Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Czołem Pracy!
PostNapisane: 9.11.2011, 13:29 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
Cześć Wszystkim,

W końcu postanowiłem sie zerejstrować na forum, które czytuje od jakiegoś czasu już.

Dojrzała we mnie koncepcja kupa 911 i mam zamiar iść tą drogą, niemniej muszę zdobyć nieco zgrubnej wiedzy o tych autach...
Myśli mam jeszcze dość nieskładne, bo 964, 996, i turbo tez gdzies sie kołacze... ale właśnie chcę na forum więcej sie dowiedzieć, żeby nie zrobić sobie potężnego kuku :D

Ogólnie myślałem że rynek Porsche jest poza druciarzami i szpachlarzami, ale czytając komentarze do aukcji, widze, że jest jeszcze gorzej niż w BMW M - obecnie jeżdżę M5 e39.

Pozdrawiam Wszystkich !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2011, 13:32 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
Witaj

Powodzenia w poszukiwaniach napewno pomozemy :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2011, 15:46 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Cześć,

911 to najlepszy plan z możliwych. :)
Zależy do czego zamierzasz wykorzystywać auto - moim zdaniem - jeżeli na codzień i całorocznie - wod-kan. 996/997, jeżeli na weekendowe letnie przejażdżki wtedy tylko wiatrak (czyt. 964) :)
Turbina jak najbardziej OK, trzeba się jednak liczyć z (dużo) większymi kosztami zakupu, ew. napraw, serwisów no i zużyciem paliwa.

Jako że w naszym pięknym kraju jest dużo więcej "kombinowanych" egzemplarzy niż w krajach cywilizowanych i koszty zaniedbań czy "udoskonaleń" ;) poprzednikòw mogą być bardzo wysokie - zakup w asyście kogoś zorientowanego w marce (lub solidny przegląd przedzakupowy w ASO) jest wysoce wskazany.

pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2011, 20:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Witaj na forum i powodzenia w poszukiwaniach. Chetnie podzielimy sie naszymi doswiadczeniami. 911 to sluszny wybor!




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2011, 20:57 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
Auta nie używałbym na codzień, M5 używałem przez jakiś czas, ale niestety widać jak auto niszczeje, nawet zachowując maksymalną pedantyczność.
Tak więc jazda dla frajdy, więc wiadomo że wyjdzie ok. 8 tys rocznie
Aczkolwiek auto ma być gotowe do jazdy non stop, czyli zimówki, koła osobne na zime etc. i w razie jakby co, w każdej chwili można jechać gdzie się chce.
Że w sumie wyszło 1000 km przez całą zime i część jesieni, to inna sprawa hehe

No właśnie, ciekawy jestem jakiś przykładów różnic w sensie kosztów eksploatacyjno serwisowych Carrera <> 911Turbo...
M5 mnie jakoś tam zaprawiło już na ceny części, ale może to był mały pikuś :)
Spalania 20l/100km to też codzienność, więc spalanie Turbo raczej mnie nie przerazi.

Na razie mam tony pytań, bo zielony jestem jak groszek ze specyfiki marki, więc będę czytał i pisał :)
A ogólnie, to 964 najbardziej mi sie podobie jako bryła 911, auto z dzieciństwa powiedzmy, i działa na mnie na swój sposób....

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2011, 21:21 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
polecam 964.
swoim przejechałem ponad 60 tys km.
było na południu hiszpanii, w saint tropez
i dwa razy we włoszech - w toskani,ligurii, potem w Positano. :)

jeździłem też na codzień.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2011, 21:45 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3737
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Cytuj:
Aczkolwiek auto ma być gotowe do jazdy non stop, czyli zimówki, koła osobne na zime etc. i w razie jakby co, w każdej chwili można jechać gdzie się chce.


Przy takim założeniu jednak lepszym rozwiązaniem jest jakiś nowszy model (od 996) może nawet z jakąś kontrolą trakcji oraz ze względu na budowę i zabezpieczenie silnika, ja swoim w zimie nie jeżdżę ale słyszałem że sól uszkadza elementy silnika i układu zapłonowego .




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2011, 21:46 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
Witam i pozdrawiam!

Życzę powodzenia w poszukiwaniach, a gdybyś skłaniał się ku nowszej generacji 911 to może moje auto Cię zainteresuje...;)

http://allegro.pl/porsche-911-carrera-9 ... 20534.html




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron