Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.05.2020, 17:40 

Dołączył: 1.05.2020
Posty: 2
Witam wszystkich!
Jestem nowym czlonkiem, niestety jeszcze bez swojego Porszaczka.

Przymierzam sie powoli do zakupu Boxstera 987, koniecznie w konfiguracji czarny (albo granatowy) lakier i bezowe wnetrze :headbang:

Czy mozecie sie podzielic ze mna doswiadczeniami z posiadania tego modelu? Typowe usterki? Koszty utrzymania? Na co uwazac przy zakupie?

Ogladslem troche testow i poradnikow na YT - wszedzie pisza o walku posrednim (czy jak inaczej to sie zwalo) - podobno ta usterka spotka kazdy samochod , wiec teoretycznie lepiej jest kupic samochod z wiekszym przebiegiem, gdzie ten problem zostal juz rozwiazany. Widzialem, ze jest jakas nakladka, ktora doprowadza olej do tego lozyska. Korzystal ktos z tego rozwiazania?

Na Forum widzialem watek ze wymiana rozrzadu w 986 kosztuje ok. 10 tys. Czy w 987 jest podobnie? Jaki jest interwal wymiany?

I jakie sa wasze opinie na temat skrzyni biegow - slyszalem ze automat jest zamulony i jesli juz brac to tylko z manualem. Prawda to, ze byly manuale 5 i 6 biegowe?

Wiem, ze duzo oczekuje jak na pkerwszy post :lol: ale mam nadzieje, ze ktos w majówke znajdzie chwile i ochote na podzielenie sie swoimi doswiadczeniami.

Pozdro!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.05.2020, 20:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Witamy :)

Zakup jeżeli jest tylko taka okazja i możliwość to z przeglądem przed
zakupowym. O IMS się nie martw, jak kupisz manuala to przy okazji
sprzęgła można zajrzeć. Niewiele aut ma z tym problem, choć w każdym
to łożysko jest.

Rozrządu w 987 nie trzeba robić. W zasadzie ślizgi które tam są wymienia
się zwykle przy pracy nad czymś innym. Zwykle 200k bez problemów wytrzymują, a i pewnie więcej.

Tak, są dwie skrzynie w przedlifcie manualne.

Kupić, jeździć, cieszyć się :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.05.2020, 22:41 

Dołączył: 1.05.2020
Posty: 2
Sztuka, ktora mam na oku to rok 2006 i 52000 km, wiec do 200k jeszcze troche pojezdzi...
Przeglad przedzakupowy bedzie oczywiscie - zwracac uwage na cos szczegolnego?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.05.2020, 1:17 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Ktoś kto się podejmie powinien wiedzieć czego szukać ;)
Jak dla mnie najpierw sprawy wypadkowe, potem gładzie silnika, a następnie
klasyczna reszta. Warto jeszcze, szczególnie przy manualu, spojrzeć
w przekroczenia obrotów. Jakieś roboczogodziny można w sterownikach
sprawdzić.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum