Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Częste usterki
PostNapisane: 12.02.2017, 21:26 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
Szanowni forumowicze,
A może by tak stworzyć jeden wątek i na podstawie Waszych dotychczasowych doświadczeń podać najczęstsze, dla różnych modeli Porsche, usterki.

Myślę, że zarówno dla obecnych właścicieli jak i osób zaczynających przygodę z marką może być to mega ciekawy temat.

Ja na przykład mogę od razu podrzucić temat 997.1 3.8 z wadliwymi silnikami oraz generalnie w modelach 997 pękające cewki zapłonowe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.02.2017, 21:44 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 65
Porsche panamera , wadliwe silniki 4,8 400km i turbo 500km, zacierające się ,wada produkcyjna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.02.2017, 2:57 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
problem cewek dotyczy tak samo 996 a moze i kazdej innej 911 z tak osadzonymi , nie uznalbym jednak tego za wade , wezmy pod uwage temeprature jaka tam istnieje i usadowienie bardzo nisko czytaj korozja , wilgoc woda z ulicy ...
napewno silnik 3,4 z pierwszej seri 996 slynne lozysko ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.02.2017, 14:24 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
Nie uznaje cewek za wadę ale raczej rzecz na którą warto zwrócić uwagę.
W moim poprzednim 997 również drążki kierownicze miały luz. Panowie w Porschepana zwróciła mi uwagę, że często drążki kierownicze zużywają się dużo szybciej niż końcówki i nie warto wymieniać ich razem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.02.2017, 22:11 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 65
Mogę jeszcze dodać odnośnie cayenne i touarega , częsta awaria to przerdzewiała linka od podnoszenia szyby strona pasażera ,woda się tam dostaje i linka rdzewieje aż się urwie , mialem tak w cayenne i touaregu , jak i inni tez w touaregach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.02.2017, 20:50 

Dołączył: 13.02.2015
Posty: 450
co jest wadliwego w 3.8 997 czego nie ma w 3.4 albo 3.6?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.02.2017, 21:00 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
Piotr w 3.8 997.1 jest problem z zacierajacymi się silnikami który nie występuje aż tak często w 3.6 :) Myślę że problem jest Ci znany ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.02.2017, 21:04 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
Panowie chciałem założyć temat który zwróci uwagę nowych nabywców lub obecnych właścicieli na różne "bolączki" różnych modeli Porsche.
Sam w trakcie kupowania samochodu nie zdawałem sobie sprawy na co zwrócić uwagę i co ewentualnie należy szybciej lub później zmienić żeby było dobrze.
Mam nadzieję że wspólnie uda się nam stworzyć taką listę więc raz jeszcze zachęcam Szanownych forumowiczów do zabierania głosu w temacie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.02.2017, 21:37 

Dołączył: 13.02.2015
Posty: 450
Się nie mądraluj! :P Ciężko zweryfikować o ile częściej tuleje cylindrowe zacierają się w 3.8 od 3.6 czy 3.4. IMS taki straszny miał być ale przypadków w których łożysko się rozlecieło tak naprawdę nie było wiele... korbowód że się czasem urwie... jak silnik ma ciężki żywot to się i urwie...
8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum