Autor |
Wiadomość |
bukers80
|
Napisane: 23.03.2011, 17:31 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 23.03.2011, 19:46 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 24.03.2011, 0:05 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
ta ostatnia, to Antka, naszego byłego klubowicza...
jeździł cały sezon 2009, całkiem dobrze dawał radę a i prezentował się dobrze... nie oglądałem go nigdy od strony jakbym chciał kupić, ale ogólny wygląd jak na zdjęciach z ogłoszenia... ładny!
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 24.03.2011, 9:20 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
marcin.m napisał(a): ta ostatnia, to Antka, naszego byłego klubowicza...
jeździł cały sezon 2009, całkiem dobrze dawał radę a i prezentował się dobrze... nie oglądałem go nigdy od strony jakbym chciał kupić, ale ogólny wygląd jak na zdjęciach z ogłoszenia... ładny!
Jak sprawdzić czy silnik jest uszkodzony?jadę obejrzeć pare sztuk a kompletnie nie znam się na silnikach porsche.
na co zwrócić uwagę?
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 24.03.2011, 10:09 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
jak jest silnik uszkodzony, to już raczej nie da się go odpalić.... albo wyraźnie "grzechocze" w środku....
polecam wizytę w najbliższym ASO na sprawdzenie auta... podepną komputer, zrobią gruntowny test i powinieneś dowiedzieć się więcej, m.in. o przebiegu auta... i o innych parametrach, czy ma jakieś błędy, jakie miał ostatnio... itd...
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 24.03.2011, 10:16 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
dzięki.ew.zwrócę uwagę na temerature oleju żeby była stabilna.
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 24.03.2011, 10:24 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
no tak... tzn. ciśnienie oleju... na zimnym powinno być w okolicy 5, po rozgrzaniu spada tak do około 2... przynajmniej tak jest u mnie, ale to chyba normalna sprawa...
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 24.03.2011, 10:29 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 24.03.2011, 10:41 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
pojedź, zobacz, sprawdź auto, kup i ciesz się życiem... życzę szybkiego i porządnego wyboru, a gdybyś był gdzieś w okolicy Lublina to daj znać... zobaczysz mój (tak tylko do porównania), może dwa inne kolegi...
widzę że ogłosił C4... rok temu bardzo poważnie się do niej przymierzałem...:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1506868202
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 24.03.2011, 11:25 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
Prawidłowe cisnienie w/g instrukcji to ok. 3,5 bar przy przy 5000 obrótów
U mnie tez na mocno rozgrzanym silniku troche poniżej 2,0.
Pozdr
Wojtek
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 24.03.2011, 11:35 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
to już wiem bardzo dużo.dzięki
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 24.03.2011, 12:05 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
da ktoś mi do siebie telefon ,w razie jak będę przy aucie i będę miał jakieś wątpliwości?
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 24.03.2011, 12:39 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Dobrze by było żebyś sprawdził też ciśnienie na cylindrach. Ja sprawdziłem przy moim 996 po przebiegu 135 000km wyniosło na każdym po 13,5 atmosfery. Niewiem jak to sie ma do nowego. Ale jak na i taki przebieg wynik nie był taki zły.
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 24.03.2011, 12:48 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
nie no takiego urządzenia to nie mam.Najwyżej będę musiał kołować 20tys na silnik
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 24.03.2011, 14:21 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Apropo silników 3,4l. To nie musisz się tak bać. Ja przez dwa lata strzelałem z nitro. Dysze 120KM. I wynik z wykresu cylindrów mówi sam za siebie. Byłem w szoku że nitro nie zostawiło poprostu żadnego śladu na silniku. Następne Prosie,które będę kupował też zasilę podtlenkiem Bardziej na Twoim miejscu zbadałbym silnik pod względem sprężania, podobno jest takie urządzenie na zasadzie ,,sondy'' które zbada dokładnie silnik od wewnątrz. I to właśnie radziłbym Ci zrobić. Nie jest to jakiś ogromny koszt (500zł.) Ale będziesz wiedział wszystko o jednostce napędowej i w jakim % silnik jest już złużyty. Pozdr. Jacek
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 24.03.2011, 16:07 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 24.03.2011, 18:33 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Auto Antka miało gwintowane zawieszenie, co jest plusem jeśli zamierzasz jeździć także na tor. Coś mi się kołacze, że miał jakąś awarię silnika i chyba jest po jego wymianie. Ale było bardzo szybkie (w rękach Antka) i wygląda bardzo dobrze.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 24.03.2011, 19:11 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
skoro jest sprzedawane jeżdzące to chyba motor gut?
|
|
Góra |
|
bukers80
|
Napisane: 24.03.2011, 19:16 |
|
Dołączył: 11.02.2011 Posty: 372
|
jeszcze jednej sprawy nie czumam.Jeżeli czerwone kierunki są na europe to dlaczego ten trzeci ma białe lampy?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 24.03.2011, 19:28 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Kupując 10- i więcej letnie auto nigdy nie ma gwarancji, że silnik się nie "skończy". Po prostu trzeba samochód gruntownie przejrzeć, np. w ASO. O co chodzi z kierunkami? I którymi? Ich kolorem bym się nie przejmował - z przodu białe wyglądają po prostu lepiej. Z tyłu dymione też. Nie doszukiwałbym się tu jakichś dzwonów. Co innego, gdy przód jest zmieniony na taki po liftingu... Choć to też czasem po prostu radosna twórczość właściciela - ale do takich zmian trzeba podchodzić ostrożnie.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|