Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 23.03.2011, 17:31 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
http://otomoto.pl/porsche-911-C15181313.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.03.2011, 19:46 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
lub tą.
http://otomoto.pl/porsche-911-C17154997.html

lub tą

http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-9 ... 51233.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 0:05 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
ta ostatnia, to Antka, naszego byłego klubowicza...

jeździł cały sezon 2009, całkiem dobrze dawał radę a i prezentował się dobrze... nie oglądałem go nigdy od strony jakbym chciał kupić, ale ogólny wygląd jak na zdjęciach z ogłoszenia... ładny!




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 9:20 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
marcin.m napisał(a):
ta ostatnia, to Antka, naszego byłego klubowicza...

jeździł cały sezon 2009, całkiem dobrze dawał radę a i prezentował się dobrze... nie oglądałem go nigdy od strony jakbym chciał kupić, ale ogólny wygląd jak na zdjęciach z ogłoszenia... ładny!


Jak sprawdzić czy silnik jest uszkodzony?jadę obejrzeć pare sztuk a kompletnie nie znam się na silnikach porsche.

na co zwrócić uwagę?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 10:09 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
jak jest silnik uszkodzony, to już raczej nie da się go odpalić.... albo wyraźnie "grzechocze" w środku....
polecam wizytę w najbliższym ASO na sprawdzenie auta... podepną komputer, zrobią gruntowny test i powinieneś dowiedzieć się więcej, m.in. o przebiegu auta... i o innych parametrach, czy ma jakieś błędy, jakie miał ostatnio... itd...




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 10:16 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
dzięki.ew.zwrócę uwagę na temerature oleju żeby była stabilna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 10:24 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
no tak... tzn. ciśnienie oleju... na zimnym powinno być w okolicy 5, po rozgrzaniu spada tak do około 2... przynajmniej tak jest u mnie, ale to chyba normalna sprawa...




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 10:29 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
o ,ważna uwaga dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 10:41 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
pojedź, zobacz, sprawdź auto, kup i ciesz się życiem... życzę szybkiego i porządnego wyboru, a gdybyś był gdzieś w okolicy Lublina to daj znać... zobaczysz mój (tak tylko do porównania), może dwa inne kolegi...

widzę że ogłosił C4... rok temu bardzo poważnie się do niej przymierzałem...:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1506868202




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 11:25 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Prawidłowe cisnienie w/g instrukcji to ok. 3,5 bar przy przy 5000 obrótów
U mnie tez na mocno rozgrzanym silniku troche poniżej 2,0.

Pozdr
Wojtek


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 11:35 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
to już wiem bardzo dużo.dzięki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 12:05 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
da ktoś mi do siebie telefon ,w razie jak będę przy aucie i będę miał jakieś wątpliwości?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 12:39 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Dobrze by było żebyś sprawdził też ciśnienie na cylindrach. Ja sprawdziłem przy moim 996 po przebiegu 135 000km wyniosło na każdym po 13,5 atmosfery. Niewiem jak to sie ma do nowego. Ale jak na i taki przebieg wynik nie był taki zły.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 12:48 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
nie no takiego urządzenia to nie mam.Najwyżej będę musiał kołować 20tys na silnik


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 14:21 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Apropo silników 3,4l. To nie musisz się tak bać. Ja przez dwa lata strzelałem z nitro. Dysze 120KM. I wynik z wykresu cylindrów mówi sam za siebie. Byłem w szoku że nitro nie zostawiło poprostu żadnego śladu na silniku. Następne Prosie,które będę kupował też zasilę podtlenkiem :lol: Bardziej na Twoim miejscu zbadałbym silnik pod względem sprężania, podobno jest takie urządzenie na zasadzie ,,sondy'' które zbada dokładnie silnik od wewnątrz. I to właśnie radziłbym Ci zrobić. Nie jest to jakiś ogromny koszt (500zł.) Ale będziesz wiedział wszystko o jednostce napędowej i w jakim % silnik jest już złużyty. Pozdr. Jacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 16:07 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
dzięki za podpowiedz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 18:33 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Auto Antka miało gwintowane zawieszenie, co jest plusem jeśli zamierzasz jeździć także na tor. Coś mi się kołacze, że miał jakąś awarię silnika i chyba jest po jego wymianie. Ale było bardzo szybkie (w rękach Antka) i wygląda bardzo dobrze.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 19:11 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
skoro jest sprzedawane jeżdzące to chyba motor gut?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 19:16 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
jeszcze jednej sprawy nie czumam.Jeżeli czerwone kierunki są na europe to dlaczego ten trzeci ma białe lampy?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2011, 19:28 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Kupując 10- i więcej letnie auto nigdy nie ma gwarancji, że silnik się nie "skończy". Po prostu trzeba samochód gruntownie przejrzeć, np. w ASO. O co chodzi z kierunkami? I którymi? Ich kolorem bym się nie przejmował - z przodu białe wyglądają po prostu lepiej. Z tyłu dymione też. Nie doszukiwałbym się tu jakichś dzwonów. Co innego, gdy przód jest zmieniony na taki po liftingu... Choć to też czasem po prostu radosna twórczość właściciela - ale do takich zmian trzeba podchodzić ostrożnie.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum