Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cześć
PostNapisane: 26.06.2011, 0:10 

Dołączył: 26.06.2011
Posty: 88
Zgodnie z obowiązującymi zasadami chciałbym się przywitać :)

Mam na imię Michał, motoryzacją jak większość z Was pasjonuje się od zawsze. Ponieważ na codzień dużo podróżuje (praca) przemieszczam się "cywilnymi" autami. Od zawsze w garażu stoi 2 auto hobby, były to najróżniejsze auta. Aktualnie mam możliwość zrealizowania największego marzenia i zakupu 911. Nie ukrywam, że oglądałem już 2 F360 ale dowiedziałem się dokładnie o eksploatacje i o ile Porsche nie należą w tej materii do najtańszych aut to Ferrari jest już abstrakcją. Zakup auta to najmniejszy problem :)

Ponieważ autem będę robił 5-10 tys km rocznie weekendami po mieście i okazyjnie na Track Day'jach zdecydowałem, że dobrą opcją będzie 996 4S. Jakbyście mieli lepsze pomysły Proszę o info :)

Dzięki,
Michał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.06.2011, 0:28 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
no to masz bardzo dobry pomysł! :-)
Witaj na forum i może za niedługo gdzieś tam na drodze albo na zlocie!

Oczywiście jak chcesz jeździć mało a szybko to dobra opcją będzie gt3.
No i mnóstwo innych wersji 996 lub 997.
Pozdrawiam




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.06.2011, 15:18 

Dołączył: 1.12.2007
Posty: 477
Ja również polecałbym GT3/RS jeśli ma to być zabawka do sporadycznego pojeżdżenia. "Twardość" chyba też Ci nie jest obca, skoro oglądałeś 2 sztuki 360'tki, a wiem, że to auta nie należące do tych najbardziej komfortowych :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.06.2011, 19:25 

Dołączył: 26.06.2011
Posty: 88
Dzięki za miłe przywitanie. Rozważę też GT3, parę lat temu oglądałem takie auto w komisie - nigdy nie jeździłem. Czym różni się od bardziej "ulicznych" modeli wiem tylko z różnych źródeł informacji teoretycznych :)

Generalnie poza zabawą na torze, okazyjnymi przejażdżkami po mieście clu całej zabwy jest dla mnie też cała "otoczka". Dbanie o auto, spotkania towarzyskie z kolegami po fachu spoty itp. Z tego co się zorientowałem PCP jest jedną z lepszych tego typu organizacji w PL.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.06.2011, 11:24 

Dołączył: 1.12.2007
Posty: 477
Ferrari ma nieoficjalne (choć ponoć i oficjalne, ale nic o nich nie słychać nawet w sieci) zrzeszenie i prawdopodobnie jakieś eventy organizują, ale bardziej towarzyskie - bez aut :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.06.2011, 12:51 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
stavros napisał(a):
Dzięki za miłe przywitanie. Rozważę też GT3, parę lat temu oglądałem takie auto w komisie - nigdy nie jeździłem. Czym różni się od bardziej "ulicznych" modeli wiem tylko z różnych źródeł informacji teoretycznych :)

Generalnie poza zabawą na torze, okazyjnymi przejażdżkami po mieście clu całej zabwy jest dla mnie też cała "otoczka". Dbanie o auto, spotkania towarzyskie z kolegami po fachu spoty itp. Z tego co się zorientowałem PCP jest jedną z lepszych tego typu organizacji w PL.


Przeszukaj sobie forum - był niedawno wątek o gt3 i gt2 i tam znajdziesz pare uwag dotyczących walorów użytkowych poszczególnych modeli.
A jak będziesz miał dalsze pytania to pisz.
Ogólnie gt3 czy gt2 to sportowe bestie przy których trzeba zachować dużo wiecej umiaru na drodze. W 996 i 997 gt3 nie ma PSM wiec jak przesadzisz na zakręcie z gazem to drift pewny ale niepewny jest efekt.
4S jest na pewno bardziej bezpieczna opcja na codzień.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.06.2011, 14:08 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Witam i dobrze robisz, decydujac sie na Porsche, szczegolnie ze F360 nie jest jakims tam swietnym autem, juz o jakosci nie wspomne...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.06.2011, 14:37 

Dołączył: 26.06.2011
Posty: 88
no właśnie - z Ferrari różnie bywa...

GT3/GT2 super ale nie myślę, że jednak pierwsza będzie 4S lub S. Na kilka lat nauki jazdy na torze wystarczy - później jeżeli będzie mi mało będę myślał o mocniejszej wersji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.06.2011, 21:17 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
moim zdaniem dobrze myślisz. Wróciłem właśnie z całodniowego spotkania Porsche Sports Driving School G-Force...
Jeździliśmy Carrerami 4, S oraz Turbo. S-ką jeżdżę na codzień, więc znam. Natomiast większość komentarzy jakie słyszałem od uczestników, to że Carrerka 4 była autem najłatwiejszym do ogarnięcia.
Mieliśmy 3 próby na których wprowadzaliśmy auta w drift, aby je dobrze poczuć. A potem trochę kółek po całym torze.
Rok temu na lodzie w Finlandii też najłatwiej jeździło się Carrerką 4S. Turbo jednak też wymiatało. Ale w przypadku Panamery brałbym 4S, a nie Turbo.

No i tak jak piszesz, zacząłem kilka lat temu, najpierw Cayman S, teraz Carrera S, a po dzisiejszym dniu...w głowie mam ....Turbo... ;-).
Bierz 4-kę lub 4S i będziesz miał mnóstwo fanu przez najbliższych kilka lat (albo dopóki ktoś Cię nie przewiezie .... Turbo ;-))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum