Po długiej przerwie odświeżam tematykę, co to by się ktoś inny interesował (Cayenne 4.5 340KM. W maju autka nie zamontowałem, bo niestety sprawy się nieco pozmieniały. Poczytałem za to w tym czasie wiele tematów, w tym ten z naszego forum
http://porscheclub.pl/forum/czy-warto-wkladac-do-cayenne-gaz-t12297.html i się przekonałem do LPG, zwłaszcza te zdjęcia kolegi Grabskiego spod maski wyglądały naprawdę dobrze, też chciałem tak mieć, żeby było estetycznie: D
Montaż wykonany dwa miesiące temu (decyzja pod wpływem wyjazdu do Włoch). Instalacja BRC P&D, wygląda jak na dole.
Co do warsztatów to ogarnąłem wszystkie 3 i pojechałem na miejsce
Niestety jeżeli chodzi o Autowojowników to kontakt mocno utrudniony. Przez telefon było ok, (mailowo gorzej), ale jak podjechałem na miejsce niestety pomimo dzwonienia dzwonkiem nikt nie odbierał (dla zainteresowanych to ta brama z banerami lpgtech), więc niestety pomimo całkiem miłej rozmowy telefonicznej z Panem Kamilem, nie spotkaliśmy się na żywo (niestety telefonicznie, będąc pod warsztatem koło godziny 11 rano, nie udało mi się dodzwonić ponownie).
Klinika nie ukrywam że całkiem spoko miejsce (w dodatku polecone przez znajomego). Rozmawiałem chyba z Panem Michałem, bardzo ogarnięty człowiek, wszystko spoko wyjaśnił. Niestety (albo i nie:D) Panowie w klinice nie montują innych instalacji niż polskie (akurat doceniam podeście patriotyczne), konkretnie lpgtech. Ponadto montaż trwa 3-4 dni (albo i dłużej), co niestety w moim przypadku nie wchodziło w grę (mam taką pracę że nie mógłbym tyle czekać).
+ pomimo wszystko, sądzę, że Panowie z Kliniki mogą być całkiem spoko i ogarnięci, jednak jak dla mnie zbyt długo i niestety, jak na polską instalację zbyt drogo i zbyt mały wybór.
Jeżeli chodzi o Energy Gaz. Tam się również dodzwoniłem także spoko. Najwięcej dowiedziałem się z maila (kilka propozycji, zarówno polskie instalacje jak i włoskie w tym BRC). Montaż półtora dnia , mogłem zostawić w piątek i odebrać w sobotę więc to tak jakby 1 dzień roboczy. Wsadzone zostało BRC, montował Pan Piotrek, również całkiem ogarnięty. Uwinęli się całkiem sprawnie i auto na teraz ma nalatane na ich LPG 15 tyś. km (mówiłem, że sporo jeżdżę;), brak problemów, zobaczymy jak będzie dalej. LPG w mieści 20 literków na trasie zależy od nastoju (mojego i Porsche:D) ale tak między 15-18;) Zbiornik 42 L
Czemu taki wybór: większy wybór instalacji niż w klinice, większa galeria (niestety, ale tego w dwóch pozostałych warsztatach mi mocno brakowało, co kto zrobił) oraz niższa cena, (co niestety było dla mnie również wyznacznikiem).
Czemu BRC? Dużo poleceń na naszym forum, sporo aut widziałem w sieci które mają to samo pod maską + z tego co dostałem info to BRC ma lepszą gwarancję i serwis (wymiana od ręki a na tym mi bardzo zależało) + jak to czytałem na forach, jest odporne na różne rzeczy typu złe LPG itp i podobno sporo nowych aut ma montowaną tą instalację w salonie u dealera.
Także jeżeli mam oceniać to na chwilę obecną 1. Energy 2. Klinika i dalekie 3. Autowojownicy (nie mam też za bardzo co ocenić, niestety…