|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz 66
|
Napisane: 6.09.2016, 21:57 |
|
Dołączył: 4.09.2016 Posty: 287
|
Proszę o podpowiedź co wybrać : 997 4S PDK , czy 997 S PDK (interesuje mnie głównie: prowadzenie i przyśpieszenie). Z góry dziękuję za pomoc.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 6.09.2016, 22:07 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Bez wątpienia 4S, napęd na 4 koła ma wielu zwolenników ale 4S jest też ładniejsza od tyłu chociażby przez blendę.
_________________
|
|
Góra |
|
Grzegorz 66
|
Napisane: 6.09.2016, 22:18 |
|
Dołączył: 4.09.2016 Posty: 287
|
Dziękuję.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 6.09.2016, 22:20 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Zdecydowanie 4S - ładniejsza, z lepszą trakcją i (naj)bardziej poszukiwana.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 6.09.2016, 22:24 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Z blendą znacznie ładniejsza ale pojawiła się ona w 997 chyba dopiero po lifcie...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 6.09.2016, 22:25 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Czyli z PDK
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Grzegorz 66
|
Napisane: 6.09.2016, 22:32 |
|
Dołączył: 4.09.2016 Posty: 287
|
No to szukam 4S . Dziękuję, teraz będzie mi łatwiej.
|
|
Góra |
|
QbaqBA
|
Napisane: 8.09.2016, 19:59 |
|
Dołączył: 11.02.2012 Posty: 146
|
A moim zdaniem S. Lepiej się prowadzi. Poza tym to świetny pomysł sugerować się (w takiej kwestii) zdaniem forum, a nie organoleptyczną weryfikacją
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 8.09.2016, 20:21 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
To prawda. Ja bym wolał S. Ale są różne gusta. 4S ma jak dla mnie jedną zaletę - seryjną szperę. No i można jeździć cały rok.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 8.09.2016, 23:12 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
QbaqBA napisał(a): Poza tym to świetny pomysł sugerować się (w takiej kwestii) zdaniem forum, a nie organoleptyczną weryfikacją Weź pod uwagę, że to wstępna weryfikacja i przyszły właściciel sam wybierze auto , my skromni użytkownicy możemy po swoich jakiś tam doświadczeniach doradzić coś koledze i przedstawić za i przeciw danego modelu
_________________
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 9.09.2016, 7:08 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Generalnie podaż 997.2 w PL jest taka, że trzeba brać jak pojawi się dobre auto, a nie wybrzydzać
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
explosiv
|
Napisane: 9.09.2016, 11:39 |
|
Dołączył: 11.05.2015 Posty: 347 Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
|
wit007 napisał(a): Generalnie podaż 997.2 w PL jest taka, że trzeba brać jak pojawi się dobre auto, a nie wybrzydzać I tym prostym zadniem została opisana cala prawada Ja też uważam ze napęd na tył daje wiecej frajdy. Co do jazdy zimą nie widze zwiąku, przecież i tak nikt nie bedzie wklepywal pedalu w podloge jak jest slisko. Akurta tak sie złożyło ze takie "dobre auto" pokazało się na sprzedaż: http://otomoto.pl/oferta/porsche-911-91 ... b7cee1642c
_________________
eXpL@S!V In: 718 Cayman GT4RS In: E3 Cayenne II [9YAAI1] Out: Macan FL [95BAA1] Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672 Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642
|
|
Góra |
|
Grzegorz 66
|
Napisane: 9.09.2016, 12:23 |
|
Dołączył: 4.09.2016 Posty: 287
|
Jeszcze raz dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Śledzę uważnie całą dyskusję i intensywnie myślę co wybrać, analizując wszystkie rzeczowe argumenty. Doszedłem już do tego, że auto będzie po lifcie i z przebiegiem do 60-70tyś. I tylko żałuję, że tak późno zostałem forumowiczem, bo pewnie auto już by stało w garażu.
|
|
Góra |
|
herinoel
|
Napisane: 9.09.2016, 13:43 |
|
Dołączył: 1.09.2016 Posty: 7
|
Ja bym się nawet nie zastanawiał i brał 4S. Ciężko się potem przestawić na auto z napędem na jedną oś.
|
|
Góra |
|
roco
|
Napisane: 9.09.2016, 18:39 |
|
Dołączył: 10.08.2016 Posty: 345
Nr klubowicza: 588
|
Jeżdżę jedną i drugą, 4S- lepsza trakcja i to nie tylko jak piszą w zimę ale na co dzień w słoneczny dzień, przyspieszenie również, jest szersza, ładniej wygląda z blendą po środku ale i tak wolę na co dzień pośmigać tą napędzaną na jedną os, z jednego prozaicznego powodu: daje więcej frajdy z jazdy, ta nadsterowność i panowanie nad nią to coś dla czego warto wyjść nawet na chwilę z domu i zrobić parę kółek wokół tzw komina. Dobra rada: przejedź się każdą z osobna i sam wybierz bo to auto ma służyć tobie a nie gościom stojącym na przystanku !
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 9.09.2016, 19:51 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Tą Carrerę S to chyba znam Czyż to nie jest auto po Jacku i Michale? Podczas Porsche Parade mijałem je na A2 jak było transportowane w kierunku zachodnim
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|