Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 25.10.2012, 16:03 

Dołączył: 28.08.2012
Posty: 150
Czy orientuje sie ktos jaki jest gwint czujnika cisnienia oleju w 986 2,5L. Chce zalozyc zegary od 996 i szukam czujnika ktory podpasuje. Kojarze ze w niektorych autach grupy VW byl montowany dwu funkcyjny czujnik, ale nie wiem dokladnie czy bedzie sie nadawal.

W internecie znalazlem rozmiar gwintu M14x1,5 orginalnie prog przelaczania 0.3Bar, bede wdzieczny jesli jest w stanie ktos potwierdzic ten rozmiar :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2012, 19:06 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Zmierzyłem - potwierdzam. M14x1,5

EDIT:
Wymiana zegarow wymaga wykonania kalibracji czujnika poziomu paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.11.2012, 1:39 

Dołączył: 28.08.2012
Posty: 150
jednak oryginalne zegary zostawilem, a dolozylem takie cos. Dodatkowo jest temperatura oleju, pozostaje wkrecic czujnik temperatury zamiast korka w drugiej glowicy. Dostep tylko slaby ale cos sie wymysli :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.11.2012, 11:00 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Czyjnik temperatury oleju trzeba wkrecic w miske. W bloku czy tez w glowicy nie bedzie pokazywal prawidłowo.
Ramke sam robiles czy to oryginalna od jakiegos VW/Audi?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.11.2012, 12:38 

Dołączył: 28.08.2012
Posty: 150
w miske czyli zamiast korka? czy jest jeszcze jakas opcja?
Ramka to zaslepka radia z wycietymi otworami.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.11.2012, 19:58 

Dołączył: 7.11.2011
Posty: 157
Fajnie to wygląda. Opisz coś więcej jak z instalacją sobie poradziłeś.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.11.2012, 21:43 

Dołączył: 28.08.2012
Posty: 150
wskazniki vdo pochodza z audi 80. Czujnik cisnienia oleju mozna zalozyc od 911, ja wstawilem tez vdo z audi tyle ze z adapterem m10x1 na m14x1,5. Zasilanie zegarow juz mialem wyprowadzone bo byl tam modul radia satelitarnego. Podswietlenie z popielniczki. Do komory silnika w tunelu potrzeba przeciagnac tylko dwa kable, jeden do czujnika cisnienia- banki, drugi do czujnika temparatury. Dobierajac czujnik do zegarow trzeba zwrocic uwage na rezystancje, albo kupic komplet vdo. Autogauge radze odpuscic ze wzgledu na jakosc, precyzje. Minusem tych zegarow jest tylko podswietlenie bardziej czerwone niz pomaranczowe, ale mozna czasem trafic wskazniki o naturalnym podswietleniu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum