|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Mic182
|
Napisane: 12.02.2017, 21:26 |
|
Dołączył: 2.03.2016 Posty: 1038
|
Szanowni forumowicze, A może by tak stworzyć jeden wątek i na podstawie Waszych dotychczasowych doświadczeń podać najczęstsze, dla różnych modeli Porsche, usterki.
Myślę, że zarówno dla obecnych właścicieli jak i osób zaczynających przygodę z marką może być to mega ciekawy temat.
Ja na przykład mogę od razu podrzucić temat 997.1 3.8 z wadliwymi silnikami oraz generalnie w modelach 997 pękające cewki zapłonowe.
|
|
Góra |
|
ilo944
|
Napisane: 12.02.2017, 21:44 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 65
|
Porsche panamera , wadliwe silniki 4,8 400km i turbo 500km, zacierające się ,wada produkcyjna.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 13.02.2017, 2:57 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3249
|
problem cewek dotyczy tak samo 996 a moze i kazdej innej 911 z tak osadzonymi , nie uznalbym jednak tego za wade , wezmy pod uwage temeprature jaka tam istnieje i usadowienie bardzo nisko czytaj korozja , wilgoc woda z ulicy ... napewno silnik 3,4 z pierwszej seri 996 slynne lozysko ...
|
|
Góra |
|
Mic182
|
Napisane: 13.02.2017, 14:24 |
|
Dołączył: 2.03.2016 Posty: 1038
|
Nie uznaje cewek za wadę ale raczej rzecz na którą warto zwrócić uwagę. W moim poprzednim 997 również drążki kierownicze miały luz. Panowie w Porschepana zwróciła mi uwagę, że często drążki kierownicze zużywają się dużo szybciej niż końcówki i nie warto wymieniać ich razem.
|
|
Góra |
|
ilo944
|
Napisane: 13.02.2017, 22:11 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 65
|
Mogę jeszcze dodać odnośnie cayenne i touarega , częsta awaria to przerdzewiała linka od podnoszenia szyby strona pasażera ,woda się tam dostaje i linka rdzewieje aż się urwie , mialem tak w cayenne i touaregu , jak i inni tez w touaregach.
|
|
Góra |
|
PiotrM
|
Napisane: 14.02.2017, 20:50 |
|
Dołączył: 13.02.2015 Posty: 465
|
co jest wadliwego w 3.8 997 czego nie ma w 3.4 albo 3.6?
|
|
Góra |
|
Mic182
|
Napisane: 14.02.2017, 21:00 |
|
Dołączył: 2.03.2016 Posty: 1038
|
Piotr w 3.8 997.1 jest problem z zacierajacymi się silnikami który nie występuje aż tak często w 3.6  Myślę że problem jest Ci znany 
|
|
Góra |
|
Mic182
|
Napisane: 14.02.2017, 21:04 |
|
Dołączył: 2.03.2016 Posty: 1038
|
Panowie chciałem założyć temat który zwróci uwagę nowych nabywców lub obecnych właścicieli na różne "bolączki" różnych modeli Porsche. Sam w trakcie kupowania samochodu nie zdawałem sobie sprawy na co zwrócić uwagę i co ewentualnie należy szybciej lub później zmienić żeby było dobrze. Mam nadzieję że wspólnie uda się nam stworzyć taką listę więc raz jeszcze zachęcam Szanownych forumowiczów do zabierania głosu w temacie.
|
|
Góra |
|
PiotrM
|
Napisane: 14.02.2017, 21:37 |
|
Dołączył: 13.02.2015 Posty: 465
|
Się nie mądraluj!  Ciężko zweryfikować o ile częściej tuleje cylindrowe zacierają się w 3.8 od 3.6 czy 3.4. IMS taki straszny miał być ale przypadków w których łożysko się rozlecieło tak naprawdę nie było wiele... korbowód że się czasem urwie... jak silnik ma ciężki żywot to się i urwie... 
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|