzie wogóle jakoś odczuwalny ?? Czy znacie jakieś godne polecenia firmy (a moze wśród nas ktoś to robi) zajmujące się chiptunningiem porsche ?? Jeżeli chodzi o mój egzemplarz to jest carrera 4S z 2002r z tiptronikiem. Miałem w zeszłym roku wymieniany silnik na nowy w ASO i mam na nim przejechane około 12K km wiec mozna powiedziec, ze jest dotarty. Proszę o opinie czy to ma sens Pozdrawiam wszystkich
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 28.11.2009, 19:02 |
|
|
|
Góra |
|
dario911
|
Napisane: 28.11.2009, 20:20 |
|
Dołączył: 2.04.2008 Posty: 520
|
Pakiet z FVD + 10 KM, sprawdź w JKRACING
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 28.11.2009, 20:45 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Niema sensu.
Wogóle niema najmniejszego sensu......
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 29.11.2009, 11:47 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Nie wiem czy Jurek pisze serio czy żartuje Wg mnie chip w silniku wolnossącym daje za mały efekt w stosunku do kosztów.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 29.11.2009, 20:48 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Niewierzę w realne zyski niemodyfikowanego samochodu "NA" poprzez zmianę samej elektroniki.Pomijam ,że istotnie auto może wydawać się żwawsze prz lekkich naciśnięcach gazu.Lecz nieznaczy to że będzie miało większą moc.
Szczególnie ,że tu chodzi o silnik 996 3,6 który sam w sobie jest już super nowoczesnym agregatem....niewierzę w tego typu modyfikacje w autach(porsche) po 1990 roku.
A wogóle tu mamy do czynienia z tiptronikiem ,który ma inne mapy skorelowane ze skrzynią i na dodatek jeszcze 4S czyli brak jakiejś sensownej możliwości weryfikacji pomiaru mocy.
Ciekawi mnie czy firmy tuningowe( oferujące chipy) wogóle interesują się czy nabywca ma manuala czy tiptronic- to taka wstępna weryfikacja by była.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
chylli
|
Napisane: 1.12.2009, 14:02 |
|
Dołączył: 16.05.2007 Posty: 32
|
[admin: usunięto] napisał(a): Co sie stalo ze Ci silnik wymieniali ? glowica poszla czy przez brak oleju zatarl sie ?
Dużo by opowiadać. W skrócie to komputer podczas jazdy odłączył jedną stronę silnika (druga pracowała). No i po silniku.... ale to tylko teoretycznie Dalej to juz długa opowiesc z ASO, zakonczona jednak bądż co bądź szczęśliwie. jurek968 napisał(a): Niema sensu. Wogóle niema najmniejszego sensu......
I to mi wystarczy a potem było sensowne uzasadnienie Dzieki jurek968 !
Podsumowując, faktycznie doczytałem sobie na zagranicznych forach i to rzeczywiście nie ma sensu...
Pozostaje więc zamiana na turbo
Chce ktos kupic 4S ??
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 1.12.2009, 14:58 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Z 996 akurat 4S bym wziął Za ile, jaki kolor itd?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 1.12.2009, 17:25 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
chylli napisał(a): Pozostaje więc zamiana na turbo Chce ktos kupic 4S ??
Choroba jest jednak nieuleczalna
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
chylli
|
Napisane: 2.12.2009, 0:51 |
|
Dołączył: 16.05.2007 Posty: 32
|
wit007 napisał(a): Z 996 akurat 4S bym wziął Za ile, jaki kolor itd?
Na okolicznośc nagrzania się na turbo wrzuciłem go do sprzedaży pzez autohandel.
Tu jest link ze zdjęciami: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9999780
Troche ich fantazja poniosła w opisie bo nie jestem pierwszym właścicielem - to po pierwsze (autko znane w klubie). Po drugie nie wiem skad wzieli nawigacje beckera Od siebie mogę dodać, że są gwinty Bilsteina na których samochódjeździ po prostu MEGA. Dokładnie 3 dni temu wymieniłem w ASO wszystkie 4 klocki i założyłem 2 nowe opony michelina na tył. Na tą okoliczność wpakowałem w niego 6 tys zł Ale technicznie jest jak nowy. No i oczywiście ma nowy silnik wraz z całym osprzętem (alternator, koła pasowe itd itd) no i nowy komputer Auto jest absolutnie bezwypadkowe istale serwisowane w ASO. Do tego jest jeszcze 1,5 roku gwarancji na silnik.
Co do ceny to wszystko jest do negocjacji. Gdyby miało zostać w klubie to wyjściowo 135K PLN. Mogę na niego wystawić pełną fakture VAT jezeli potrzebna. Jeżeli ktoś szuka dobrego, sprawdzonego egzemplarza 4S to uważam, ze cena jest "okazyjna"
P.S. Ten z autohandlu to dokładnie mój. Nie sugerować się ceną
|
|
Góra |
|
chylli
|
Napisane: 2.12.2009, 13:16 |
|
Dołączył: 16.05.2007 Posty: 32
|
Byl taki pas, ale nie podobal mi sie wiec dalem ta listwe do polakierowania w kolor nadwozia. Uwazam, ze wyglada lepiej bez niego ale to oczywiscie kwestia gustu
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 2.12.2009, 13:36 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Osobiście odblaskowy tylny pas w 4S bardzo mi się podoba i w żadnym wypadku bym z niego nie rezygnował.
Ale oczywiście to rzecz gustu.
|
|
Góra |
|
Thomas D.
|
Napisane: 2.12.2009, 13:44 |
|
Dołączył: 29.04.2009 Posty: 36
|
Czytalem ze bardzo efektywny jest pedalgazu-tuningu(nie wiem jak to sie nazywa po polsku).To jest bardzo tanie ,szybko zainstalowany i wydaje ci sie ze masz 30-40 KM wiecej a,wrzeczywistosci szybciej odwiera doplyw powietrza to robi wrazenie ze masz wicej mocy.
|
|
Góra |
|
chylli
|
Napisane: 2.12.2009, 15:38 |
|
Dołączył: 16.05.2007 Posty: 32
|
Thomas to ciekawe co piszesz. Czy masz jakieś linki gdzie to mozna zrobic/kupic ??
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 2.12.2009, 18:50 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
ten tylny pas odblaskowy byl super !... choc prawda - rzecz gustu
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 2.12.2009, 18:55 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
yoshi napisał(a): ten tylny pas odblaskowy byl super !... choc prawda - rzecz gustu
I nie bez powodu wrócił w wersji 997 po liftingu.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 2.12.2009, 18:59 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
pas laczyl swiatala w starych 911, 964 czy 993 ... dobrze ze do niego wracaja.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 2.12.2009, 19:23 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
mnie się kojarzy tylny odblaskowy pas z polonezem po tjuningu, więc jakoś nie rzuca mnie na kolana
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 2.12.2009, 19:47 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1378
|
Marion napisał(a): mnie się kojarzy tylny odblaskowy pas z polonezem po tjuningu, więc jakoś nie rzuca mnie na kolana
... a mnie silnik z tyłu ze 126p...
Warto pamiętac co było najpierw...
a co jest nieudolnym upiększaniem marnej konstrukcji
pozdr, jacek
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|