wiem ze nie ja ale spójrz na zadane pytanie w temacie wątku ... z tego co napisał zapytał ja doradzam to a Ty tamto i tyle ... po to jest ten temat , myślę ze bardzo duże znacznie ma tez wiek użytkownika , im niższy rocznik tym większy sentyment do staroci Jak będzie wojna jak to piszesz to żaden złom nie ma znaczenia , uratują nas tylko rolexy
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
pdmobil napisał(a):
993, mimo swojego wieku, jest nowoczesne, niemal współczesne, wyposażone we wszystko to co współczesne, a że już swoje lata ma, to ryzyko psucia się jest.
Piotrze ty tak serio? Co w 993 jest nowoczesne? fakt ma abs i poduszki kierowcy i pasażera ... i to tyle z nowoczesności o której piszesz. To auto jak wyszło już było przestarzałe technologicznie od innych aut na rynku a po za zmianą błotników i lamp nic lepsze nie jest od 964 (coś tam tylko poprawili z tylna zawiechą ) Co do awaryjności to wszystko stare się psuje, lecz nie ma jakiś typowych usterek jak nowsze modele, wiec jest to do bólu proste auto także, za co je kocham.
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Różnica lat G-modelu a 993 to zaledwie 4 lata ostatni G jest z 1989 r a najstarszy 993 z 1993 r chyba że się mylę ale samo body praktycznie się nie zmieniło więc komu jaka sylwetka się podoba wybierze bo przełomu technologicznego w tych autach nie ma.
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
[*]
Daro napisał(a):
Różnica lat G-modelu a 993 to zaledwie 4 lata ostatni G jest z 1989 r a najstarszy 993 z 1993 r chyba że się mylę ale samo body praktycznie się nie zmieniło więc komu jaka sylwetka się podoba wybierze bo przełomu technologicznego w tych autach nie ma.
Darku, poznaj dokładniej swoje 993, albo może jakieś "G" ! Owszem jest i to spory. W każdej przestrzeni, od mechaniki zawieszenia, wyposażenia, silnika do elektroniki sterującej systemami i silnikiem. To wszystko ode mnie w tym temacie.
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
OK nie jestem mechanikiem i nie rozbierałem tych aut, ale dla mnie przeskok technologiczny to miedzy 356 a911 miedzy 993 a 996 czy stworzenie 918 lub CGT reszta to niewielkie ewolucje i rozwijanie na bieżąco technologii. A że sobota? życzę wszystkim od czasu do czasu wyluzowania
Dołączył: 18.01.2023 Posty: 16 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 940
Niestety samochód o który się pytałem został sprzedany zanim go obejrzałem -no trudno - widocznie tak miało być... na spokojnie szukam sobie dalej. W tej chwili decyzja zapadłą na G-model a że życia mam nadzieję jeszcze trochę przede mną to i na 964 i 993 przyjdzie czas... cytując klasyk " trzeba z nie jednego źródła wody się napić żeby wiedzieć gdzie jest najlepsza"
tak czy inaczej bardzo dziękuję wszystkim za podpowiedzi i do zobaczenia tu na forum lub gdzieś na drodze...
Dołączył: 18.01.2023 Posty: 16 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 940
Trochę to trwało ale w końcu jestem posiadaczem 911 G model. Niestety chwilowo stoi w garażu bez rejestracji, ubezpieczenia itp...
Rocznik '87 3,2 G50 wersja Europejska
Przebieg 149kkm, remont silnika 500km temu, po pracach blacharskich i lakierniczych ale niestety nie idealnych zwłaszcza od strony podwozia - trzeba będzie trochę poprawić po kolegach z Holandii
Na pewno trzeba wyregulować zawory bo je słychać ale pytanie czy jesli od remontu przejechał te 500km i potem około roku niestety stał to czy robić to już czy pojeździć jeszcze chwilę i zrobić to za kolejne 500km??
Na szczęście jest czas aby przed sezonem przygotować go odpowiednio. Chciałem Was tylko zapytać o kilka spraw: 1. czy znacie jakieś sensowne zabezpieczenie tego typu samochodów przed kradzieżą? jakiś rozłączanie zapłonu lub coś podobnego? 2. Chciałbym wymienić tłumik na sportowy - jakieś sugestie na co zwrócić uwagę? 3. Ubezpieczenia AC - gdzie i jakie są stawki?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Gratuluję ! Dokonałeś dobrego wyboru - samochód kultowy, technicznie najprostszy ze wskazanych opcji = najmniej kłopotliwy, co ważne na początek miłości do klasycznych Porsche, ale jednocześnie dosyć wymagający od kierowcy ! Co do zadanych pytań - mam swoje doświadczenia. polecam PW. Ubezpieczenie - Paweł Misztal - klubowicz.
Osz ty k... W sensie: Gratulcje! Fajnego cukierka złowiłeś
Co do zabezpieczenia fizycznie przed kradzieżą, to jak z każdą cenną rzeczą- nie zabezpieczysz. Bezpieczne ma być miejsce, gdzie je przechowujez i sposób, jak ich używasz. Raczej nie zaczynałbym korekt od tłumika, bo to trochę tak jak mówią od d...y strony Jeszcze raz gratulcje!
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników